• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:27 ]

    'Ik heb nog een shitload met huiswerk', 'Ik moet mijn ma helpen thuus,', 'Ik ga naar mijn opa/oma', 'Ik ga winkelen met mijn ma in [koopzondag stad]'


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tegen je vrienden zou je nog wel een 'excuus' kunnen verzinnen, maar ik zou dat niet zomaar tegen je vriendje zeggen. En je kunt ook gewoon best zeggen dat je er gewoon geen zin in hebt vandaag, dat je helemaal nergens zin in hebt. Ik vind dat ie dat wel moet begrijpen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Meh, vroeger als ik geen zin had om af te spreken met een vriendin zei ik dat ik naar m'n oma ging. Maar dat is liegen en dat doe ik tegenwoordig niet meer. ;p Als ik jou was zou ik de afspraak gewoon door laten gaan, want als je eenmaal samen bent kan dat gevoel van 'ik heb nergens zin in' soms zomaar omslaan.


    You are beautiful, you are love.

    Verjaardag van kennis of familie, standaard smoes :3


    i put the fun in funeral

    Tja, ik heb ook nooit zin en dan doe ik het toch en dan blijkt het uiteindelijk heel gezellig te zijn ;D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vind dat je hem gewoon makkelijk kunt zeggen dat je geen zin hebt dat begrijpt hij vast wel :Y)
    en het is beter dan liegen...

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 12:00 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Het is je vriend, daar moet je eerlijk tegen zijn ._.


    -

    Nvm mensen ik heb het hem al eerlijk verteld.
    Het is niet dat ik liegen normaal vind hoor. >>

    Dat is wel goed van je. c: Pakte hij het normaal op?


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    Dat is wel goed van je. c: Pakte hij het normaal op?

    Jep. Gelukkig wel. ^^
    Want ik kan me zelf ook wel voorstellen dat het vervelend is als je hoort dat iets niet doorgaat terwijl je er zin in hebt. Maarja.

    Goed dat je het gewoon hebt verteld. Je moet niet liegen tegen je vriendje.
    En ik ben ook blij dat hij het goed opvatte. Hoewel ik het niet helemaal snap waarom je niet bij je vriendje wilt zijn.
    Maar goed, zulke dagen zullen er vast ook wel zijn, hoewel ik die nog niet heb mee gemaakt.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 13:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou nou, nog maar net een vriendje en nu al geen zin meer?
    Ik dacht altijd dat je (in het algemeen) juist altijd bij je vriendje wil zijn?

    Zelf heb ik nooit écht liefde voor iemand gevoeld of zo, dus ik heb dat hele gevoel niet gehad. Plus dat ik iets al snel klef vind, ghehe. Niet zo romantisch.


    everything, in time

    Oromis schreef:
    Goed dat je het gewoon hebt verteld. Je moet niet liegen tegen je vriendje.
    En ik ben ook blij dat hij het goed opvatte. Hoewel ik het niet helemaal snap waarom je niet bij je vriendje wilt zijn.
    Maar goed, zulke dagen zullen er vast ook wel zijn, hoewel ik die nog niet heb mee gemaakt.

    Nee, I know. Maar ik wil hem niet het gevoel geven dat ik hem niet wil zien ofzo.
    Het is meer van... ik voel me nogal hangerig vandaag en heb geen zin om te praten met mensen.
    Maar misschien komt dat ook wel door gisteren, maar dat ga ik hier niet neerzetten.

    Noyade schreef:
    Nou nou, nog maar net een vriendje en nu al geen zin meer?
    Ik dacht altijd dat je (in het algemeen) juist altijd bij je vriendje wil zijn?

    Zelf heb ik nooit écht liefde voor iemand gevoeld of zo, dus ik heb dat hele gevoel niet gehad. Plus dat ik iets al snel klef vind, ghehe. Niet zo romantisch.

    Ik heb niet gezegd dat ik geen zin meer heb. Maar ik ga het verhaal hier niet neerzetten. xd
    En eigenlijk ben ik ook het type dat niet van kleffe dingen houdt... dus het is ook nog moeilijk voor mij.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Nee, I know. Maar ik wil hem niet het gevoel geven dat ik hem niet wil zien ofzo.
    Het is meer van... ik voel me nogal hangerig vandaag en heb geen zin om te praten met mensen.
    Maar misschien komt dat ook wel door gisteren, maar dat ga ik hier niet neerzetten.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ik heb niet gezegd dat ik geen zin meer heb. Maar ik ga het verhaal hier niet neerzetten. xd
    En eigenlijk ben ik ook het type dat niet van kleffe dingen houdt... dus het is ook nog moeilijk voor mij.

    Hmmm, dan kan ik het wel snappen. Nou geniet lekker van je dagje niks doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.