• Okey, waarschijnlijk is dit voor de meesten totaal niet interessant, maar ik wilde dit toch graag even delen met mijn mede quizzerss.
    Na een kleine periode van mailtjes die over en weer werden gestuurd, mag ik komen kijken bij het radiostation bij mij in de buurt. Helemaal te gek @.@
    Tot mijn grote verbazing kreeg ik de vraag van één van de radiomakers of ik mee wilde draaien in hun programma!! Helemaal leuk, dacht ik, maar nu word ik toch wel zenuwachtig.
    Ik ben al druk aan het oefenen om niet meer standaard in mijn zin "eeuuhh" te gebruiken, want dat is op de radio redelijk irriterend. Tijdens het schrijven maakt dat niet uit. Je drukt op backspace en de "uuhhh" is gone, maar op de radio is het live en backspace bestaat daar niet...
    Hebben jullie nog tips of dingen die ik echt niet moet doen als ik op de radio te horen ben?


    ~My Mind Is Free~

    Oh wat geweldig!

    Tips: Probeer gewoon te bedenken dat je niet in zo'n microfoon zit te lullen, probeer je daar van af te sluiten en je te concentreren op wat je zegt. Probeer het leuke ervan in te zien en geniet vooral! Je kunt ook aangeven aan de radiomakers dat je wat zenuwachtig bent en als je niet uit je zinnen kan komen, of ze je dan kunnen helpen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind bellen al verschrikkelijk haha. Geen tips dus, maar ik wens je heel veel succes! Lijkt me een erg leuke ervaring.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ik vind bellen al verschrikkelijk haha. Geen tips dus, maar ik wens je heel veel succes! Lijkt me een erg leuke ervaring.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naevia schreef:
    (...)

    Overkill schreef:
    Ik vind bellen al verschrikkelijk haha. Geen tips dus, maar ik wens je heel veel succes! Lijkt me een erg leuke ervaring.

    Haha, ik weet niet. Bellen is bij mij niet een verschrikking, maar dit lijkt me ergens enger maar ook minder eng. Bij bellen weet je tegen wie je het hebt, bij de radio zit je tegen niemand in het bijzonder te praten. Wie wil luisteren die luistert, toch?
    Of zie ik dat verkeerd?? (zip)

    Oh wat geweldig!

    Tips: Probeer gewoon te bedenken dat je niet in zo'n microfoon zit te lullen, probeer je daar van af te sluiten en je te concentreren op wat je zegt. Probeer het leuke ervan in te zien en geniet vooral! Je kunt ook aangeven aan de radiomakers dat je wat zenuwachtig bent en als je niet uit je zinnen kan komen, of ze je dan kunnen helpen?


    Goeie tips! Dat ga ik zeker gebruiken ^.^ Thanks Xx


    ~My Mind Is Free~

    Wat leuk voor je!
    Doe gewoon alsof je tegen iemand praat die je heel goed kent. Denk vooral niet aan de zovele mensen die zullen luisteren.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Wat leuk voor je!
    Doe gewoon alsof je tegen iemand praat die je heel goed kent. Denk vooral niet aan de zovele mensen die zullen luisteren.


    Het scheelt dat ik niet weet hoeveel mensen er naar luisteren ;d Lata ik zeggen dat hij niet zo bekend is als sky radio en q-music ofs ;)


    ~My Mind Is Free~

    Oeh, veel succes!

    Ik heb geen tips ofzo, een vriendin van mij is vaak bij de plaatselijke radio te vinden om daar te kijken en soms een beetje te praten, en ze vroeg eens of ik mee wilde maar toen heb ik nee gezegd, want ik zou dat nooit durven haha.

    Maar wel onwijs gaaf dat je het gaat doen :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Oeh, veel succes!

    Ik heb geen tips ofzo, een vriendin van mij is vaak bij de plaatselijke radio te vinden om daar te kijken en soms een beetje te praten, en ze vroeg eens of ik mee wilde maar toen heb ik nee gezegd, want ik zou dat nooit durven haha.

    Maar wel onwijs gaaf dat je het gaat doen :)


    Hmm, nee zeggen vind ik zo zonde >.< , maar ik snap best dat niet iedereen dit durft. Ik krijg er ook de kriebels van!


    ~My Mind Is Free~

    Ontzettend leuk, zeg! Ik kan je niet helpen met plankenkoorts aangezien ik al panisch word als ik in de klas een antwoord op een vraag moet geven, maar ik wens je heel veel plezier ermee en hopelijk vallen de zenuwen op het moment zelf reuze mee! (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Friendzone schreef:
    Ontzettend leuk, zeg! Ik kan je niet helpen met plankenkoorts aangezien ik al panisch word als ik in de klas een antwoord op een vraag moet geven, maar ik wens je heel veel plezier ermee en hopelijk vallen de zenuwen op het moment zelf reuze mee! (:


    Awh! Sterkte met je "plankenkoorts op vragen" :D, Ja, je hebt vast gelijk over de zenuwen. Het gaat straks allemaal reuze meevallen, Hopelijk ^.^


    ~My Mind Is Free~

    Oh ik heb dat ook weleens gedaan! Een vriend van mij had zijn lokale radioshow. Verschrikkelijk spannend, heel erg wennen. Het is voornamelijk belangrijk om gewoon jezelf te blijven en om zo natuurlijk mogelijk te praten. Niet anders zijn dan je bent!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Oh ik heb dat ook weleens gedaan! Een vriend van mij had zijn lokale radioshow. Verschrikkelijk spannend, heel erg wennen. Het is voornamelijk belangrijk om gewoon jezelf te blijven en om zo natuurlijk mogelijk te praten. Niet anders zijn dan je bent!

    Goeie tip! Thanks.


    ~My Mind Is Free~