• 1952: Vijf sterke, werklustige mannen van het kleine dorp Falls Spring worden door hun vriend Atticus Fletcher meegevraagd naar Egypte, om te graven naar lang verloren schatten. Vol goede moed vertrekken ze, maar pas na maanden stuiten ze op een verborgen tombe, begraven onder het zand. Met bruut geweld wordt de kamer geopend en een duistere beloning wordt onthuld. Oude olielampen, zover het oog reikt. Een vreemde hebzucht maakt zich meester van de delvers en in de nacht, ver weg van de ogen van anderen, zorgen ze ervoor dat de lampen in Falls Spring terecht komen. Maar een woord van waarschuwing zal hun geliefde thuishaven nooit bereiken, en zij ook niet.


    2012: De kleinkinderen van de "Verloren Vijf" hebben hun grootvader nooit gekend en alle dorpsleden houden het geheim van hun verdwijning angstvallig voor zich. Ze worden gemeden als de pest door hun leeftijdsgenoten, alsof ze een vloek met zich meedragen.
    Eén voor één ontdekken ze ergens in hun huis het enige dat nog van hun grootvaders overblijft; stoffige, doffe lampen.

    Be careful what you wish for, because you just might get it.


    In dit verhaal vinden de kleinkinderen van de delvers de lampen die hun grootvaders vroeger opgestuurd hadden naar Falls Spring. Ze komen tot de ontdekking dat er zich in de lamp een Djinn (genie, geest) bevindt. Maar wat als blijkt dat niet elke Djinn goede bedoelingen heeft?

    Rollen:

    De (klein)kinderen van Falls Spring (14-18 jaar):
    - Eadlin Hide Wilson - Sword
    - Aowynn Rune Savan - Cybele
    - Zyrea Yuna Castor - xEques
    - Grace Andy Salling - Nayade
    - Devlin Eogan Gleidigh - Gancanagh

    Broers, zussen van kleinkinderen:
    - Palmer Yue Gleidigh - Aria

    Goedaardige Djinns:
    vervullen wensen zo goed mogelijk, ze willen de mensen echt helpen en hebben geen verborgen agenda.
    - Tharis - Colt45
    - Ryo Kuvez - Zayngasm

    Kwaadaardige Djinns:
    willen ervoor zorgen dat de mensen hun vrij wensen, zodat ze machtig en rijk kunnen worden. Ze draaien en keren de woorden van de wensen die de mensen maken zodat de uitkomst van de wens negatief is.
    - Alice Grace Musirri - Paddo
    - Gabriëlla Xia Belle - Morticia
    - Ronin Ballin - Merlonie

    De kleinkind- Djinn koppels
    Zyrea - Ronin
    Devlin - Gabriëlla
    Eadlin - Tharis
    Aowynn - Alice


    Meedoen? Invullen:

    Volledige naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis & familie (familie niet voor Djinns):
    Extra:

    Regels:
    - Ik wil posts van minimum 10 regels. Hier ben ik heel streng in. Wie minder dan 5 regels post krijgt een waarschuwing. Na drie waarschuwingen zet ik je uit het RPG,
    - Ruzies tussen personages mogen, hou het netjes tussen users,
    - 16 + is toegestaan, maar maak het niet te gortig,
    - Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven,
    - Eén rol per persoon (ik wil eventueel nog broers of zussen van de kleinkinderen toestaan, vermeld even of je daar interesse zou in hebben en de rollen voor de kleinkinderen al vol zitten),
    - Mensen die een Djinn willen: hou er een klein beetje rekening mee dat Djinns oorspronkelijk van Oosterse afkomst zijn,
    - Ik heb met roze en blauw aangegeven hoeveel jongens en meisjes er mogen zijn, zodat het in evenwicht is, hou je daar ook aan. Zijn de meisjes vol, dan zijn ze vol,
    - HAVE FUN!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 13:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mannelijke kwaadaardige Djinn voor mij. 8D
    Als je je zorgen over mijn postlengte (omdat ik 'nieuw' ben), zeg het even en dan haal ik een forumpostje van een andere site. :3


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Vrouwelijke goedaardige Djinn voor mij


    Don't run away this time and die like a man.

    Merlonie schreef:
    Mannelijke kwaadaardige Djinn voor mij. 8D
    Als je je zorgen over mijn postlengte (omdat ik 'nieuw' ben), zeg het even en dan haal ik een forumpostje van een andere site. :3

    Iedereen krijgt een kans hoor, ik geloof je op je woord ^^

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 17:48 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)
    Iedereen krijgt een kans hoor, ik geloof je op je woord ^^


    Oke, mooi. ^^


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Reserveringen blijven trouwens maximum twee dagen staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam: Tharis
    Rol: Goedaardige Djinn
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Tharis is gedisciplineerd, plichtsgetrouw en nuchter. Ze is overtuigd van haar roeping en doet haar best op wat ze doet.
    Achter deze ambitie gaat een scherpe en temperamentvolle jonge vrouw schuil, een met een kort lontje.
    Ondanks dat, is Tharis voor de principes van haar soort vrij empathisch en begaan, al is haar wens mensen hun wensen te vervullen eerder gestoeld op haar ambitieuze kant.
    Onder deze ambitieuze gestructureerdheid gaat lichte waanzin schuil, die ze zonder aarzelen beteugeld.
    Uiteindelijk zijn voor haar de scheidslijnen van goed en kwaad vervaagt. Immers, mensen helpen door hun wensen te vervullen kan voor andere mensen weer negatieve gevolgen hebben, waardoor ze allang het stadium voorbij is van ik-doe-goed-en-zie-niet-om; ze beseft zich goed hoe groot de greyarea eigenlijk wel niet is.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Tharis is zich niet erg bewust van het concept 'haar geschiedenis'. In haar leven vervult ze wensen, doet ze haar best en heeft ze het beste met 'haar mensen' voor. Voor meer dan dat is er in haar bestaan eigenlijk gewoon geen ruimte. Ze vind dat echter niet erg; ze weet niet beter.
    Extra: Komt ook nog.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:09 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Volledige naam: Ronin Ballin
    Rol: Kwaadaardige Djinn
    Leeftijd: 22
    Innerlijk: Hij is verbitterd (zie geschiedenis) en lichtelijk wanhopig. Ook ziet hij alles pessimistisch in. Hij is van mening dat het enige nuttige aan jezelf denken is, dus is hij ook hartstikke egoïstisch. Anders bereik je niets en beleef je geen plezier. Toch is hij niet het type dat zich dan maar aardig voor gaat doen, al gedraagt hij zich bij de eerste ontmoeting redelijk neutraal. Nee, al gauw zul je zijn ware aard ontdekken.
    Uiterlijk: Foto
    Geschiedenis: In het begin was hij goedaardig, maar na een tijdje begon hij in te zien dat dat nutteloos was. Alle wensen die men aan hem vroeg, waren enkel voor henzelf. Ze maakten zich geen zorgen om de rest van de wereldbevolking. Zijn wereldbeeld werd vervormd en in plaats van helpen, besloot hij nu zijn eigenaren te bedriegen. Want enkel op die manier - altijd aan jezelf denken - kon je overleven in deze wereld, en iets bereiken. Niet door vriendelijk te zijn. Nu is hij dus een kwaadaardige Djinn, die niets goeds met je voor heeft. Zodra zijn laatste eigenaar daarachter kwam, is hij in die mijn gegooid.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:26 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Een zweefding? Buiten hun lamp zien ze er gewoon net als mensen uit hoor, op de klederdracht na misschien, maar misschien past je Djinn zijn kleren wel aan.

    Oh en bij de leeftijd van de Djinns bedoel ik hoe oud ze eruit zien.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:13 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Een zweefding? Buiten hun lamp zien ze er gewoon net als mensen uit hoor, op de klederdracht na misschien, maar misschien past je Djinn zijn kleren wel aan.

    Oh en bij de leeftijd van de Djinns bedoel ik hoe oud ze eruit zien.


    Oh, oké, was even een vraagje.
    & ik zal het even wijzigen. :')


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    God, ik hoop dat ik me aan Tharis kan houden xD Eerste keer dat ik zo'n type speel xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Zo, klaar. :3


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Volledige naam: Devlin Eogan Gleidigh
    Rol: Kleinkind
    Leeftijd: 18, Devlin is jarig op 23 augustus.
    Innerlijk: Devlin is een persoon van uitersten. Hij kan heel nuchter zijn, maar als hij verliefd is dan loopt hij op wolken en is niks hem te romantisch. Hij is rustig, kan genieten van boeken, muziek en poëzie, maar als hij uit gaat dan gaat hij er ook volledig voor. Hij kan het niet hebben als iemand een ander onrespectvol behandelt, maakt niet uit van welke afkomst deze is. Hij heeft een hart voor mensen en dieren. Maar aan de andere kant is hij ook zeer nieuwsgierig en een echte avonturier. Hij doet namelijk aan Free running waarbij geen enkele uitdaging hem teveel is. Het is zijn manier om zich af te reageren en te sporten. Het gebeurt zelden dat hij verkeerd terecht komt, maar als dat zo is dan begint hij opnieuw zodra hij zich genezen voelt. Dit trekt hij ook overal door; hij geeft zelden op. Als hij zich ergens voor engageert dan moet en zal het hem lukken. Hij is hulpvaardig en verwacht niks terug voor zijn daden.
    Uiterlijk:


    Devlin heeft blonde haren, en een vriendelijk gezicht. Hij heeft ijsblauwe ogen die je ziel lijken te kunnen zien. Hij is 1.86m en heeft vrij duidelijk zichtbare spieren. Op zijn borstkas, boven zijn hart, heeft hij een tatoeage van een kompas.
    Qua kledij kiest hij voor een gewone jeansbroek met een hemd of simpel t-shirt en een paar comfortabele sneakers of allstars.
    Geschiedenis en familie: Devlin heeft tot nu toe een vrij bewogen leven achter de rug. Zijn ouders stierven toen hij amper zes was, ze kwamen om in een auto-ongeluk, of dat wordt toch beweerd. Hij is dus opgevoed door enkel zijn grootmoeder Eileen, gezien hij geen grootvader meer heeft. De twee hebben wel een goede band. Ze heeft hem leren koken, hielp hem met rekenwerk en heeft een mooie spaarboek voor hem achter de hand voor als hij beslist alleen te gaan wonen.
    Maar ook met Eileen is niet alles rozengeur en maneschijn geweest. Vier jaar terug heeft ze moeten vechten tegen kanker. Het was voor beiden een zware periode en er ging geen dag voorbij dat Devlin niet vreesde zijn oma te zullen verliezen. Eileen is nu gelukkig al twee jaar in remissie.
    Verder heeft Devlin het er altijd moeilijk mee gehad, dat op een handje jongeren na iedereen hem meed. Hij is een sociaal persoon en verlangde naar wat meer contacten. Door de jaren heen, heeft hij het naast zich neer leren leggen en stelt hij zich tevreden met degenen die hem wel de moeite vinden om in hun leven toe te laten. Hij heeft geleerd dat de kwaliteit van vriendschap boven de kwantiteit ervan gaat.
    Extra: Devlin is al een paar jaar, in het weekend, in de leer bij een tattoo-artiest in de stad naast Falls Spring. Het vreemde is dat hij op papier geen mooie tekening kan neerzetten, maar zodra hij een mens in zijn handen heeft, weet hij vaak de prachtigste dingen te tatoeëren. Hij is vastberaden om ofwel een richting met kunst verder te studeren, ofwel effectief in een tattoo-shop te gaan werken. De geur van inkt kalmeert hem, net als het zoemen van de machine. Hij kan uren kwijt raken door in tattoo-magazines te kijken, op zoek naar de nieuwste trends en ideeën.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vrouwlijk kwaadaardige Djinn please :)

    Ik wil eigenlijk wel een rolletje invullen, maar ik ben vanaf morgen middag tot dinsdagavond weg..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een meisje kleinkind reserveren? (: