• Ik weet niet of het hier moet.

    Ik sta best wel bekend als het komt bij de top vijf omdat mijn verhaal er regelmatig in staat. En ik heb zelf nu al meer dan 360 lezers en ik weet daar door uit ervaring dat je nooit binnen een half uur 98 kudo's kan krijgen.
    Het wordt steeds vreemder, ik weet dat Rutger de proxy moeilijk heeft gemaakt. Maar de mensen in de top hebben nog maar, of hadden nog maar, 200 abo's. En ik heb zelf nog nooit zoveel kudo's gehad toen ik 200 abo's had. En dat binnen een half uur. Het was er gewoon. Ik activeerde een stukje en opeens bam, 98 kudo's bij nummer één. Zat ik natuurlijk heel vreemd op te kijken toen ik zag dat ze nog geen 200 abo's had en een story met 500 lezers had verslagen. Like damn.

    Iemand die dit voor me kan uitleggen of een theorie heeft?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik weet zelf niet hoe het komt, maar soms hebben mensen dat als ze op kudo drukken, ze opeens 45 kudo's of iets dergelijk geven. In ieder geval, dat is maanden geleden eens gezegd geweest. Ik weet niet of dit al opgelost was en of dit ook bij jou het geval was. Ik ga eens zoeken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik weet zelf niet hoe het komt, maar soms hebben mensen dat als ze op kudo drukken, ze opeens 45 kudo's of iets dergelijk geven. In ieder geval, dat is maanden geleden eens gezegd geweest. Ik weet niet of dit al opgelost was en of dit ook bij jou het geval was. Ik ga eens zoeken.


    Het was niet bij mij hoor, maar bij een persoon in de top.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:49 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.