• rollen zijn op:D


    Ice-cream Rockt more than you x3

    lekker veel reactie's:P


    Ice-cream Rockt more than you x3

    TOMSOL <3
    Info komt^^


    Foto;(emo/Scene/Gothic); http://img99.imageshack.us/img99/4844/emogirls288jt5qu3.jpg

    Tekst;

    Kiddo's<3
    Zoals je ziet hierboven, jaah dat ben ikke lekker heb ik zwart haar. Djezus, ik ben echt slecht in voorstellen want ik vergeet mijn naam te zeggen. De naam is Annelies en voor de vrienden is het idunoo Annelies :P Ik ben al 15 jartjes op deze planeet al schatten vele mensen me al 17 ofzo. Komt waarschijnlijk door het uiterlijk. Ach wat, Ik heb blauwe ogen die ik graag accentueern door er veel zwarte make-up rond te doen zoals oogschaduw enzoo. Okay, in mijn vrije tijd ga ik met mijn beste vriendin Linda, die Gothic is btw shoppen. Vele mensen kijken ons raar aan omdat we 'anders' zijn ofzoo maar ach, moeten zij weten is lekker niet ons probleem. Maartjah, ik moet maar eens gaan ^^

    SeeYou<3

    Rol: BF van Hoofdrol+ Later Vriendin van TomSol
    Plaaje : http://www.heleweekweekend.nl/imgcache/5fa8ae1f569ed8198d410ff2d7b1fd27.jpeg

    Tekstje;
    Hee,Ik ben Rachel en ik ben 15 jaartjes jong.
    Ik ben een koppig persoon met een hele eigen wil. Mijn vrienden zeggen dat ik knetter gek ben. Maar zelf zeg ik dat ik erg lief en zorgzaam ben. Altijd het positieve zeggen hex'D
    Ik ben verslaafd aan mijn gitaar en schetsboek. In mijn schetsboek staan teksten,songteksten,verhalen en gedichten. Maar ook schetsen van kleding.
    Ik kan niet zonder lolly's en mijn geliefde eyeliner.
    Ik ben gek op voetbalen en doe dat ook 1 keer in de week.
    Ik heb daarintegen een gruwelijke hekel aan zinloos geweld en dierenleed. Maar ook aan huppelgedrag en muggen.


    Music is the new sex

    volgens mij hoort het Weatherwolves the zijn ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hoofdrol + Later Vriendin van BillyBoem

    HAAAY, ik ben Amanda en ik word 15 jaarjtes op 29 december(joepie xD)ONDANKS dat schatten mensen me vaak 16/17
    maarja

    volgens mijn vrienden ben ik een eigenwijs persoontje waar je super veel lol mee kan beleven.
    ik hou wel van kattekwaad uithalen maar neit iederreen altijd even blij mee is
    zo heb ik een keer het brandalarm laten af gaan bij mij op schoolxD en laat ik heel vaak mensen schrikken door imezelf in donkere hoekjes te
    verstoppen^^

    IK BEN SUPER MEGA GEK op mijn drumstel ik zit dan ook op drumles^^
    hier zijn mijn ouders minder blij mee angezien ze doof gedrumt worden^^. in me vrije tijd teken ik voor de rest heel graag, voorla manga en maak ik vaak gedichten. ik Zit ook op volleybal ik speel dit moment op het eennahoogste niveau^^ en daar ben ik hele blij mee xD
    ik ben verslaafd aan spekkies en me oogpotlood+mascare^^

    ik hbe geen foto helaas op deze com staan wel op me mob maar weet niet hoe ik die foto's over moet zetten.
    ik hbe in iedergeval chocoladeebruin haar met lichtbruine ogen. ben 1.70 lan ongeveer
    hou van felle kleurtjes^^
    ben dol op de kaulitz twins
    heb een beetje scene/ rocker/ hiphop stijl ligt eraan wat voor bui ik hebxD

    Heb EEEN GLOEIENDE HEKELS AAN DIE HUPPELKUTJES is iedereen het wel met me eens denk ik xD

    EN VERDER
    hmmm...
    ik wou eeerst voor de rol van tom vriendin proberen maar daar hadden AL 2 MENSJES voor gedaan en Bill is net zo geil dus^^ dan ga ik voor billieboy^^
    bye x-

    okeeh haha heb het verkeerd begrepen hier heb je plaatje
    http://img32.picoodle.com/img/img32/8/7/1/f_emogirl18m_4dec0a0.jpg

    stel je dan allen voor dat ik sommige dagen een hoodie aan heb met een baggy broek en ander dagne gewoon weer scene/ rock kleding draag en dat ik dan chocolade bruin haar heb en neit zwart heb trouwens wel ok zoon kapsle^^

    okeeh haha heb het verkeerd begrepen hier heb je plaatje
    http://img32.picoodle.com/img/img32/8/7/1/f_emogirl18m_4dec0a0.jpg

    stel je dan allen voor dat ik sommige dagen een hoodie aan heb met een baggy broek en ander dagne gewoon weer scene/ rock kleding draag en dat ik dan chocolade bruin haar heb en neit zwart heb trouwens wel ok zoon kapsle^^

    Btw:
    GOTHIC KIDS ROCK! <3
    EMO KIDS ROCK EVN MORE!!<3
    &
    SCENE KIDS ROCK THE MOST!!!<3

    XXX-,

    Btw:
    GOTHIC KIDS ROCK! <3
    EMO KIDS ROCK EVN MORE!!<3
    &
    SCENE KIDS ROCK THE MOST!!!<3

    XXX-,

    Ike,, Ike Huppelkut 1
    Foto;
    http://kuebicore.deviantart.com/art/green-blond-hair-58675920
    Testeke;
    Hoii! ik ben Elle,, en Huppel al zoon 15 jaartjes overr deze te kleine aarbol heen,, Ja hallo,, ik ben onderhand overal al geweest! dus tja,, de welrdel is maar klein,, en vierkant,, of was hij nou rond,, Ag wat boeit het,, het intreseert me tog niet! Wat me daar in tegen wel intreseert, is me sgoenen Colecie! Hij is heel groot, en mooi! Will je hem zien?! Maar heb nu geen tijd voor dat,, want ik moet me kleertjes zo ook nog op kleur leggen,, ja mijn Papie is nog al rijk,, Dus ik heb heel veel kleren,, Meestal doet me Kamer meisje dat voor me,, me kleertjes op kleur legen,, en rokjes bij rokjes, Topjes bij topjes,, maar die is ziek, dus ik moet het zelf doen van me Papie. Ik krijg egt alles van me Papie,, wat ik maar wil! Dus ik snap ook niet hoezo,, hij dan niet iemand anders stuurt voor me kleertjes,, want ik moet zo naar de stad,, met me Sgattjes! Ja,, weer nieuwe Kleertjes kopen! In mijn Fafo Winkeltje,, staat nu egt een Bitch agter de Kassa,, ik mag haar egt niet,, oke,, ik mag al snel mensjes niet,, ik bedoel,, ze moeten alles doen wat ik will,, enzo niet,, dan bel ik mijn Papie!! O,, oepsie,, mijn Honnies zijn er,, dus moet gaan

    Bye Xxx


    Dunno ><

    Haaaaaay
    wie heeft welke rol gekeregn?
    xxxx-

    Rol: Vriendin Georg of Gustav maakt mij niet uit welke van de 2 ;)

    Foto;(emo/Scene/Gothic)
    http://www.memecat.com/images/memes/emo_girl_by_soschuck.jpg

    Tekst;
    Haay ik ben Nickita
    ik ben 16 jaar en altijd wel vrolijk
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze dan ook echt niet vallen
    Ik heb een vreemd beroep teminste ik denk dat het vreem is voor julie voor mij is het dood normaal Ik jaag namelijk op weerwolven en vampieren
    Waarom ik dit doe?
    Simpel om de mensheid te beschermen duh ze zijn levens gevaarlijk.
    Maar ik ga nu ga me weer klaarmaken voor de volgende jacht doei (K)


    You can't touch music but music touch you

    Vampier && Weerwolf Jager + Later vriendin van Gusti!!

    Foto:http://i223.photobucket.com/albums/dd280/Heatherfeather6969/scene_hair--large-msg-120680440268.jpg

    Tekstje:

    Haaii There Leute!!
    Ik ben dus Friedolien, ben 16 jaartjes geleden uit een bloemkool gesprongen en dus sta ik nu hier op deze bol niets nuttigs te doen..! Behalve dan dat ik me bezig hou met Vampiers en Weerwolven te redden..! Waarom ik er ooit mee begonnen ben, weet ik niet meer..! >.<'
    Verder kan ik soms best wel Bitchii overkomen,, maar ook wel heel erg lief, ben verslaafd aan; Lollypops, Kauwgoms, Muziek, Zingen en nog veel meer!! Nja,, weetje.. Ik stop hier nu gwn met lullen want anders zijn we nog heel het jaar bezig..!x'D En trouwens, ik moet nu weer gaan want m'n minibro zet de boel hier weer op stelten!x'D
    Toedelzzz...x3



    Life is a climb, but the view is great <3

    Hoe bedoel je rollen zijn opxD?


    Music is the new sex