• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jarvis schreef:
    [HE'S ALSO MINE. You could've taken him to play Curls. xd I WANNA KNOW WHO FINNICK IIIIIIIIS. Johanna is al gecast. xd]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Lost Boysboom
    Rhi weet niet hoe het komt, maar door aan die dingen te denken heeft ze wat kracht bij gekregen. Ze heeft het ijskoud en klemt haar armen rond haar middel. "Alles goed?", vraagt Curly die bij haar gaat zitten.
    "Niet echt nee", fluistert ze zachtjes. Ze neemt eerst een slok van de fles water die Curly haar geeft en maakt dan het verband weer los. Ze klemt haar kaken op elkaar als ze stukje bij beetje het verband losweekt en uit de wonde trekt, wat helderrood bloed op haar handen oplevert. Beverig en zo voorzichtig mogelijk gaat ze te werk, totdat er nog een klein beetje water over blijft en het verband bijna helemaal los is. Als ze het laatste stukje er met een kreun uit trekt, ziet ze hoe lelijk de wond is. Het vel dat er helemaal was af gegaan is gerafeld en op de verkeerde plaatsen weer aan elkaar gegroeid, waardoor de huid blauw en geel staat. Rhi sleurt zichzelf naar het vuur en haalt even diep adem. De laatste keer dat ze dit heeft gedaan, was het lemmet niet goed genoeg opgewarmd en was de pijn verschrikkelijk. Ze pakt haar dolk en legt die in het vuur, terwijl ze het doorweekte verband ergens naast zich legt.


    |Who's gonna play Johanna? ^^ Gaat James eigenlijk auditie doen? JA TOCH JA?!|
    Curly. | Lost Boysboom.
    Curly keek toe hoe Ryan het verband afdeed. Ze zag eruit alsof ze veel pijn had en met één blik op de wonde kreeg zelf Curly een pijnlijke steek door zijn zij. Hij wist niet hoe hij Ryan kon helpen dus keek hij enkel toe hij zij haarzelf verzorgde. Curly kreeg een nieuwe sympathie voor haar. Ze kon voor zichzelf zorgen, zelf terwijl ze bijna haar bewustzijn verliest.


    kindness is never a burden.

    |Als iemand Peter nodig heeft moet je dat maar zeggen want ik lees niet alle posts meer.... |


    kindness is never a burden.

    [Tootles heeft Peter nodig, hij is al de hele dag op zoek naar hem ^^ (Tootles is bij de Lost boyboom)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    |Ahaha, oké, ik stuur Peter er wel heen. |


    kindness is never a burden.

    Peter Pan. | 17 | Strand / Lost Boysboom.
    Peter vloog over de bomen naar de Lost Boys boom. Er was een buur gemaakt, wat Peter vreemd vond want het was nog maar middag. Toen hij landde zag hij Curly staan en een meisje zat op de grond. Ze was een piraat?! Maar daarmee zou Peter straks wel afhandelen. Hij liep de boom in en zag Tootles en Eärwen. "Wat is er aan de hand daar buiten?" vroeg Peter.


    kindness is never a burden.

    [Curly, reageer je nog? xd]


    help

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 12:00 ]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    |Who's gonna play Johanna? ^^ Gaat James eigenlijk auditie doen? JA TOCH JA?!|
    Curly. | Lost Boysboom.
    Curly keek toe hoe Ryan het verband afdeed. Ze zag eruit alsof ze veel pijn had en met één blik op de wonde kreeg zelf Curly een pijnlijke steek door zijn zij. Hij wist niet hoe hij Ryan kon helpen dus keek hij enkel toe hij zij haarzelf verzorgde. Curly kreeg een nieuwe sympathie voor haar. Ze kon voor zichzelf zorgen, zelf terwijl ze bijna haar bewustzijn verliest.


    kindness is never a burden.

    Tootles
    'Peter daar ben je!' roep ik opgelucht, 'en wat er daar buiten aan de hand is? Hoe bedoel je? Ik ben nog niet buiten geweest.'
    Ik kijk Peter een beetje verbaasd aan, maar ook blij, ik weet niet waar de andere Lostboys rondhangen, maar waarschijnlijk kan Peter ze mee helpen zoeken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DSalvatorex schreef:
    Tootles
    'Peter daar ben je!' roep ik opgelucht, 'en wat er daar buiten aan de hand is? Hoe bedoel je? Ik ben nog niet buiten geweest.'
    Ik kijk Peter een beetje verbaasd aan, maar ook blij, ik weet niet waar de andere Lostboys rondhangen, maar waarschijnlijk kan Peter ze mee helpen zoeken.


    Peter Pan.
    Peter wuifde het weg. "Laat maar, je zocht me?" vroeg hij en begroette ondertussen ook Eärwen even. "Hallo, Eärwen." Peter vroeg zich af waar Wendy was en Freya en de rest maar hij concentreerde zich toen weer op Tootles.


    kindness is never a burden.

    [Sorry! Had ik niet gezien. XD En Jena Malone]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Lost Boysboom
    Rhi haalt nog eens diep adem en klemt haar hand in de grond terwijl haar andere hand de dolk uit het vuur haalt en met het loeihete lemmet richting haar wonde gaat. Ze wil weg kijken om de aanblik van de verschroeide huid niet te zien, maar ze kan niet anders. Het doet verschrikkelijk veel pijn, maar het is de beste manier. De stank van verschroeid en smeltend vlees verspreidt zich en ze ziet hoe de huid zwart kleurt, maar uiteindelijk blijft er enkel een dunnen zwarte streep over. De tranen branden in haar ooghoeken, maar ze verzet zich er tegen en als ze klaar is, drijft ze de dolk tot aan het handvat in de grond, met haar hand erom heen geklemd. Ze staat zwakjes op en kijkt Curly aan. "Kan ik dit ergens uit spoelen?", vraagt ze, wijzend naar het verband. Ze heeft geen ander verband, dus moet ze het wel hergebruiken. Nu hopen dat ze het goed gedaan had en dat het niet zal beginnen ontsteken.


    help

    Tootles
    'Ja, ik zocht je. Ik ben de andere Lostboys al de hele dag kwijt. Misschien is er iets met ze gebeurt. Miscchien heeft Haak ze wel!' zeg ik nerveus.
    'En die hangmat is kapot, Peter,' zeg ik met een rood hoofd van schaamte, 'ik ben er doorheen gezakt.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [HEt spijt me echt heel erg maar mijn laptop is gecrashd, ik zit nu in die bibliotheek dus als iemand het tijdelijk kan over nemen... mijn vader kan mijn laptop maandag pas maken :S]

    ChildOfEvil schreef:
    [HEt spijt me echt heel erg maar mijn laptop is gecrashd, ik zit nu in die bibliotheek dus als iemand het tijdelijk kan over nemen... mijn vader kan mijn laptop maandag pas maken :S]


    |Ik neem tegenwoordig de rol van Peter over maar wanneer je terug bent zal ik je een samenvatting geven, goed? Tenzij je hem nu terug wel overnemen?. |


    kindness is never a burden.

    [Wie heb je? Ik wil best doen, maar dan moet je even zeggen waar je bent en wat je doet enzo (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.