• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik grijns even om de opmerking van Isabella en kijk dan Austin aan. 'Weet ik niet. Ik vind het niet heel erg ofzo.... Maar het is zo... Onverwachts.' Ik zucht en rek me uit. 'En het is gewoon een beetje raar om ze te betrappen.' Ik ga met mijn hand door mijn haar en kijk Austin aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ikk knik begrijpelijk. 'Het lijkt me ook niet echt fijn ze zo te betrappen, en al helemaal niet als je nog niet eens weet dat die homo was'zeg ik en kijk even naar Ian.

    Danny

    Ik voel dat hij met zijn vingers vormpjes in mijn hals zet.
    Hij onderbreekt de kus, wat ik erg jammer vind, maar alsnel voel ik zijn lippen in mijn hals.
    Dan voel ik zijn hand weer door mijn haal gaan.
    "Hmm, moet- moeten we niet terug?" Vraag ik hees.
    Straks worden we gezocht of zo. Of ziet iemand ons zo, hier.
    Ik knijp even in Drews kont. Nog steeds voel ik me licht in mijn hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Hmm, moet- moeten we niet terug?'vraagt Danny hees en ik maak een ontevreden geluidje. Ik voel hoe hij in mijn kont knijp en ik geef hem nog een kort kusje. Daarna ga ik met tegenzin van hem af en pak mijn blikje bier die ik in een keer achterover sla. Ik had helemaal geen zin om naar de andere gaan, ik vond het net leuk worden.

    Danny

    Drew gaat van me af, na nog een kusje te hebben gegeven.
    Hij pakt zijn blikje bier en slaat het in een keer achterover.
    Ik kom half overeind. "Het lijkt me wel beter." Zeg ik en kijk Drew aan.
    "Straks gaan ze wat denken of zo." Mompel ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Dus iedereen weet het nu? Dat Danny en Andrew homo zijn, bedoel ik?' Ik slaak een zucht. 'Hoe moet ik dat aanpakken? Het wordt vet raar als ze zo terug komen. Dat kan ik je garanderen.' Ik slaak een zucht en kijk naar het vuur.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Ja, ik begrijp het wel'zeg ik en sta op. Ik steek mijn hand naar hem uit zodat ik hem overeind kan trekken. Ik vond het best jammer, hij kon echt goed zoenen en het liefst wou ik zijn lippen nu weer op de mijne.

    Austin
    'Ja ik denk het'mompel ik en ik knik. 'Ja dat gaat inderdaad raar worden, maar misschien kan je het het beste even iets veder op met zijn tweeën bespreken?'vraag ik hem.

    Danny

    Ik kom met behulp van Drews hand overeind.
    "Volgende keer oké?" Ik kijk hem aan en trek hem aan zijn hand waarna ik begin te lopen.
    Het is een niet zo hele lange weg terug, als we er bijna zijn, laat ik Drews hand los.
    Alsof er niets gebeurd is ga ik naast Ian op de boomstam zitten.
    "Hooi." Glimlach ik breed naar iedereen die er is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Hooi,' glimlach ik terug. Ik kijk naar Ian en geef hem een aanmoedigende blik. Danny had het recht te weten dat wij het wisten. Ik kijk naar Andrew. 'En was het gezellig?' Ik grijns en kruip dichter tegen Austin aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik vang Isabella's aanmoedigende blik op en zucht. Ik kijk Danmy eventjes aan. 'Kan je even meelopen? Ik moet je iets zeggen.' Ik zeg het aarzelend en kijk hem even aan. Hoe moest ik dit ooit gaan zeggen?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Is goed'mompel ik tegen Danny en hij laat me hand los als we er bijna zijn. Ik ga rustig op de boomstam zitten,'En was het gezellig?'vraagt Isabella terwijl ze me aankijkt. 'Ja hoor'zeg ik en loop naar de koelbox toe. Ik had wel zin in nog een biertje. Ik open het blikje en ga weer zitten waarna ik een paar grote slokken neem.

    Danny

    Ik kijk naar Ian. Hoezo dit opeens?
    Ik kijk even vragend naar hem. "Wat is er dan?" Vraag ik en kijk hem aan. Wat is er zo dringend, dat ik mee moet lopen.
    Mijn blik gaat even naar Drew en ik glimlach even naar hem, snel kijk ik weer terug naar Ian.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik sta op en kijk wat ongemakkelijk naar Austin en Isabella. Wat moest ik nu? Ik kuch en kijk Danny aan. 'Wil je gewoon even meelopen. Alsjeblieft.' ik kijk Danny aan. Ik wilde hier zo snel mogelijk vanaf! Dit zou ongemakkelijk gaan worden en daar had ik geen zin in. Ik slaak een zucht en kijk ongeduldig naar Danny. Waarom ging hij gewoon niet gelijk mee?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Uh okee." Zeg ik glimlachend en sta op. Even wankel ik op mijn benen en zie ik wazig.
    Ik lach.
    "Sorry, ik kom." Grinnik ik. Ooh ge-wel-dig dit. Alles ziet er veel leuker uit ineens. Nou, leuker, het lijkt wel te bewegen.
    Ik wankel heen en weer al sta ik stil.
    "O, ik wil wat zeggen." Zeg ik met een overslaande stem. "Hij daar, is een supervriend." Zeg ik lachend en wijs naar Drew.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.