• Ik heb echt een super leuke bikini, en het broekje zit ook goed dus hoef ik daar geen zwemshort voor aan (ivm bikini-lijn). Maar nu komt het, ik durf niet zonder mijn short, ik ben heel erg wit, en ik kleur ook bijna niet bruin. Ik vind het gewoon zo voor lul, dus nu ga ik straks zwemmen met een zwart voetbalbroekje over mijn bikini broekje heen ):


    -

    Hmm, gewoon schijt hebben weetjewel. Ik heb/had best wel dikke dijbenen weetje. Daarom deed ik eerst ook een shortje aan maar later dacht ik schijt.


    The way we live, is the way we die

    Hm tja. Ik weet niet echt wat ik daarmee moet. Ik snap dat je dat eng vindt, maar geloof, mensen gaan je heus niet raar aankijken omdat je witte beentjes hebt. We zijn in het begin van de zomer; de helft van Nederland heeft nog witte beentjes. Bovendien, als je zwemt, dan zitten je benen meestal onder water. Dus dan ziet men het niet eens =3


    Life is hard and then we die

    Ik ga van vrijdag tot zondag naar de zee, en doe ook een zwemshort eroverheen. En ook een topje.

    Zelfcomplexen, het is me wat. -.-

    Ik kan wel zeggen, ja heb schijt.
    maar ik weet van mezelf dat ik daar ook niet naar luister omdat ik het ook niet durf.,
    ik vind gewoon dat je moet dragen waar je jezelf het best bij voelt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    PUKKELxDING schreef:
    Hm tja. Ik weet niet echt wat ik daarmee moet. Ik snap dat je dat eng vindt, maar geloof, mensen gaan je heus niet raar aankijken omdat je witte beentjes hebt. We zijn in het begin van de zomer; de helft van Nederland heeft nog witte beentjes. Bovendien, als je zwemt, dan zitten je benen meestal onder water. Dus dan ziet men het niet eens =3

    Maar ik word dus niet bruiner, dat is echt het kutte :[


    -

    Ik ga nu dus zwemmen, wish me luck :x


    -

    Good luck. _O_

    Over mijn lijkbleke huid zit ik niet zo in, eerder over mijn buikje die ik altijd liever verberg. Daarom ga ik nooit zwemmen.

    Dus, het is het één of het ander. met een zwart voetbalbroekje sta je nog meer voor lul dus dat raad ik je af.


    Scream for mercy!

    MakeBelieve schreef:
    Ik ga nu dus zwemmen, wish me luck :x

    Have Fun^^
    en je niet teveel over je short inzitten, en gewoon plezier maken ^^

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 14:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Maar ik word dus niet bruiner, dat is echt het kutte :[
    Dat hoeft toch niet? Je bent niet mooier als je wat bruiner bent, en je bent ook niet lelijker als je wit blijft. Ik kan nu ook een heel lulverhaal beginnen over dat bruin worden eigenlijk niet goed is voor je huid, maar dat bespaar ik je wel even :P
    Veel plezier Noukie!


    Life is hard and then we die

    Beelzebub schreef:
    Over mijn lijkbleke huid zit ik niet zo in, eerder over mijn buikje die ik altijd liever verberg. Daarom ga ik nooit zwemmen.

    Dus, het is het één of het ander. met een zwart voetbalbroekje sta je nog meer voor lul dus dat raad ik je af.

    tuurlijk niet., ?
    het is vorige zomer hartstikke in geweest om met een short te zwemmen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Misschien bruinen zonder zon gebruiken? Maar meer dan de helft is nog wit,tenzij ze op vakantie zijn gegaan. En als jij je daar goed in voelt,dan is dat toch goed?

    Hm, dan ligt het aan mij. Maar ik zou degene die het draagt uitlachen. -heeft kennelijk een iets andere smaak dan wat in is-


    Scream for mercy!

    Het is vast niet erg. :3


    All this dampness is damp.

    Gewoon schijt hebben en doen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.