• Sinds een tweetal maand krijg ik op MySpace elke dag gemiddeld zes à zeven vriendschapsaanzoeken van Amerikaanse bandjes. oO

    Ja, in het begin ga je nog kijken of het leuke muziek is, maar het zijn altijd van die wannabe vervormde stemmen van jochies die beroemd proberen te worden.

    Ten eerste, waarom word ik ineens heel de tijd toegevoegd en ten tweede, rot eens op met je kutmuziek. ._.


    misschien ben je populair op myspace? =3
    naja.. het is wel kut, denk ik. =3

    ik zit niet op myspace :"D
    Op vampirefreaks heb ik wel de hele tijd bagger cult-uitnodingen terwijl ik van sommige catagorieën ze uit had gezet.


    your eyes are like stars in the night.

    Tja, jy zult kutmuziek aantrekken he. Ghéhe.


    Some people make the world special just by being in it

    Jammer, ik wilde net ook zo'n verzoek gaan sturen(huil)


    rules don't stop me

    Perry schreef:
    Tja, jy zult kutmuziek aantrekken he. Ghéhe.

    Ja, precies, maar wat doe je eraan? (nerd)

    Lordy schreef:
    Jammer, ik wilde net ook zo'n verzoek gaan sturen(huil)

    Dan zou ik hem gewoon recht in Jolla Montalulah's hol duwen. :Y)

    Wat ik nog irritanter vind, zijn van die berichten van als je fan bent van 'band' moet je zeker dit checken.
    Dan denk je zo, hmm dat is vast echt goede muziek als het zo wat op dat trekt, en dan luister je daar naar en is het zo pure shit.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, precies, maar wat doe je eraan? (nerd)

    Stuur kutmuziek terug. Vast en zeker dat je geen last meer krijgt met hun muziek. Ghihihi


    Some people make the world special just by being in it

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dan zou ik hem gewoon recht in Jolla Montalulah's hol duwen. :Y)

    Hoe durft gij dat arme, onschuldige schepsel hierbij te betrekken!


    rules don't stop me

    Candlelight schreef:
    Wat ik nog irritanter vind, zijn van die berichten van als je fan bent van 'band' moet je zeker dit checken.
    Dan denk je zo, hmm dat is vast echt goede muziek als het zo wat op dat trekt, en dan luister je daar naar en is het zo pure shit.

    Hahahaha, ja, daarom. Het is sinds ik John Nathaniel als vriend heb en hij heeft vet mooie muziek. Krijg je als opmerking bij die vriendschapsverzoeken 'I saw u liked John's music, so listen to...'

    =='

    Prodigy schreef:
    (...)
    Hahahaha, ja, daarom. Het is sinds ik John Nathaniel als vriend heb en hij heeft vet mooie muziek. Krijg je als opmerking bij die vriendschapsverzoeken 'I saw u liked John's music, so listen to...'

    =='

    Haha, ja precies. Stront vervelend eigenlijk. oõ

    Krijg ik nu opeens ook steeds op hyves. ;x Echt zo irritant


    when words fail, music speaks.

    Ik weet niet hoe hyves eruit ziet of zo, maar als je zo een tekste op je profiel kan zetten zoals op netlog, doe dat daar dan ook. ^^ En zeg dat ze je met rust moeten laten. ^.^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Lordy schreef:
    (...)
    Hoe durft gij dat arme, onschuldige schepsel hierbij te betrekken!

    :9~

    Pon schreef:
    Ik weet niet hoe hyves eruit ziet of zo, maar als je zo een tekste op je profiel kan zetten zoals op netlog, doe dat daar dan ook. ^^ En zeg dat ze je met rust moeten laten. ^.^

    Het is MySpace, maar ze kunnen m'n profiel niet lezen zonder vrienden te zijn. ._.

    Maar dat soort mensen hebben een programma op hun computer staan en dan gaan ze bijvoorbeeld naar Tokio Hotel's pagina en voegen ze automatisch iedereen toe die in de vriendenlijst van tokio Hotel staat. :')