• Ik kwam gisteren/vandaag terug thuis van een vakantie en het was 10 jaar geleden dat ik nog eens gevlogen had. Ik was nog een koter toen en nu weet ik echt weer hoe leuk dat was.
    Nu is vliegen wel leuk, maar na een eindje saai en aangezien ik samen met een vriendin op reis was, hebben wij ons wel kostelijk kunnen amuseren.
    Idiote dingen die we gespeeld hebben:
    - Flight CTRL op de iPad
    "Lap, mijn vliegtuig is tegen die van jou gevlogen." "Stop met vliegtuigen op mijn veld te sturen." "Ja, tegen elkaar gevlogen."
    - Woordassociatie.
    - Dieren uitbeelden, wat trouwens niet helemaal geapprecieerd wordt door de andere passagiers.
    - Tijdens het instappen K3 liedjes zingen
    "Kom aan boord, kom aan boord. K3 airlines komt je halen, en je kan ons met een zoen betalen."
    - Spring liedjes tijden het landen.
    "Vrije val, ik ben in vrije val, en niemand kan me zeggen wanneer ik landen zal."
    - 100 keer zeggen 'IK WIL IN DE COCKPIT!', 'Ik wil ook stewardess worden!', 'Ik wil ook piloot worden.', 'Oh, da's mooi.'
    Ah, ik vind het leuk.
    Wat doe jij zoal op het vliegtuig? En vind je dat leuk, zoals ik, of eng zoals mijn vreemde vriendinnetje?

    Ik heb al is eerder gevlogen, ik moest langs een stewardess zitten omdat ik nog zo klein was.(cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb 2 keer gevlogen, maar de eerste keer was ik een kind van 1, dus daar weet ik niks meer van.
    En de laatste keer was vorig jaar in de herfstvakantie, naar Berlijn. Dat was een klein uurtje, dus we waren er zo weer uit. Ik heb gewoon muziek geluisterd en uit het raampje gekeken(:


    Food.

    Ik heb al vaker gevlogen en ik vind het altijd wel leuk. Meestal lees ik een boek en kijk ik een film ofzo.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ga over twee dagen naar Turkije vliegen. Stelt weinig voor, paar uurtjes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij 'vliegtuigpret' dacht ik meteen aan Cabin Pressure, een radioserie van de BBC. :'D
    Maar ik vind vliegen inderdaad ook wel leuk. Ik ben wel alleen nog maar heel korte stukjes gevlogen, dus heb ik voornamelijk uit het raam gekeken iedere keer. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alleen vliegreisjes van een uur (naar Engeland), dus dan heb je niet echt tijd om je te vervelen :') Maar meestal luister ik dan muziek of ga ik uit het raam kijken :}
    Hoe lang duurde je reis dan en waar ging je naartoe? :Y)


    As travars

    Geniaal. :"D
    Mijn zusje en ik waren "Friday" aan het zingen om zes uur in de ochtend. Overal lagen mensen te slapen in de wachtkamer en wij maakten ze wakker.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat die mensen in dat vliegtuig jullie geen mep hebben verkocht zeg --''

    Anyway, ik vind vliegen maar kut. Vet lang wachten op Schiphol, soms vertraging, nog uur wachten in het vliegtuig, je moet er vet vroeg zijn en het enige wat je dan kan doen zijn winkels bekijken en het vliegen zelf is ook geen hol aan en daarnaast krijg ik ontzettend veel last van mijn oren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fiyero schreef:
    Alleen vliegreisjes van een uur (naar Engeland), dus dan heb je niet echt tijd om je te vervelen :') Maar meestal luister ik dan muziek of ga ik uit het raam kijken :}
    Hoe lang duurde je reis dan en waar ging je naartoe? :Y)

    Iets meer dan 3uur en Turkije. :Y)
    Ja, maar ik vind dat er zoveel lawaai is dat je je muziek zo slecht hoort. (:

    Endure schreef:
    Dat die mensen in dat vliegtuig jullie geen mep hebben verkocht zeg --''

    Anyway, ik vind vliegen maar kut. Vet lang wachten op Schiphol, soms vertraging, nog uur wachten in het vliegtuig, je moet er vet vroeg zijn en het enige wat je dan kan doen zijn winkels bekijken en het vliegen zelf is ook geen hol aan en daarnaast krijg ik ontzettend veel last van mijn oren.

    Pff, hun huilende kinderen verdienden anders ook een smeet. Dat is irritanter dan twee idioten die 5 minuten stom doen :Y)

    Navigate schreef:
    (...)
    Pff, hun huilende kinderen verdienden anders ook een smeet. Dat is irritanter dan twee idioten die 5 minuten stom doen :Y)


    Kinderen die huilen valt niks aan te doen, maar als er continue twee meiden zitten te zingen en te blèren raak je toch wel geïrriteerd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Navigate schreef:
    (...)
    Iets meer dan 3uur en Turkije. :Y)
    Ja, maar ik vind dat er zoveel lawaai is dat je je muziek zo slecht hoort. (:


    ooh okay, dat is best lang, maar toch ook wel weer te doen denk ik :'D
    En daar had ik volgens mij geen last van, maar ik weet het niet meer lol

    Ik heb trouwens wel met vliegtuig een hekel aan het wachten, eerder dit jaar had ik vertraging van 12 uur, dat was echt kut en saai ;~;


    As travars

    Endure schreef:
    (...)

    Kinderen die huilen valt niks aan te doen, maar als er continue twee meiden zitten te zingen en te blèren raak je toch wel geïrriteerd.

    Slaappillen :D. Jammer genoeg niet echt ethisch verantwoord.
    In de vijftien uur dat ik naar de Filippijnen moest vliegen waren er ook continue kids te bleren. Kon geen oog dicht doen, ook niet na er een slaappil in te hebben gegooid. God wat had ik de neiging die kids te meppen :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Slaappillen :D. Jammer genoeg niet echt ethisch verantwoord.
    In de vijftien uur dat ik naar de Filippijnen moest vliegen waren er ook continue kids te bleren. Kon geen oog dicht doen, ook niet na er een slaappil in te hebben gegooid. God wat had ik de neiging die kids te meppen :'].


    Slapen in een vliegtuig lijkt me sowieso kut. Iedereen doet airco aan en zit te kletsen, kinderen die inderdaad blèren en je zit vaak vet ongemakkelijk D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Kinderen die huilen valt niks aan te doen, maar als er continue twee meiden zitten te zingen en te blèren raak je toch wel geïrriteerd.

    5 minuten.