• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy, Roos en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^

    Sarah - CarrotKing - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner
    Melissa - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - Passionathan - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFANMILY
    Marthe - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender en Starkische Muts
    Nele - Nefie - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts
    Naomi - donteatmebro - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Charlene - Ossum - is 17 en wordt 18 op 15 april, Belg
    Lisette - Year - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Mannschaft - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFANMILY
    Nikki - BritishCandy - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner
    Mara - OnlyOneMe - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Beaudine - Goyle - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Tessa - TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12 juli, Nederlander, Directioner
    Sofie - Sefie- is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jette - MoonAngel - is 12 en wordt 13 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore en Within Temptation fan
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabella - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sarita - Waspik - is 14 en wordt 15 op 14 oktober. Nederlander
    Marlies - Sabriel - is 14 en wordt 15 op 7 februari, Nederlander, Avenger, Seeker
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Roos - MissGinger - is 14 en wordt 15 op 9 juni, Nederlander

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.


    Vakantietjes/afwezighedetjes:
    Mara: 16/07-24/07 + 09/08-18/08.
    Melissa: 19/07-27/07.
    Lisanne: 10/07-26/07.
    Lisette 14/07-18/07 + 21/07-10/08.
    Lieke: 22/07-05/08.
    Nikki: 06/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofie: 14/07-28/07.
    Nele: 22/07-26/07.
    Isabella: 18/07-14/08.
    Joëlla: 21/07-05/08.
    Marthe: 15/07 - 22/07
    Marlies: 07/07 - 21/07
    Danique: 14/07 - 28/07 + 11/08 - 31/08
    Charlene: 15/08 - 19/08
    Roos: 23/7 - 12/8
    Sarita: 14/7 - 4/8

    • Topic Nummer 134 is geclaimd door niemand, volgens mij...
    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna. (op aanvraag)
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.

    Les bébés de Sarah.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.

    OP TINYCHAT VIND JE ONS HIER

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 11:51 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Limerry schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar ik ga dan waarschijnlijk gewoon met een vriendin uit de buurt, die ook een echte Directioner is. En dan vind ze het vast niet erg als ik een paar awesome mensen meet. :-)
    Ik ben juist fan geworden door Q haha, als mijn ex-beste vriendin dit niet ondenkt had, zat ik hier niet, hehe. (':


    Jup, ik ga ook gewoon met mensen die ik al ken hoor. Ik durf dat niet haha. te verlegen. Nee, ik niet haha. Een vriendin, die nu geen fan meer is, liet me WMYB horen en toen boem fan. Ik heb gister trouwens een hugeee 1D poster gekocht.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    (...)

    Jup, ik ga ook gewoon met mensen die ik al ken hoor. Ik durf dat niet haha. te verlegen. Nee, ik niet haha. Een vriendin, die nu geen fan meer is, liet me WMYB horen en toen boem fan. Ik heb gister trouwens een hugeee 1D poster gekocht.


    Ik zou ook heeeeel erg zenuwachtig zijn, maar ik zou het wel doen, het lijkt me gewoon te awesome. :-)
    Echt? Wat voor poster? :9~ In de hitrkant stond vandaag een poster van Louis en het eerste wat ik dacht was : 'Waarom staat zijn ass er niet op?' :-( Ik ben namelijk obsessed met zijn ass HAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    *gaat tv kijken*


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Wow, ik kan mijn username veranderen. ;o Normaal gesproken was ik er helemaal 'obsessed' mee, laat ik het zo maar zeggen, maar nu kwam het heel luchtig omhoog haha. I love this username (: .


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    Wow, ik kan mijn username veranderen. ;o Normaal gesproken was ik er helemaal 'obsessed' mee, laat ik het zo maar zeggen, maar nu kwam het heel luchtig omhoog haha. I love this username (: .

    Dat heb ik alleen nog gehad met LiveForLove. Totdat ik 'm in Lloyd veranderde :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    (...)
    Dat heb ik alleen nog gehad met LiveForLove. Totdat ik 'm in Lloyd veranderde :Y)


    Ik heb een jaar lang dezelfde username gehad xD
    Aangezien ik niet wist in wat ik het moest veranderen:O
    Nu heb ik al een tijdje deze en ik ben er best blij mee :)


    It's never gonna happen, Guys.

    Sefie schreef:
    (...)
    Dat heb ik alleen nog gehad met LiveForLove. Totdat ik 'm in Lloyd veranderde :Y)


    Hehe, ik vind Lloyd leuk trouwens (; . Ik ga deze nog een tijdje houden, whoooop.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Ik zou ook heeeeel erg zenuwachtig zijn, maar ik zou het wel doen, het lijkt me gewoon te awesome. :-)
    Echt? Wat voor poster? :9~ In de hitrkant stond vandaag een poster van Louis en het eerste wat ik dacht was : 'Waarom staat zijn ass er niet op?' :-( Ik ben namelijk obsessed met zijn ass HAHAHA.


    Zenuwachtig zijn is helemaaal niet goed voor me. Ik ga nagelbijten en alles en klap dicht. Mijn presentaties voor school enzo halen mijn gemiddelde omlaag. c:
    Hahaha, ja daar was ik al achter gekomen.
    Het is dus groot. En ze staan er allemaal superleuk op. Ik maak wel een foto als hij hangt. Wat nog wel een tijd gaat duren. Ik ga mijn kamer helemaal verven enzo over drie weken, dus dan pas ga ik hem ophangen. :3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Limerry schreef:
    (...)

    Hehe, ik vind Lloyd leuk trouwens (; . Ik ga deze nog een tijdje houden, whoooop.

    Je weet dat ie niet van die zangeres is -ik ben haar naam even kwijt-? Owja, Cher Lloyd :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Limerry schreef:
    Wow, ik kan mijn username veranderen. ;o Normaal gesproken was ik er helemaal 'obsessed' mee, laat ik het zo maar zeggen, maar nu kwam het heel luchtig omhoog haha. I love this username (: .


    Jaa, ik heb van Melissa gehoord hoe jullie hier aan kwamen. Ik vind het echt zo leuk bedacht!

    Ik moet hem ook nodig veranderen, ik ben alleen niet zo creatief. :Y)


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    (...)

    Zenuwachtig zijn is helemaaal niet goed voor me. Ik ga nagelbijten en alles en klap dicht. Mijn presentaties voor school enzo halen mijn gemiddelde omlaag. c:
    Hahaha, ja daar was ik al achter gekomen.
    Het is dus groot. En ze staan er allemaal superleuk op. Ik maak wel een foto als hij hangt. Wat nog wel een tijd gaat duren. Ik ga mijn kamer helemaal verven enzo over drie weken, dus dan pas ga ik hem ophangen. :3


    Oh nou ja, ik zal ook wel zenuwachtig zijn, maar ja, gewoon even doorheen bijten :3. Uiteindelijk zal het heeeel leuk zijn!
    Hehehehe, ik kan er echt uren over praten. :-)
    Is goed, ik ben beniewd!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sefie schreef:
    (...)
    Je weet dat ie niet van die zangeres is -ik ben haar naam even kwijt-? Owja, Cher Lloyd :Y)


    Daar moest ik wel gelijk aan denken, haha. Maar dan nog vind ik 'm leuk. :-) Waar is die dan wel van? Als ik vragen mag. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Moringa schreef:
    (...)

    Jaa, ik heb van Melissa gehoord hoe jullie hier aan kwamen. Ik vind het echt zo leuk bedacht!

    Ik moet hem ook nodig veranderen, ik ben alleen niet zo creatief. :Y)


    Hehe, ik heb heel veel usernames zelf bedacht, haha, ik vond het leuk om creatief met letters te zijn en soms kwam er wel iets leuks uit (: .
    Wij zijn gewoon leuk hahaha. Nee, maar, we hadden met zijn tweetjes Halissa bedachten, toen kwam Nikki met Limerry en nog eentje, maar Limerry is blijven 'hangen' en toen nam ik deze en Melissa Halissa :-) .


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Daar moest ik wel gelijk aan denken, haha. Maar dan nog vind ik 'm leuk. :-) Waar is die dan wel van? Als ik vragen mag. (':

    Van Andrew Lloyd Webber. Hij heeft The Phantom of the Opera en Dracula geschreven :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Limerry schreef:
    (...)

    Oh nou ja, ik zal ook wel zenuwachtig zijn, maar ja, gewoon even doorheen bijten :3. Uiteindelijk zal het heeeel leuk zijn!
    Hehehehe, ik kan er echt uren over praten. :-)
    Is goed, ik ben beniewd!


    Ik heb vanmiddag bij vrienden ook helemaal zitten fangirlen hihi.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”