• Nu ik weer wat meer tijd voor mezelf heb, wilde ik graag een RPG starten.
    (Een goede RPG waarin lange posts geschreven worden. Because 3-sentence-posts annoy me.)

    Maar nu heb ik 3 vage ideëen die ik uit kan werken. En ik kan niet goed kiezen, dus vraag ik het aan jullie. ^^

    1. Een RPG gebaseerd op de Caster Chronicels.
    Dit zou dan zijn met nieuwe personages, beiden menselijk en Casters. Er zou een story komen met uitleg over welke Casters er allemaal zijn.

    2. Een RPG gebaqseerd op het boek Matched. Hier zullen veel van de characters dus door een systeem gehaald worden en zo wordt er bepaald met wie ze moeten trouwen. [korte uitleg, zie de wiki-pagina voor meer.]
    Natuurlijk is niet iedereen daar even blij mee. ^^

    3. Een RPG gebaseerd op de Hush Hush-serie. (De boeken Hush Hush, Crecendo en silence.) Met nieuwe characters die dus Gevallen Engelen, Nephilium of mensen kunnen zijn.

    Het zijn vage ideëen die ik eerst beter uitwerk voor ik ze online zet, maar ik zou graag weten welke jullie het leukst lijkt.


    Nummer 1:
    Nummer 2: ¦¦¦¦¦
    Nummer 3:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nummer 2, dat boek is echt geweldig. - Het vervolg is ook leuk :'D-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    nummer 2 lijkt me wel leuk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    LacunaCoil schreef:
    Nummer 2, dat boek is echt geweldig. - Het vervolg is ook leuk :'D-


    I still have to read that. (cat) Maar bedankt voor de stem. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I still have to read that. (cat) Maar bedankt voor de stem. ^^


    Yes! Go read! Go buy books! MANY BOOKS!


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Yes! Go read! Go buy books! MANY BOOKS!


    I have a big ass library full of English books, fuck buying them. (cat) And now on-topic. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I have a big ass library full of English books, fuck buying them. (cat) And now on-topic. ^^


    NOH! NO ONTOPIC!

    *steals library and runs awaaaaaaay*


    quidquid excusatio prandium pro

    Rechazame schreef:
    nummer 2 lijkt me wel leuk
    Ik vind hem wel leuk maar ben niet echt van de lange post schrijven

    Twee klinkt leuk, wil je me waarschuwen als je start? Ik zoek al eeuwen naar RPG's waarin mensen fatsoenlijk schrijven en hun best doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Timmons schreef:
    (...)Ik vind hem wel leuk maar ben niet echt van de lange post schrijven


    De regel zou zijn: 6 regels of meer. ^^

    @Endure: I will ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Number 2, waarschuw me als je begint (:


    "Do you believe monsters are born or made?"