• Ik kwam gisteren/vandaag terug thuis van een vakantie en het was 10 jaar geleden dat ik nog eens gevlogen had. Ik was nog een koter toen en nu weet ik echt weer hoe leuk dat was.
    Nu is vliegen wel leuk, maar na een eindje saai en aangezien ik samen met een vriendin op reis was, hebben wij ons wel kostelijk kunnen amuseren.
    Idiote dingen die we gespeeld hebben:
    - Flight CTRL op de iPad
    "Lap, mijn vliegtuig is tegen die van jou gevlogen." "Stop met vliegtuigen op mijn veld te sturen." "Ja, tegen elkaar gevlogen."
    - Woordassociatie.
    - Dieren uitbeelden, wat trouwens niet helemaal geapprecieerd wordt door de andere passagiers.
    - Tijdens het instappen K3 liedjes zingen
    "Kom aan boord, kom aan boord. K3 airlines komt je halen, en je kan ons met een zoen betalen."
    - Spring liedjes tijden het landen.
    "Vrije val, ik ben in vrije val, en niemand kan me zeggen wanneer ik landen zal."
    - 100 keer zeggen 'IK WIL IN DE COCKPIT!', 'Ik wil ook stewardess worden!', 'Ik wil ook piloot worden.', 'Oh, da's mooi.'
    Ah, ik vind het leuk.
    Wat doe jij zoal op het vliegtuig? En vind je dat leuk, zoals ik, of eng zoals mijn vreemde vriendinnetje?

    Hahaha :'D
    Ik heb nog nooit gevlogen. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind vliegen heel leuk
    Helaas doen wij het bijan nooit omdat mijn broer in een rolstoel zit en dan wordt vliegen heel lastig
    Ik ben 3 jaar geleden twee keer heel ver gegaan met het vliegtuig, eerst China en toen Florida en beide keren heb ik veel films gekeken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zit nu in het vliegtuig :/ Eerst al een.uur wachten, omdat het druk is op vliegveld Pisa, toen halfuur erbij door lekke band en, omdat Brussel ons geen voorrang wil geven, nog eens 55 minuten wachten... O, we krijgen net te horen dat we in de cockpit mogen kijken en gratis drinken krijgen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaqen schreef:
    Ik zit nu in het vliegtuig :/ Eerst al een.uur wachten, omdat het druk is op vliegveld Pisa, toen halfuur erbij door lekke band en, omdat Brussel ons geen voorrang wil geven, nog eens 55 minuten wachten... O, we krijgen net te horen dat we in de cockpit mogen kijken en gratis drinken krijgen.

    Maar, maar ...

    Ik ben bang voor vliegen....
    maar m'n vriendin vertelde me dat ze altijd met m&m's op degene voor haar gooit.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Haha, geniaal x'D
    Ik heb zelf nog nooit gevlogen, ik ga dat dit jaar voor het eerst doen, met school ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik verveel me altijd dood in het vliegtuig :/. Meestal luister ik gewoon muziek, ga ik iets lezen of vreet ik me vol met snoepjes.


    i put the fun in funeral

    Solera schreef:
    Ik ben bang voor vliegen....
    maar m'n vriendin vertelde me dat ze altijd met m&m's op degene voor haar gooit.

    Oh my god.

    Sefie schreef:
    Haha, geniaal x'D
    Ik heb zelf nog nooit gevlogen, ik ga dat dit jaar voor het eerst doen, met school ^^


    Life is all about having a good time.

    Ik heb nog nooit gevlogen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Cadenza schreef:
    Hahaha :'D
    Ik heb nog nooit gevlogen. (cat)


    Tell me about it, stud.

    Geen cockpit voor Chiaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hahaha, dat klinkt echt geweldig. Nog nooit gevlogen, helaas. Maar saaie dingen zijn gewoon per definitie altijd leuk te maken met een vrienden er bij :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    slapen, lezen, muziek luisteren en schrijven

    Ik ben echt super bang voor vliegen terwijl ik elk jaar toch weer in het vliegtuig zit. Meestal neem ik een reispilletje daar word ik vaak wat slaperig van & dan slaap ik vaak wel een uurtje of 1,5.
    Vorig jaar zat ik met al mijn nichtjes & neefjes in het vliegtuig & toen gingen we met zn alle DSen. Ook gingen we via DS chat met andere in het vliegtuig praten. Haha dat was wel grappig.
    Maar vaak neem ik een paar tijdschriften, luister ik muziek & kijk ik film.