• Hoi allemaal,
    ik ga het ook maar eens doen. Op andere sites maakte ik altijd ava's -profielfoto's- en signatures -ipv teksten plaatjes-, maar ook covers ga ik doen.
    Mijn ervaring met Photoshop is goed, ik werk eigenlijk nooit met sites maar misschien ga ik dat nog wel eens doen, als je een fijne site weet is die natuurlijk altijd welkom.
    Een voorbeeld zou ik misschien straks kunnen laten zien, ik heb hier niet zo veel liggen.
    Het jammere is, ik ben HET photoshop boek kwijt waar ik even wat van wilde maken als voorbeeld, dus dat gaat even niet lukken.
    Als je iets wil moet je dit even invullen:

    Titel + Lettertype:
    Plaatjes:
    Hoe ongeveer: -Moet ik de plaatjes in elkaar laten overlopen, of wil je ze naast elkaar, moet er een plaatje speciaal als achtergrond, nog speciale kleuren (sepia, zwart wit, gewoon)...
    Nog een handige site: Als je nog een handige site hebt waarmee ik ook kan bewerken, zou dat wel fijn zijn, aangezien mijn photoshop soms flipt..
    Nog iets extra's:

    Was het wel zo'n beetje. Alvast bedankt. Tips zijn altijd welkom, aarzel niet (:

    Werkplaats:
    Survive
    Crocker
    Lilium

    Galerij:

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:55 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Voorbeeld:



    Aanklikbaar.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:17 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Doe je nog steeds signatures?
    Ik zoek er namelijk een...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    BlueRiver schreef:
    Doe je nog steeds signatures?
    Ik zoek er namelijk een...


    Ja, maar hier mag je volgens mij geen plaatjes op Quizlet. Maar voor een andere site wil ik ook wel doen hoor. Wat voor soort je, welke afmetingen? En eventueel plaatje zou handig zijn, wil je tekst...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Titel + Lettertype: Carcer, prison. Lettertype maakt voor mij niet zoveel uit, als het maar een beetje bij het verhaal past.
    Plaatjes: deze of deze en deze of deze, deze als achtergrond (:
    Hoe ongeveer: Zoals het het mooist uitkomt, maar liever niet stijf naast elkaar.
    Nog een handige site: Gimp! (: (kan soms, vind ik dan, best ingewikkeld zijn)
    Nog iets extra's: Wil je een pb/gb sturen als hij klaar is?
    Inleiding van het verhaal:

    Deel 2
    Nog altijd is Kaz niet verslagen. Hij manipuleert de inwoners van Achlys en zorgt ervoor dat ze aan zijn kant gaan staan. Ahn wil ze duidelijk maken dat ze hem niet mogen vertrouwen, maar dat zou een levensgevaarlijke missie betekenen. De soldaten van Kaz staan overal op de uitkijk, en ze vermoorden Ahn maar al te graag. Als Ahn een poging doet word ze gevangen genomen, en daar komt ze iemand tegen die haar misschien wel kan helpen. Maar is hij te vertrouwen?

    Titel: Kattenogen
    Beschrijving van de story etc. Isis is een meisje dat helemaal geobsedeerd is door katten. Het zijn haar lievelingsdieren en ze beïnvloeden haar hele leven. Zelf heeft ze er ook drie. Bob, Maya en Sue. Ze is helemaal gek op hen en is eigenlijk benieuwd naar waar de katten over praten tegen elkaar, of ze überhaupt wel kunnen praten. Op een dag komt deze droom daadwerkelijk uit. Ze moet het echter geheim houden, ondanks haar grote enthousiasme. Maar zijn katten wel van die vredelievende dieren?
    Username Rebirthing
    Afbeeldingen:


    Een beschrijving van de sfeer Mysterieus, vooral de kat moet mysterieus uitkomen.


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Titel: Kattenogen
    Beschrijving van de story etc. Isis is een meisje dat helemaal geobsedeerd is door katten. Het zijn haar lievelingsdieren en ze beïnvloeden haar hele leven. Zelf heeft ze er ook drie. Bob, Maya en Sue. Ze is helemaal gek op hen en is eigenlijk benieuwd naar waar de katten over praten tegen elkaar, of ze überhaupt wel kunnen praten. Op een dag komt deze droom daadwerkelijk uit. Ze moet het echter geheim houden, ondanks haar grote enthousiasme. Maar zijn katten wel van die vredelievende dieren?
    Username Rebirthing
    Afbeeldingen:


    Een beschrijving van de sfeer Mysterieus, vooral de kat moet mysterieus uitkomen.


    Je bedoelt met Username dat die op het plaatje moet?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Titel: Kiss from a rose
    Beschrijving van de story: Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn.
    Plaatjes:


    OF


    MET


    Beschrijving sfeer: verboden liefde, winter, drama, family.

    als de plaatjes niet mooi blenden, dan mag je zelf ook nog iets anders zoeken in de sfeer van schaatsen, winter en een blond, langharig meisje (:

    Wil je 'm naar me pb'en?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 17:48 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Titel: • They Call It Sisterlove • Twilight Saga •
    Lettertype: Lucida Handwriting, iets wat daar op lijkt, of eigen inbreng.
    Plaatjes:
    Hoe ongeveer: Plaatjes in elkaar laten overlopen. Ik Wil graag de personages langs de rand, beetje over elkaar heen. Weet niet zo goed hoe je het uitlegt, haha. Ik wil graag dit:

    of dit

    of dit

    als achtergrond. Ik vind het nogal moeilijk om een keuze te maken, dus verras me! Haha, in het geval van het laatste plaatje wil ik graag de cover in zwart wit, anders in kleur.
    Mijn personages zijn:

    &

    &

    &


    Nog een handige site: Nee sorry, daarom vraag ik ook om hulp
    Nog iets extra's: -


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Alladin schreef:
    (...)

    Je bedoelt met Username dat die op het plaatje moet?


    Yep :3


    26 - 02 - '16

    Titel: You may say i'm a dreamer
    Lettertyp: Het liefst iets dun en slordigs
    Plaatjes:




    Hoe ongeveer: Het veldje als achtergrond en kijk maar wat je met de meisjes doet ;)
    Het liefst in kleur.
    Nog een handige site: Nope, i'm sorry
    Nog iets extra's: Kun je me de link van de cover pb'en? Ik zit namelijk de komende weken op mijn iPod.
    Thanks!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het is best jammer, ik heb de eerste 3 al af, alleen ik zit op een andere pc :(
    En ik ben zo DOM om ze niet op een usb te hebben gezet. Dus nou heb ik ze niet. En het goede programma wat ik er voor had ook niet.
    Bad stuff...
    Het spijt me..


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel