• XDanielleX zei op 14 juli 2012 - 15:30:

    Dit is een story die ik lees en ze gaan pas verder als ze 200 abo's hebben en dat is er nog maar 1 (ze hebben er nu 199) duss HELP ME(:
    Hij is van Reading en Yourway en gaat over Een meisje die bij Nandoos werkt, daar ontmoet ze Niaall maar hij doet zich anders voor dan wie hij echt is..


    Undercover at Nando's | | Niall Horan


    Take a look and a abo(:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 15:44 ]


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    No way.


    comfort in c h a o s

    200 abo's is een beetje overdreven.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Excuse me, 200? O_O


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Jongens ze bedoelen dat ze nog 1 abo willenxD

    Ze hadden er 199 en vroegen om de 200e
    Dat zou wel een beetje vreemd zijn idd als ze 200 abo zouden vragen o.O


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    XDanielleX schreef:
    XDanielleX zei op 14 juli 2012 - 15:30:

    Dit is een story die ik lees en ze gaan pas verder als ze 200 abo's hebben en dat is er nog maar 1 (ze hebben er nu 199) HELP ME(:
    Hij is van Reading en Yourway en gaat over Een meisje die bij Nandoos werkt, daar ontmoet ze Niaall maar hij doet zich anders voor dan wie hij echt is..


    Undercover at Nando's | | Niall Horan


    Take a look and a abo(:


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Ik vind dat je niet om de abo's moet en mag schrijven en dan zeggen dat je pas bij -nummer- abo's doorgaat vind ik serieus het stomste dat je kan doen als schrijver.

    Dit is tegen diegene die de story schrijven, niet tegen jou.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 16:34 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik denk dat dit topic wel gesloten kan worden of verwijdert. Ik weet alleen Niet hoe..


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?