• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Main topicos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn Topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Main topicos]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik kijk naar Sam die nu omgedraaid wordt en kijk hem bang aan. Verward hoorde ik plotseling een stem en grijnsde. 'Ian?' vroeg ik toen en zag weer een van de mannen op me afkomen en me losmaken en hij pakt me dan strak vast. 'Is dat je vriendje?' vraagt de man gemeen grijnzend en houd me met een hand vast en de andere heeft hij om mijn keel. 'Ik zou het niet wagen jongen, waar je ook zit, kom tevoorschijn, als je niet wilt dat er wat met je lieve vriendinnetje gebeurt.' zeg de man dan gemeen, ik probeer los te komen, maar het lukt niet de druk op mijn keel van zijn hand word dan alleen maar grooter.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Zodra ik vast lig stribbel ik tegen. Ian wordt gedwongen tevoorschijn te komen. Ik hoor hoe ze Naomi losgemaakt hebben. 'Verdomme,' vloek ik zacht. 'Verdomme.' en er komt een man naar me toe die me het zwijgen oplegt door een klap in mijn gezicht te geven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Ian, doe het niet!' zeg ik dan en meteen erna voel ik hoe de man mijn keel verder dichtknijp en ik naar adem moet happen wat niet gaat waardoor er een piep geluid uit mijn mond komt en ik geen adem meer krijg en ik de man bang aankijk en merk hoe mijn lichaam zwakker wordt, maar blijf doorgaan en probeer me los te krijgen wat steeds moeilijker gaat..

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 0:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik probeer mezelf los te rukken als ik hoor hoe Naomi piepend adem haalt. 'Ian, kom, alsjeblieft,' zeg ik. 'Doe het voor Naomi. Voor jezelf. Je wilt Naomi niet kwijt.' en ik krijg weer een klap in mijn gezicht. Ik moet zwijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Stop!' Ik kijk angstig naar Naomi en Sam. 'Ik Kom. Maar laat hen eerst los. Pas als ze de deur uitzijn en ze in de eetzaal staan Kom ik en ik beloof jullie dat als jullie het niet doen niet alleen onze levens veranderen in een hel maar ook die van jullie. Ik weet alles. Ik weet waar jullie spullen liggen en ik weet waar jullie lieve vrouwen wonen. Vermoord haar en je zou je vrouw nooit meer levent zien. En je lieve kleine zoontje ook niet Micheal.' ik kijk de mannen aan. Micheal laat Naomi geschrokken los en kijkt wilt om zich heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn personages achternaam en hoe weet hij dat hij micheal heet?]

    Naomi Micheal
    Mijn keel word losgelaten en ik val met een klap op de grond en hap moeilijk naar adem en kan niet meer opstaan en kijk dan de kamer rond en zie de man die me vast had wilt om zich heen kijken en grijns even voordat alles zwart voor mijn ogen wordt.

    [Naomi valt voor korte tijd flauw, te lang geen adem en de klap op de grond... Ze wordt zo weer wakker. ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 0:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ineens word ik los gemaakt. Geloven ze nou serieus Ian? Dan hoor ik ineens een klap en spring ik op. Ik zak bijna zelf door mijn knieën. Door de stroomstraf. Ik zie Naomi liggen en kniel snel naast haar neer. Flauwgevallen. De mannen houden me niet tegen. En ik til Naomi op. 'Ian,' roep ik dan. 'Doe geen gekke dingen, Naomi heeft je nodig als je terug bent...' ik zucht even. 'Thanks man dat je dit doet.' en ik til Naomi richting de deur.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik open langzaam mijn ogen als ik doorheb dat ik beweeg en kijk dan in het gezicht van Sam die me draagt. 'Mijn keel doet zo'n pijn.' zeg ik dan zacht en schor en leg mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen even. 'Gaat het een beetje?' vraag ik dan nog steeds met een schorre zachte stem en kijk hem bezorgt aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Naomi komt bij, ze heeft last van haar keel, ik zie dat het er rood is. Ze heeft haar hoofd tegen mijn borst gelegd en vraagt bezorgd aan me of het wel met mij gaat. 'maak je om mij geen zorgen,' zeg ik zacht. Ik til haar verder, maar ik heb amper kracht. Ik stop bij de badkamer. Ik laat mezelf neer glijden tegen de muur met Naomi in mijn armen. 'Naomi, ik ga je even naast me neer zetten, zodat ik water voor je kan pakken. Oké?' en ik sluit even vermoeid mijn ogen. Heel af en toe tril ik heel kort en zacht. Mijn gedachten gaan even naar Ian. Ik ben hem dankbaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik knik en ga van hem af en ga ook tegen de muur aanzitten en voel even aan mijn nek en haal meteen mijn hand weg en kreun pijnlijk. 'Dankje.' zeg ik dan zacht amper hoorbaar, als ik zacht praat heb ik niet zoveel last van mijn keel, als ik harder praat wel. Ik zucht en sluit mijn ogen weer en trek mijn benen op en sla mijn armen er om heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach. De mazzel dat je een naam opvangt tijdens een gesprek komt me nu wel goed uit. Ik moest iets doen. Ik kruip behendig en snel door de schachten en kom uit bij de keuken. Het was te verwachten. Mensen. Ik trap het rooster open en grijp een paar messen. Ik kijk ze dreigend aan. De twee die er waren kijken totaal overdondert. 'Vergeet dit of ik zweer dat je er niet levend uitkomt.' met die woorden kruip ik het rooster weer in. Ik ga op mijn plek liggen met de messen. Ik heb een grijns op mijn gezicht. 'Jullie laten ze met rust ja. Anders laat ik jullie vrouwen de ware jullie zien en zal je zoontje altijd bang voor je zijn.' De mannen kijken om zich heen. 'Nou stel ik iets voor. Wij houden ons braaf als jullie doen wat ik zeg. Ze aarzelen. 'Ik laat jullie familie deze kant van jullie niet zien.' 'Okd is goed.' ik grijns. 'Micheal leg een collega aan de stroomschokken.' Ik grinnik en leg mijn hand voor mijn mond om het niet te laten klinken. Micheal aarzelt maar doet het dan toch. Na een tijd is de man bewusteloos, maar niet dood. 'Verdoof je zelf. En ik geef je dit mee. Doe een van ons iets aan en jullie dierbare familie gaat eraan.' Ze kijken elkaar aan en lijken me niet te geloven. Makkelijk dat er nog papieren lsgn in de keuken. 'Arme Rosalie en Daan,' zeg ik. Micheal pakt gelijk de verdoving en schakelt zijn collega's uit. 'Hoe weet je dit?' Hij kijkt om zich heen. 'Ik heb mijn bronnen. Verdoof je zelf en blijf van Naomi af.' Hij knik en verdoofd zichzf. Tevreden kijk ik toe. En ga de weg terug naar de gang.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ze gaat naast me zitten en ik sta moeizaam op. Even wankel ik op mijn benen, dan loop ik naar de kastjes en pak een glas. Ik vul hem met water. Ik zet het glas naast haar en kniel voor haar neer. 'Het glas staat naast je,' zeg ik tegen haar. Ze heeft haar ogen gesloten. Ik sta weer op en rommel dan in de kastjes. Het is verbazingwekkend wat er allemaal in deze kastjes te vinden os. Ik vind er een zalf tegen kneuzingen. En zelfs een voor wurgplekken. Ik wist niet eens dat daar een zalf voor bestond... Ik pak de zalf en kniel weer neer. 'Als je even wat drinkt smeer ik daarna de zalf erop.' ik wacht tot ze iets gedronken heeft en daarna wrijf ik heel zacht de zalf in haar hals en nek. Ik kijk naar wat ik doe en af en toe kijk ik op naar Naomi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.