• Het WK staat er weer aan te komen. Alleen zal het dit jaar totaal anders gaan als voorgaande jaren. Meiden en jongens zullen samen een team vormen en op die manier hun land naar de titel moeten helpen. Het is moeilijk maar zeker een uitdaging. Bij het Spaanse team loopt alles echter heel anders. De jongens blijven erbij dat meiden niet kunnen voetballen. De meiden willen bewijzen dat ze precies hetzelfde kunnen zijn als de jongens. Het draait vaak uit op ruzies tot ergernissen van de coaches. Het team wordt het lachertje van het WK. Maar dit verandert als er liefde in het spel komt.

    Ik zoek nog een aantal meiden voor in het team die later met een speler krijgen

    Keepster - Iker Casillas: Ivy Madeleine Rhodes - Sheldon
    Aanvaller - Fernando Torres: Raina Luisa del Rey y Sánchez - Everdeen
    Aanvaller - David Villa: Arabella Aleece Reyes - Sheerio
    Middenvelder - Cesc Fàbregas: Mirai Raisel Tafsut Etxandi Mariñelarena - Boira
    Verdediger - Sergio Ramos: Rosalie Evelyn Delgado - Stuttgart

    Invullen voor de rol:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (geen bekende personen):
    Karakter (steekwoorden):
    Extra:


    Ik reserveer niet!
    Ik kies de beste rol & niet de 1e.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 13:16 ]


    ~

    Rol: Aanvaller - Fernando Torres
    Volledige naam: Felicia Mancini
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (geen bekende personen):


    Bruine haren, lichte highlights, licht getint, 1.70, slank, blauwe ogen.
    Karakter (steekwoorden): Sociaal, maakt makkelijk nieuwe vrienden, lief, zorgzaam, een beetje onzeker maar daardoor niet verlegen.
    Extra: -

    Ik pas de rol misschien morgen nog even aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik ga zo iets maken Naomi voor Nandooo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Ik ga zo iets maken Naomi voor Nandooo.


    Okee(flower)


    ~

    Rol: Middenvelder - Cesc Fàbregas
    Volledige naam: Dominique Rose Wakefield
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (geen bekende personen):


    donkerblond tot lichtbruin, bruin/grijze ogen, getint, 1,73 lang,
    Karakter (steekwoorden): vrolijk maar verlegen, stil, eerst denken dan doen-er, behulpzaam, sportief, slim.
    Extra: -


    Do what people say you can't.

    Rol: Aanvaller- David Villa
    Volledige naam: Arabella Aleece Reyes
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (geen bekende personen): Lang bruin haar met donker blonde plukken aan de onderkant, van nature heel er gekruld. r lange wimpers. 1,67 meter lang, ietwat getint. Groen/bruine ogen.


    Karakter (steekwoorden): uitbundig, luid, kan soms heel onbeleefd zijn, flapuit, eerlijk, soms heel lui, maar houdt van sporten, sarcastisch, zorgzaam
    Extra: -


    Keep your head, heels and standards high.

    Rol: Aanvaller, Fernando Torres
    Volledige Naam: Raina Luisa del Rey y Sánchez, haar roepnaam is Raina. Zoals het normaal is draagt iedere Spanjaard twee achternamen. Dit is dus ook bij Raina het geval. Del Rey is de achternaam van haar vader, Sánchez van haar moeder. Haar naam verkort en hoe ze zichzelf ook voorstelt is Raina del Rey.
    Leeftijd: Raina is vijfentwintig jaar oud, maar staat op het punt om zesentwintig te worden. Ze is dus al op de helft van haar voetbalcarrière, in feite. Ze verjaart op negentien december, vlak voor kerst. Ze is geboren in het jaar 1986.
    Uiterlijk:


    Raina is een normale dame om te aanschouwen. Niet lelijk, niet al te knap, niet superdun of breed, gewoon normaal. In de mensenmassa is ze nou niet bepaald een persoon dat erg opvalt. Raina heeft een redelijk egale huid, hier en daar wat moedervlekjes, lichte sproetjes op de wangen en helaas een redelijk groot litteken op haar linker bovenbeen door een val die ze in haar kleutertijd gemaakt heeft.
          Waar Raina haar voordeel mee neemt is dat ze redelijk klein is als aanvalster, ze is hierdoor snel en behendig te noemen. Ondanks haar kleine lengte, nemen haar benen veel ruimte in beslag en lijken ze mijlen lang. Ze is om precies te zijn 1.61m.
          Lang Raina haar ovale gezicht vallen donkerbruine haren vol slag, bijna krullend te noemen. Ze stoppen tot iets onder haar borst, maar tijdens het sporten heeft ze meestal een knot of staart in. Tevens heeft ze een brede kaaklijn waardoor haar gezicht wat boller lijkt. Ze heeft een brede glimlach, grove schouders en een licht getinte huid. Haar kledingstijl is vrij meisjesachtig, ze houdt van jurkjes en dergelijke, maar op het veld veranderd dit enorm.
    Foto 1, foto 2, foto 3, foto 4.
    Karakter: Raina is een meid vol met pit. Ze is uitdagend, optimistisch en een tikkeltje druk. Ze lijkt overal zin in te hebben en is een echte leidinggevende. Misschien dat dit ook voor wat problemen kan zorgen, dit omdat ze erg koppig is en niet graag naar anderen luistert. Ze denkt vrijwel altijd dat haar ideeën en opvattingen de enige zijn die kunnen meewerken en heeft dan ook graag dat er naar haar geluisterd word. Ze is dus te benoemen tot iemand die constant haar eigen zin wilt doordraven en erg houvast, ze veranderd niet graag en is dus zeker niet flexibel te noemen.
          Ondanks dit maakt het haar niet meteen verwend of hebberig, in tegenstelling zelfs. Raina is erg vrijgevig en behulpzaam. Ze helpt graag een handje mee als dit nodig is en is graag in gezelschap. Ze is een huismusje, blijft graag binnen als dat nodig is en houdt van gezelligheid. Ze heeft graag het hoogste woordje en heeft redelijk sarcastische humor. Raina is iemand die van zich laat horen als ze het ergens niet mee eens is en zeer sportief en lenig.
    Extra: Op het veld zal Raina shirtnummer dertien dragen, dit omdat het haar lievelingsgetal is en niemand anders het toch zal willen hebben in verband met het heilig geloven dat dertien echt een ongeluksgetal is. Dit kan haar niets schelen, eigenlijk. Ook staat er ‘del Rey’ op haar shirt bedrukt, wat natuurlijk haar achternaam is – tevens betekend het koning in het Spaans. Hierdoor krijgt Raina ook vaak de bijnaam ‘koningin van het veld’ gegeven.
          Raina begon haar carrière bij Sevilla en maakte haar debuut als achttienjarige daar, daarvoor zat ze al in de jeugdteams van Sevilla. Haar debuut in het nationale vrouwenteam maakte ze op haar tweeëntwintigste tegen Portugal waar ze tevens haar eerste doelpunt maakte. Op haar drieëntwintigste heeft ze een jaartje bij de Duitse voetbalclub Hannover 96 gespeeld, maar is op haar vierentwintigste weer naar Spanje overgelopen waar ze nu nog steeds voor Valencia opkomt en het erg naar haar zin heeft.
          Raina is niet de enige in haar familie die voetbal speelt, ook haar jongere zusje Mila. Mila speelt momenteel als verdediger bij Sevilla, een lager niveau als Raina doet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 17:29 ]


    You will never walk alone.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 17:28 ]


    You will never walk alone.

    Rol: Aanvaller, David Viilla
    Volledige naam: Valetina Esperanza Sánchez y Guardiola
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (geen bekende personen):


    Karakter (steekwoorden): Als ze boos -dat is ze vaak- dan kan ze heel erg arrogant zijn, lief, zorgzaam.
    Extra: Valentina begon haar carrière bij FC Barcelona maar ze speelt nu bij Chelsea FC. Ze draagt graag de nummer 4. Nummer 4 betekent veel voor haar omdat haar vader ook deze nummer had.


    You will never walk alone.

    Rol: Keepster, Iker Casillas
    Volledige naam: Ivy Madeleine Rhodes
    Leeftijd: Ivy is momenteel 23 jaar jong.
    Uiterlijk:


    Donkerblonde lange haren, bruine ogen, zonnebankbruine huid, lang en slank, draagt vaak bandshirts, draagt veel hippiebandjes, stijl is boho chique.
    Karakter: Ivy is een evensgenieter, altijd vrolijk, staat positief in het leven, neemt niets serieus, onhandig, kluns, alcoholliefhebber, feestbeest, dromer, gemotiveerd, ruimdenkend, spring in 't veld, onbevooroordeeld en aardig tegen iedereen.
    Extra: Ivy geniet met volle teugen van haar leven. Haar leven is een groot feest. Ivy draait haar hand niet om voor een sigaretje hier en een drankje daar, waarin ze soms een beetje doorslaat. Wanneer Ivy weer eens iets te diep in het glaasje heeft gekeken, merk je dat op het voetbalveld. Dan voetbalt ze beduidend slechter en dat zorgt voor veel irritatie bij haar teamleden. Aan de andere kant is ze ook wel weer de gangmaker en zorgt ze voor een goede sfeer binnen de groep.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 17:50 ]


    Tell me about it, stud.

    Schattiee, ik ga wel een vriendinnetje voor Cesc invullen! Ze komt wel pas morgen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    FCBartra schreef:
    Rol: Aanvaller, David Viilla
    Volledige naam: Valetina Esperanza Sánchez y Guardiola
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (geen bekende personen):


    Karakter (steekwoorden): Als ze boos -dat is ze vaak- dan kan ze heel erg arrogant zijn, lief, zorgzaam.
    Extra: Valentina begon haar carrière bij FC Barcelona maar ze speelt nu bij Chelsea FC. Ze draagt graag de nummer 4. Nummer 4 betekent veel voor haar omdat haar vader ook deze nummer had.


    You will never walk alone.

    Nadal schreef:
    Schattiee, ik ga wel een vriendinnetje voor Cesc invullen! Ze komt wel pas morgen.


    Wel invullen hooor(flower)

    Ik ga denk ik vrijdag bekend maken:D


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Wel invullen hooor(flower)

    Ik ga denk ik vrijdag bekend maken:D


    Haha. Doe ik hoor maar van het weekend had ik niet zoveel tijd. Ik ben nu halverwege ongeveer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Haha. Doe ik hoor maar van het weekend had ik niet zoveel tijd. Ik ben nu halverwege ongeveer.


    Oke super:) Ben erg benieuwd:)


    ~