• Ik ben my zo heel zwaar aan het vervelen dus ik dacht , zal ik maar eens een topic maken. En deze topic gaat dus over ; Op wat voor soort type jongens val jij en wat vind het mooist aan een jongen ?

    Ik val op verlegen jongens maar ook op jongens met een ego , met een bles ( ik weet ni hoe het komt maar ik val altijd op jongens met een bles ). En ik vind de ogen en de lach het mooiste aan een jongen.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ik heb niet echt een type maar ik ben eigenlijk al hééél vaak op een jongen met wat langer haar en een bles. en ik zie echt naar de lach en vooral naar hun tandjes..

    dat van die tanden ik weet niet hoe dat komt .. maar ik houw van jongens met schattige tandjes x'D .. wat een detail.


    And all the girls in the front row scream your name.

    heeee jeanie
    ik had nie door da da van kwam x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik heb niet echt een type maar ik ben eigenlijk al hééél vaak op een jongen met wat langer haar en een bles. en ik zie echt naar de lach en vooral naar hun tandjes..

    dat van die tanden ik weet niet hoe dat komt .. maar ik houw van jongens met schattige tandjes x'D .. wat een detail.


    Typisch , de tandjes x'D
    Naomi ik wil (...) in mijn bed ;D


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)

    Typisch , de tandjes x'D
    Naomi ik wil (...) in mijn bed ;D


    ik weet het x'D mss moet je het is zeggen .. dan kan hij meteen meekomen x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)

    ik weet het x'D mss moet je het is zeggen .. dan kan hij meteen meekomen x'D



    Jaa maar .. Ik kan nu moeilijk gaan zegge ; jhaa ik wil u in bed dus kom is ff langs x'D


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Hij moet wel een beetje verlegen zijn,maar ook stoer en hij moet mooie ogen hebben:)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik val op jongen met bruin haar, bruine ogen, iemand dat niet aan nagels bijt [/hekel aan dat!], hmpf mooie tanden, niet roken..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Mooie ogen en uhm that's it,,maar wat is een bles??


    Why don't you break my heart

    euhm bruin of zwart haat tot minimum over de oren en zo ook een beetje voor de ogen en verlegen

    Hij moet verlegen zijn ^^ en mooie ogen en tanden hebben <3 ik let vooral op de tanden ^^

    Mooie ogen en uhm that's it,,maar wat is een bles??



    Ik kan da ni goe uitleggen wa een bles is ..
    Tegenwoordig lopen alle jongens ( bijna alle jongens ) toch zo rond met hun haar voor hun ogen .. Wacht ; Kent ge Alex Evans ? Wel die heeft een bles


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)


    Ik kan da ni goe uitleggen wa een bles is ..
    Tegenwoordig lopen alle jongens ( bijna alle jongens ) toch zo rond met hun haar voor hun ogen .. Wacht ; Kent ge Alex Evans ? Wel die heeft een bles

    oh dat haar zo?? ah ok


    Why don't you break my heart

    ik van op droogkloten =D Ze moeten met mij door de stad kunnen huppelen [ja ik ben 15] en rare dingen kunnen schreeuwen. Ze moeten mijn humor snappen.
    kwa typetjes.. metalheads, punkers, skaters.. yeah. those are my favorites


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik val op jongens met mooie glinsterende ogen en een mooie glimlach.


    When words fails, music speaks

    Cranberrie schreef:
    ik val op jongens met mooie glinsterende ogen en een mooie glimlach.


    ja, ik let altijd op de glimlach :Y)
    en verlegen jongens vind ik zo schattig (H)