• We leven in het jaar 2016, maar het is niet zoals wij het kennen. Homoseksualiteit is dood normaal en wordt overal ter wereld geaccepteerd. Het hoort al vanaf het begin dat de mensheid bestaat zo te zijn. Het is altijd al goed gegaan, geen mens die er anders over dacht. Tenminste, dat dachten ze. Er zijn al jaren mensen anders dan zij, deze mensen durven er echter niet voor uit te komen, omdat ze weten dat hun leven dan over is. Dus ze leven het leven als ze zouden moeten leven.
    Echter zijn er in een stad in Amerika een aantal jongeren die ervoor uit zijn gekomen dat ze heteroseksueel zijn. Ze worden belaagd door haatreacties en zelfs in elkaar geslagen als ze alleen over straat lopen. Hun ouders verafschuwen ze en hun vrienden hebben hun het eerste moment dat ze het vertelden, verlaten. Door een van de jongeren die een groep heeft opgericht, zijn ze bij elkaar gekomen. Ze zitten ondergedoken in een huis en zijn een plan aan het bedenken hoe ze kunnen laten zien dat heteroseksualiteit net zo normaal is als homoseksualiteit.


    Laat me alsjeblieft weten of het wat is.

    Zou jij meedoen?

    52.9% (9 stemmen)
     
    Ja

    17.6% (3 stemmen)
     
    Nee

    29.4% (5 stemmen)
     
    Misschien


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het enige puntje waar ik mee zit is voortplanting (als in: hoe komen er nieuwe kinderen), haha. Maar het idee vind ik zeker interessant!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Het enige puntje waar ik mee zit is voortplanting (als in: hoe komen er nieuwe kinderen), haha. Maar het idee vind ik zeker interessant!


    Dat is mij ook niet helemaal duidelijk vanuit dat filmpje waar ik door geïnspireerd ben, maar dat is niet echt de hoofdzaak in dit RPG ^^

    Maar laten we het er wel op houden, dat het niet op de normale manier gaat en ik denk dat het via donoren gaat en dat mannen een draagmoeder hebben geregeld ;'D
    Maar dat is dan ook wel iets voor die jongeren om voor op te komen dat ze het via een veel makkelijkere manier kunnen krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je weet al wat ik ga zeggen; ik zou hier aan meedoen.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Fijn dat de mensen die stemmen, ook reageren in het topic -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zeg ja. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Ik zeg ja. ^^


    Yaai ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voortplanting is misschien niet de hoofdzaak in een RPG, maar het lijkt mij toch wel belangrijk. Immers alleen maar homoseksuele mensen zorgen niet meteen voor nakomelingen en als ze geen nakomelingen krijgen, sterven ze vrij snel uit. Lijkt mij in ieder geval wel belangrijk om over te nadenken, vandaar dus mijn misschien.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Voortplanting is misschien niet de hoofdzaak in een RPG, maar het lijkt mij toch wel belangrijk. Immers alleen maar homoseksuele mensen zorgen niet meteen voor nakomelingen en als ze geen nakomelingen krijgen, sterven ze vrij snel uit. Lijkt mij in ieder geval wel belangrijk om over te nadenken, vandaar dus mijn misschien.


    In een reactie eerder hierop, heb ik al uitgelegd hoe ik het wil gaan doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar is het dan het zelfde als in deze wereld qua hoe dat wordt geregeld met donoren en draagmoeders?


    Physics is awesome

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Dat is mij ook niet helemaal duidelijk vanuit dat filmpje waar ik door geïnspireerd ben, maar dat is niet echt de hoofdzaak in dit RPG ^^

    Maar laten we het er wel op houden, dat het niet op de normale manier gaat en ik denk dat het via donoren gaat en dat mannen een draagmoeder hebben geregeld ;'D
    Maar dat is dan ook wel iets voor die jongeren om voor op te komen dat ze het via een veel makkelijkere manier kunnen krijgen.


    Is het in een zelfde wereld als deze of een andere? Want wellicht kun je dan het interessant maken door voor een andere wereld te kiezen waar nakomeling 'gekweekt' worden en waarin ouders dus allemaal adoptieouders zijn en kinderen uitzoeken zoals wij een huisdier kiezen oid.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Is het in een zelfde wereld als deze of een andere? Want wellicht kun je dan het interessant maken door voor een andere wereld te kiezen waar nakomeling 'gekweekt' worden en waarin ouders dus allemaal adoptieouders zijn en kinderen uitzoeken zoals wij een huisdier kiezen oid.


    Haha, nee ik ga er geen sci-fi van maken ;'D

    Kelmeckis schreef:
    Maar is het dan het zelfde als in deze wereld qua hoe dat wordt geregeld met donoren en draagmoeders?


    Dat lijkt me wel het beste, ja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lIk zelf heb gewoon geen tijd om ermee mee te doen, maar het is zeker een leuk idee!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ah,oke.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 20:23 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ah,oke.


    En waarom als ik vragen mag? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nouja, ik vind dat er wel een verklaring zou moeten zijn waardoor mensen hebben kunnen voortplanten alle eerdere jaren en insiminatie is nog niet heel lang mogelijk. Dus een populatie zou , met alleen homosexuele personen, niet heel ver komen.


    When time and life shook hands and said goodbye.