• Wie wil er samen met mij een RPG beginnen?

    Ik heb nog geen idee voor de RPG. Nou als jij met mij een RPG wil moet je dit even invullen:


    Ik heb eerder een RPG georganiseerd: ja/nee.
    Ik heb al een idee voor de RPG: ja/nee.
    Ik ben … jaar.
    Ik ben een jongen/meisje.
    Waarom wil je het samen met mij doen?:

    (dit is mijn tweede acount ben het wachtwoord van mijn andere kwijt)



    Makers:
    - Aside
    - Colt45
    - Cloudbreaker

    Plot:
    To stop the moon

    Je bent geboren met symbool op je schouderbladen. Op je twintigste wordt je benaderd door twee mannen in gewaden die je overhalen met hen mee te gaan.
    Je komt er al snel achter dat jij en een kleine groep anderen bent voorbestemd te rebelleren tegen de goden. De goden van je land zijn namelijk wispelturig en wreed.
    Als reactie op de rebellie maakt een van de goden de maan los van de hemel. Binnen een maand zal de maan de aarde verpletteren. Kan hij optijd worden gestopt?

    Rollen
    syms
    |
    |
    |

    |
    |

    rebellenleiders
    |
    |

    | Stiles
    |

    halfgoden
    |
    |
    |

    |
    |

    - Invul lijstje
    Rol; sym/rebelleider/halfgod
    Naam;
    Leeftijd; sym: 20 rebelleider: 20-29 halfgod: 16-23
    Geslacht; m/v
    Uiterlijk; altijd met foto
    Innerlijk;
    Extra;
    - Regels
    - Plot verder uitwerken

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:29 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Nou. Ik ben er ook nog en ik wil ook wel helpen met de roleplay. (:

    Oké dan gaan we beginnen. Met de regel enz. Is iedereen het eens met het verhaaltje?


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Aside schreef:
    Oké dan gaan we beginnen. Met de regel enz. Is iedereen het eens met het verhaaltje?


    Het doet me denken aan zo'n film. Dat laatste stuk dan. Dat die maan naar de aarde komt. ;D

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    Het doet me denken aan zo'n film. Dat laatste stuk dan. Dat die maan naar de aarde komt. ;D

    waren er toen parels ofzoiets en een zwarte leeuw?


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Geen idee over welke film t gaat xD Inspi voor het verhaal kwam van een zinnetje uit een game xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Rollen, regels en.. er moet toch nog iets gebeuren?


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    en neem even abo


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Hmm, eens zien

    Plotuitleg

    Regels

    Rollen

    Lijstje

    Dat is het wel een beetje dacht ik


    Don't run away this time and die like a man.

    Ik dacht iets van dat ze gaan trainen nadat ze worden meegenomen maar is er ook nog iets van magie in het verhaal?

    wat bedoel je met lijstje?
    edit: snap het al

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 19:44 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Hmm, het leek me niet echt wat om de personages krachten te geven, want dan krijg je dat gedoe met dat je voor ieder iets anders moet verzinnen en je van die over-the-top-powers krijgt (trust me, dat gebeurd negen van de tien keer als een character een kracht mag hebben :/)
    Iets met magische wapens kan miss wel tof zijn, die dan weer op een moeilijke manier te krijgen zijn of zo..


    Don't run away this time and die like a man.

    ja dan doen we dat met die wapens das cool

    nu de rollen


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    ik moet nu even eten maar dit heb ik bedacht:
    - die met symbool op schouderblaaden 14
    - rebellen 12
    - man in gewaad 2
    - slechterik
    - dochter van slechterik
    - trainers?

    zoiets heb ik in gedachten


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Hmm, ik zou er niet al te veel doen; vooral jongens raken lastig vol namelijk.

    Stuk of tien rollen? 5 jongens vijf meisjes?
    Je zou een paar van die trainers als rol kunnen doen, maar die zijn natuurlijk maar een deel van het verhaal nodig, dus da's miss handiger om gewoon even door iemand te laten spelen zodra ze nodig zijn; dat ze geen lijstje nodig hebben en daarna gewoon weer vervallen.


    Don't run away this time and die like a man.

    Aside schreef:
    ik moet nu even eten maar dit heb ik bedacht:
    - die met symbool op schouderblaaden 14
    - rebellen 12
    - man in gewaad 2
    - slechterik
    - dochter van slechterik
    - trainers?

    zoiets heb ik in gedachten

    De 'slechterik' zijn in dit geval de goden, en ik denk niet dat het echt gaat werken als je die laat spelen eerlijk gezegd. Kinderen ervan zouden nog kunnen, maar dan zouden ze echt een nuttige plek in het verhaal moeten krijgen


    Don't run away this time and die like a man.

    symbool 5
    rebellen 5
    kinderen van de slechterik 4

    zoiets?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 20:35 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.