• Aangezien het zomervakantie is en iedereen wel wat zon kan gebruiken met dit trieste weer had ik een idee.

    Love Boat

    De vier meisjes - Alli, Haley, Missy en Brooke - maken een cruise met het cruiseschip Love Boat, waar enkel singles aanwezig zijn. De ene vertrekt met wat meer zin dan de andere; Alli gaat onder dwang, terwijl Brooke zoveel mogelijk jongens tegelijk wil ontmoeten.
    De bedoeling van het hele gebeuren is dat ze de man van hun leven ontmoeten, maar loopt dat wel allemaal zoals verwacht?


    Ja, ik ben geen kei in samenvattingen schrijven, maar dat is ongeveer waar het over gaat.
    Nu een paar vraagjes voor jullie.
    - Lijkt het jullie iets/zouden jullie dit lezen?
    - Vinden jullie de titel goed (zoniet, wat zou jou dan voorstellen?)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:55 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ALs ik jou was, zou ik het gewoon schrijven. Het is niet echt mijn style, maar het verhaal is goed en er zijn vast mensen die het wel leuk vinden om dit verhaal te lezen. Dus ik zeg: Gewoon beginnen en kijk wat er van komt.

    Wat de titel betrefd: die is voor mijn part wel prima:)

    Hoop dat je hier iets aan hebt;)


    To live is to fight ~ Shinku

    Het klinkt mij goed! Zou je me willen waarschuwen wanneer je van start bent gegaan? _O_
    En aan die titel zou ik ook niks meer veranderen! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lunaaaaa schreef:
    ALs ik jou was, zou ik het gewoon schrijven. Het is niet echt mijn style, maar het verhaal is goed en er zijn vast mensen die het wel leuk vinden om dit verhaal te lezen. Dus ik zeg: Gewoon beginnen en kijk wat er van komt.

    Wat de titel betrefd: die is voor mijn part wel prima:)

    Hoop dat je hier iets aan hebt;)


    Bedankt!

    Opulence schreef:
    Het klinkt mij goed! Zou je me willen waarschuwen wanneer je van start bent gegaan? _O_
    En aan die titel zou ik ook niks meer veranderen! :Y)


    Yep, ik laat je iets weten!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Het klinkt Leuk! En de titel is ook goed, dus die hoef je niet te veranderen ;). Wil je me waarschuwen?


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Oeh, waarschuwen, please? =D


    “Love is a contradiction.”

    Nimrodel schreef:
    (...)

    Yep, ik laat je iets weten!


    Jeej thanks! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BeautyInside schreef:
    Het klinkt Leuk! En de titel is ook goed, dus die hoef je niet te veranderen ;). Wil je me waarschuwen?


    Mean schreef:
    Oeh, waarschuwen, please? =D


    Goed 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zou het wel schrijven, maar ik hoef geen waarschuwing. Het is op zich een goede verhaallijn, maar niet mijn stijl, vandaar. En ik vind de titel persoonlijk niet echt leuk, maar ik heb ook geen beter idee dus luister wat dat betreft vooral niet naar mij :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.