• Heey,
    Ik had dus een foto van geesten in my FB staan en niemand geloofde me.
    T is zo er bestaan Orbs !!
    Als niemand me niet serieus neemt hier het bewijs ;

    http://nl.youtube.com/watch?v=fGckCSyBxvQ



    xx R

    En dit moet omdat?
    [/off-topic]


    Bored.

    alweer die geestonzin;l?


    We can only learn to love by loving.

    Waarom gelooft niemand me ?

    ik geloof je.. [/meen het]

    x

    k weet niet of ik het moet geloven maar het maakt ook niet zo veel uit

    Ik ben zelf paranormaal begaafd.Ik heb wel eens witte dingen en verschijningen gezien.Maar nooit normaal.Maar ik geloof er wel in.(A)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik ben zelf paranormaal begaafd.Ik heb wel eens witte dingen en verschijningen gezien.Maar nooit normaal.Maar ik geloof er wel in.(A)

    Mee eens!Ben ik trouwens ook(yeah)

    Xx(K)

    ik geloof je want mijn oma heeft foto's waar een soort geesten op staan *.* [/creepy]

    Orbs?? die heb ik in de gallerij op de camera in mijn flatgebouw gezien !
    Wij hebben een camera op de gallerij hangen tja en we hebben allemaal rare dingen gevonden etc.
    Het begon eerst met allerlij orbs idd. En later werd het gekker Toen de man van mijn buurvrouw overleed was de hele muur maar dan ook echt de hele muur donker rood als in bloed rood best eng. Bij de gallerij hebben we ook nog een tussen galerij en dan weer een dus er zitten deuren tussen
    Achter de deur daar stond altijd een meisje.. met een witte kapotte nachtjapon aan en een hond best raar we hebben ook nog foto's maar na de verbouwing.
    Moesten we de camera opnieuw instaleren maar het probleem is het lukt niet meer. Best rot is dat en ik weet het wachtwoord er niet van maar ben bezig ermee geweest om de foto's etc terug te halen maar geloof je ik hebt zelf mee gemaakt (-_-" creepy)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 13:02 ]


    A womans best make up is her smile

    ShiroHi schreef:
    Orbs?? die heb ik in de gallerij op de camera in mijn flatgebouw gezien !
    Wij hebben een camera op de gallerij hangen tja en we hebben allemaal rare dingen gevonden etc.
    Het begon eerst met allerlij orbs idd. En later werd het gekker Toen de man van mijn buurvrouw overleed was de hele muur maar dan ook echt de hele muur donker rood als in bloed rood best eng. Bij de gallerij hebben we ook nog een tussen galerij en dan weer een dus er zitten deuren tussen
    Achter de deur daar stond altijd een meisje.. met een witte kapotte nachtjapon aan en een hond best raar we hebben ook nog foto's maar na de verbouwing.
    Moesten we de camera opnieuw instaleren maar het probleem is het lukt niet meer. Best rot is dat en ik weet het wachtwoord er niet van maar ben bezig ermee geweest om de foto's etc terug te halen maar geloof je ik hebt zelf mee gemaakt (-_-" creepy)

    Wijf, waarom bump je een topic uit 2008?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.