• Heey allen.
    Weer een topic, maar oké. Ik wil graag een trailer maken, maar ik kan gewoon geen goede beelden vinden.


    Het gaat over een jongen van 16/17 die smidsknecht is, maar ook bode van een dorpje. Hij moet als bode een klein kistje brengen naar de stad. Maar er moeten nog drie kistjes zijn, verborgen door het hele land. Elke kist is bij iemand in bewaring gesteld. Alleen kist-hebbers weten van het bestaan van de kistjes af, op de ontvanger na natuurlijk. De hoofdpersoon -nog geen naam maar die komt wel- moet iedereen verzamelen om alle kisten te bezorgen in de hoofdstad.

    Eigenlijk heb ik alleen beelden nodig van mensen die reizen/iemand die reist, het moet een beetje middeleeuws/ridderachtigs zijn. Rennende jonge mensen, geheimzinnige beelden van reizende kinderen rond de 16 jaar.... Ik kan zelf totaal NIKS vinden. Weten jullie nog video clips/trailers met dat soort beelden? Iets wat er al een beetje op lijkt is zeer waarschijnlijk al goed. Je hoeft in de beelden niets te zien van de kistjes of zo, ik had de verhaallijn er alleen ter verduidelijking bij gedaan. Als het makkelijker is maak ik de hoofdpersoon een meisje.
    Heeft een van jullie zulke beelden?
    Dat zou echt geweldig zijn, ik zoek namelijk al uren -.-
    Alvast bedankt!
    Ik hoop op snel antwoord... (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik dacht dat er in Snow White and the Huntsman zulke beelden zaten. Ik ga wel even snel voor je kijken.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Ik dacht dat er in Snow White and the Huntsman zulke beelden zaten. Ik ga wel even snel voor je kijken.


    Dank je! (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bij Snow White and the Huntsman heb ik niks kunnen vinden, maar wel bij Perfume;


    Ik hoop dat je er iets mee kan.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 17:38 ]


    The odds are néver in our favor.

    Het zijn maar een paar seconden beeld , maar toch bruikbaar. Dankje wel ;-)
    Andere dingen zijn ook zeer welkom
    :-D


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hmm, ik denk ook iets te weten. Laatme even zoeken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    I'm sorry. Ik vind hetgeen wat ik zoek niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou ook snow white aanraden. Misschien kan je ook eens naar filmpjes over once upon a time kijken? Dat gaat over prinsessen enzo en dat is ook in een oudere stijl gedaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Ik zou ook snow white aanraden. Misschien kan je ook eens naar filmpjes over once upon a time kijken? Dat gaat over prinsessen enzo en dat is ook in een oudere stijl gedaan.

    Film of serie?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:23 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    (...)
    Film of serie?
    Serie. Je vindt daar altijd wel fan made filmpjes van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    misschien kan je iets vinden in een filmpje van de film "de brief voor de koning"
    hier is een link naar een trailler van de film, succes ;)

    De link die het had geplaats deed het niet dus je moet zelf even zoeken, sorry

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:21 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Errin schreef:
    (...)Serie. Je vindt daar altijd wel fan made filmpjes van.


    Dank je , ik ken de serie maar had er niet aan gedacht. Ik ben dom, hihi.
    Brief voor de koning ken ik ook, zal even kijken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Misschien vind je iets in Kruistocht in spijkerbroek?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.