• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Gale Darser
    'Euhm een schoolfeest is dansen op school he?' vraag ik en denk even na of het wel klopt. Ik wieg haar wat heen en weer. 'Lune ik zou je nooit of te nimmer slaan.' beloof ik haar. 'Hook mag me ophangen als ik dat wel doe.' voeg ik eraan toe en glimlach lief naar haar.



    Lune Kate Stuward

    Ik glimlach naar hem en geef hem een klein kusje. Vervolgens knoop ik zijn blouse vast en kijk hem dan weer aan. Ik glimlach naar hem en leg mijn hoofd terug op zijn borst. Ik voel zijn ademhaling en word langzaam rustig. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik streel wat door haar haren en sluit ook mijn ogen. Zo kan ik voor altijd wel blijven liggen. Ik houd haar met mijn andere arm stevig tegen me aan, bng om haar los te laten. Zo liggen we in de zetel. Gewoon op ons gemak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik sta op en trek Gale mee. 'Kom ik wil iets leuks doen en niet problemen mee brengen' zeg ik en ik open de deur en trek hem nog steeds mee. 'Dus wat zullen we doen?' vraag ik hem en ik geef hem een kusje. Hijwas echt lief en luisterde naar me. Mijn vriendinnen ook, maar ik was niet altijd bij hun.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'Ik heb een idee.' glimlach ik. 'Vind je het erg om te wandelen want het is een eindje.' vraag ik haar voor de zekerheid. Ik wil haar één van de mooiste plaatsen van het eiland tonen: de watervallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Geen probleem' zeg ik lief en kijk naar de lucht. Er is weer geen wolkje te bekennen. Ik wou dit weer altijd wel. Lekker warm en bijna geen regen. Heerlijk, hier kon ik wel aan wennen. Wie wil dit nou niet? 'Waar gaan we naar toe?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik was altijd wel een beetje niewsgierig.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik verstrengel mijn vingers met de hare en zeg 'Dat zal je wel zien.' glimlach ik en begin met haar door het bos te wandelen langs de Lost Boy boom richting het strand. 'Als je een riviertje ziet, zeg het me.' zeg ik tegen Lune. Ik weet niet precies waar we zijn hier.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Beat? :(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Oke' zeg ik vrolijk en ik kijk rond. We liepen net langs de lostboysboom dus ik wist alleen dat we daar ergens bij in de buurt waren. Ik hoorde wel iets van water en keek die kant op. Ik keek tussen de bomen door en zag de zee. Nee dat is geen riviertje dacht ik beslist.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    We lopen op ons gemak verder tot we bij de rivier aankomen. 'Dit riviertje bedoelde ik.' glimlach ik en knijp zachtjes in haar hand. We volgen het riviertje van de zee weg. Je kan de bergen al zien. 'Laten we klimmen.' glimlach ik en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik glimlachte naar hem en keek torn naar de berg. 'Die berg?' vroeg ik zenuwachtig. Ik had wel een beetje hoogtevrees, maar samen met Gale ging dit me wel lukken. Ik ging dichter tegen hem aanstaan en keek een beetje bang naarde berg. Oké Line dit kan je. Praatte ik mezelf toe.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'Is er iets mis?' vraag ik als ik haar zenuwachtige ondertoon hoor.
    Ik kijk haar bemoedigend aan en knijp zachtjes in haar hand. 'Hoogtevrees?' vraag ik zachtjes en ik zie aan haar gezicht dat het inderdaad zo is.
    'Niet bang zijn.' fluister ik zachtjes 'Ik blijf bij je.' en ik kus zachtjes haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik knik langzaam en zucht diep zo ver ik kan want ik had dat korset iets te strak gedaan. Ik glimlachte flauw naar hem eraf hem een kusje. Ik deed een stapje vooruit en keek hem vragend aan. Oké Lune we van do this!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik til haar even op en loop naar de voet van de berg. 'Moet ik je neerzetten of dragen ma'am.' lach ik en loop al wat naar boven. Ik voel haar hart kloppen door mijn hemd heen en een brede glimlach komt er op mijn gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Twins.
    Toen Two eindelijk bij zijn broer aankwam tikte hij hem op de schouder. "Laten we-" begon Two maar One vulde hem alweer aan. "Duiken?" Two knikte en keek even om naar Eärwen. Hij deed teken dat ze gingen duiken en ging toen kopje onder. Koraalriffen, grote en kleine vissen. Het was echt werkelijk. Hun paradijs.


    kindness is never a burden.

    Lune Kate Stuward

    Ik geef hem zachtjes een por in zijn zij en klim samen met hem naar boven? Mijn hard gaat als een razende tekeer. Ik slik even en klim dan weer verder. Rustig maar Lune alles komt goed. Praat ik mezelf toe. Ik keek naar het armbanden en gaf me moed en ik klom stug door.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †