• En dan vooral aan de Belgen gericht ^^
    Ik kwam er namelijk plots op dat het vandaag 11 juli is. xd
    Dus, wat doen jullie vandaag zoal?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Uhm, ik ben mijn valies aan het inpakken voor kamp morgen en straks ga ik op familiebezoek. Niets speciaals dus (:


    The truth may be orange!

    Ik voel me Vlaams omdat ik in Bergen op Zoom woon en dat ligt dicht bij Vlaanderen. Oké, no jk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik voel me Vlaams omdat ik in Bergen op Zoom woon en dat ligt dicht bij Vlaanderen. Oké, no jk.

    Same, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik blijf thuis, ga slapen, want ik ben supermoe van twee dagen Speelpleinen. Die kindjes zijn echt vermoeiend. :')

    Laswell schreef:
    Ik blijf thuis, ga slapen, want ik ben supermoe van twee dagen Speelpleinen. Die kindjes zijn echt vermoeiend. :')


    Zwijg me ervan (: ik moet op kamp een dag leiding geven aan jongetjes van tien jaar, ik kijk er al ontzettend naar uit --


    The truth may be orange!

    Nouja ik ben een Nederlander. Dus ik blijf vandaag in mn nest :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Piazon schreef:
    (...)

    Zwijg me ervan (: ik moet op kamp een dag leiding geven aan jongetjes van tien jaar, ik kijk er al ontzettend naar uit --

    Hahaha, die van mij zijn 6 of 7 jaar, maar die hebben wel een groot 'bakkes' voor hun leeftijd. :') Tien jaar is inderdaad ook zo'n vermoeiende leeftijd!

    Nouja ik woon dan niet in België. Maar wat ik vandaag doe? Dood voor de pc hangen omdat ik maar 1 uur slaap heb gehad vanwege een klassenfeest :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Nederlander hier, maar wel dicht bij Belgenland
    Ik ga helemaal niks doen vandaag
    Alleen ff met de kat naar de dierenarts


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zou dit vandaag dan een Vlaamse feestdag zijn? Wat voor een dan?
    Nederlander hier :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Opulence schreef:
    Zou dit vandaag dan een Vlaamse feestdag zijn? Wat voor een dan?
    Nederlander hier :Y)


    Gewoon algemene Vlaamse feestdag, zoals 21 juli -denk ik xd- nationale feestdag is hier in België.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Gewoon algemene Vlaamse feestdag, zoals 21 juli -denk ik xd- nationale feestdag is hier in België.


    11 juli 1302 was toch de Guldensporenslag, waarbij een Vlaams boerenleger het Franse ridderleger overwon?


    The truth may be orange!

    Wat voor feestdag is het dan vandaag?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Piazon schreef:
    (...)

    11 juli 1302 was toch de Guldensporenslag, waarbij een Vlaams boerenleger het Franse ridderleger overwon?

    Ik mag de belgen wel, als ze zoveel feestdagen hebben.. :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Piazon schreef:
    (...)

    11 juli 1302 was toch de Guldensporenslag, waarbij een Vlaams boerenleger het Franse ridderleger overwon?


    Jap, maar ik heb erover geleerd en eigenlijk blazen de Belgen het allemaal maar op (: we zijn er zo trots op; maar eigenlijk betekende het niet zoveel.

    OT: ik ga vandaag mijn valiezen pakken, morgenochtend vertrek ik naar Italië ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien