• Na een tijdje geen gedichten meer te hebben geschreven, heb ik wel zin om dat toch weer eens serieus te gaan doen (:. Ik moet er alleen weer een beetje 'inkomen' en ik vroeg me af of jullie misschien mooie thema's weten om over te schrijven? Of misschien leuke opdrachten, zoals begin met de volgende zin '...', of iets in die richting (:. Dat zou namelijk wel fijn zijn om ergens weer een soort aanknopingspunt te hebben van waar te beginnen (:.

    En voor degenen die misschien geïnteresseerd zijn in het lezen van gedichten: Omdat liefde leven is/verzinsels van een ziel.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 12:52 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dan ga ik ook even heel sneaky gebruik maken van al die opdrachten enzo ^.^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Als ik gedichten schrijf, schrijf ik meestal over dingen die me dwarszitten of die ik meegemaakt heb. Mischien dat?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Citroen schreef:
    Als ik gedichten schrijf, schrijf ik meestal over dingen die me dwarszitten of die ik meegemaakt heb. Mischien dat?


    Ja, I know, doe ik ook (: Maar het punt is dat ik niet zo goed weet waar ik moet beginnen, ik zit een beetje vast omdat ik het al een tijdje niet meer gedaan heb (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Aurorae schreef:
    Dan ga ik ook even heel sneaky gebruik maken van al die opdrachten enzo ^.^


    Haha, dat is goed x).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Luister muziek die je raakt en laat je daardoor inspireren. Zo heb ik bv. het gedicht: Gone geschreven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zoek de gedichtenwedstrijden af en kijk naar voorgaande opdrachten daar ='D Of ga rondkijken op www.allpoetry.com, daar hebben ze ook wedstrijden met thema's ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Zoek de gedichtenwedstrijden af en kijk naar voorgaande opdrachten daar ='D Of ga rondkijken op www.allpoetry.com, daar hebben ze ook wedstrijden met thema's ^^


    Ooh, ik ga die site eens bekijken! En de wedstrijden afgaan is ook wel een idee ja ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle