• 1952: Vijf sterke, werklustige mannen van het kleine dorp Falls Spring worden door hun vriend Atticus Fletcher meegevraagd naar Egypte, om te graven naar lang verloren schatten. Vol goede moed vertrekken ze, maar pas na maanden stuiten ze op een verborgen tombe, begraven onder het zand. Met bruut geweld wordt de kamer geopend en een duistere beloning wordt onthuld. Oude olielampen, zover het oog reikt. Een vreemde hebzucht maakt zich meester van de delvers en in de nacht, ver weg van de ogen van anderen, zorgen ze ervoor dat de lampen in Falls Spring terecht komen. Maar een woord van waarschuwing zal hun geliefde thuishaven nooit bereiken, en zij ook niet.


    2012: De kleinkinderen van de "Verloren Vijf" hebben hun grootvader nooit gekend en alle dorpsleden houden het geheim van hun verdwijning angstvallig voor zich. Ze worden gemeden als de pest door hun leeftijdsgenoten, alsof ze een vloek met zich meedragen.
    Eén voor één ontdekken ze ergens in hun huis het enige dat nog van hun grootvaders overblijft; stoffige, doffe lampen.

    Be careful what you wish for, because you just might get it.


    In dit verhaal vinden de kleinkinderen van de delvers de lampen die hun grootvaders vroeger opgestuurd hadden naar Falls Spring. Ze komen tot de ontdekking dat er zich in de lamp een Djinn (genie, geest) bevindt. Maar wat als blijkt dat niet elke Djinn goede bedoelingen heeft?

    Rollen:

    De (klein)kinderen van Falls Spring (14-18 jaar):
    - Eadlin Hide Wilson - Sword
    - Aowynn Rune Savan - Cybele
    - Zyrea Yuna Castor - xEques
    - Grace Andy Salling - Nayade
    - Devlin Eogan Gleidigh - Gancanagh

    Broers, zussen van kleinkinderen:
    - Palmer Yue Gleidigh - Aria

    Goedaardige Djinns:
    vervullen wensen zo goed mogelijk, ze willen de mensen echt helpen en hebben geen verborgen agenda.
    - Tharis - Colt45
    - Ryo Kuvez - Zayngasm

    Kwaadaardige Djinns:
    willen ervoor zorgen dat de mensen hun vrij wensen, zodat ze machtig en rijk kunnen worden. Ze draaien en keren de woorden van de wensen die de mensen maken zodat de uitkomst van de wens negatief is.
    - Alice Grace Musirri - Paddo
    - Gabriëlla Xia Belle - Morticia
    - Ronin Ballin - Merlonie

    De kleinkind- Djinn koppels
    Zyrea - Ronin
    Devlin - Gabriëlla
    Eadlin - Tharis
    Aowynn - Alice


    Meedoen? Invullen:

    Volledige naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis & familie (familie niet voor Djinns):
    Extra:

    Regels:
    - Ik wil posts van minimum 10 regels. Hier ben ik heel streng in. Wie minder dan 5 regels post krijgt een waarschuwing. Na drie waarschuwingen zet ik je uit het RPG,
    - Ruzies tussen personages mogen, hou het netjes tussen users,
    - 16 + is toegestaan, maar maak het niet te gortig,
    - Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven,
    - Eén rol per persoon (ik wil eventueel nog broers of zussen van de kleinkinderen toestaan, vermeld even of je daar interesse zou in hebben en de rollen voor de kleinkinderen al vol zitten),
    - Mensen die een Djinn willen: hou er een klein beetje rekening mee dat Djinns oorspronkelijk van Oosterse afkomst zijn,
    - Ik heb met roze en blauw aangegeven hoeveel jongens en meisjes er mogen zijn, zodat het in evenwicht is, hou je daar ook aan. Zijn de meisjes vol, dan zijn ze vol,
    - HAVE FUN!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 13:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam:
    Alice Grace Musirri
    Rol:
    Evil Djinn
    Leeftijd:
    19
    Innerlijk:

    Alice is een en al duivels, elke nieuwe "Meester" of "Meesteress" die ze krijgt vermoord ze het liefst bij de wens die ze doen. Hoewel het haar uitvlucht ook kan zijn.
    Daarnaast vind Alice magie wel leuk om te doen, hoewel ze telkens geforceerd word om egoistische mensen te helpen met hun wensen.

    Uiterlijk:

    -Komt nog-

    Geschiedenis:

    Alice had vroeger een broer die voor haar zorgde, op een dag verdween hij spoorloos en moest ze alles voor zichzelf doen. Na een aantal jaren werd Alice opgesloten in een olie lamp, eeuwen lang heeft ze egoistische mensen geholpen met wat zij willen omdat ze de kracht die ze had gekregen geweldig vond, maar hoe meer de egoisten wenste hoe duisterder Alice begon te worden.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:03 ]

    Als er geen vrijwilliger is voor een kleinkindjongen, wil ik die rol miss. ook nog wel. x)


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Even dat je het weet, maar ik wil niet dat er zomaar personages vermoord worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam: Gabriëlla Xia Belle.
    Rol: Vrouwelijke kwaadaardige Djinn.
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Gabriëlla ziet er betoverend uit, waardoor mensen die de macht uiteindelijk over haar hebben, denken dat ze onschuldig en aardig is. Een hele grote fout, want Gabriëlla is dat zeer zeker niet.
    Ze verdraait als Djinn graag wensen om, zodat elke keer als iemand wat wenst, er ten minste één ding achter zit. ‘Be careful what you wish for…’ denkt ze dan ook heel vaak, maar zegt het nooit hardop, om de doodsimpele reden dat ze van de chaos geniet.
    Je moet bij haar altijd heel duidelijk zijn als je dingen wenst, want als je dat niet doet, kan er zelfs iemand bij dood gaan. Ze houdt ervan om te liegen en bedriegen en is hier ook heel goed in, al zien de mensen dat dus niet in, omdat ze haar uiterlijk gebruikt als een soort verleidelijke betovering.
    Uiterlijk: Gabriëlla heeft verschillend bloed door haar aderen stromen en daardoor heeft ze ook een mooi, getint huidje. Chocoladebruin haar dat om haar gezicht tot net onder haar borsten valt. Gabriëlla heeft niets te klagen over haar uiterlijk, met haar roze, volle lippen en verleidelijke, donkere kijkers kan ze elke jongen om haar vinger wikkelen als ze dit wilt. Inderdaad, als ze dit wilt, want het moet wel goed bij haar vallen, aangezien dat als ze er niets voor krijgt, Gabriëlla het ook niet zou doen. Tenzij je erom gevraagd hebt en ze je voor schut wilt zetten.
    De mooie, donkerharige heeft goedgevormde vrouwelijke vormen en is blij met haar lengte van 173cm. Ze draagt altijd hakken en je zult haar dus ook niet zo snel zonder zien, het is op hakken voor haar of op blote voeten.


    Geschiedenis & familie (familie niet voor Djinns): Ook al kende ze niet echt een relaxed leventje, Gabriëlla was vroeger blij met wat ze had en klaagde dan ook bijna nooit. Ze hield van het leven zoals het was, waardoor velen haar omschreven als een vrij vogeltje dat van hetgene genoot wat ze had. Toen ze echter zelf met een Djinn te maken had, wat ze op een gegeven moment echt alles kwijt. En bovenop al dat werd de Djinn die ze had vrijgelaten en moest Gabriëlla voor de gemene geest in de plaats, omdat dat zo ging – ze was er met open ogen ingetuimeld.
    Ze kon vloeken wat ze wilde, maar of Gabriëlla het leuk vond of niet, ze moest het wel doen, want het was nu eenmaal haar taak. Niemand heeft ze meer en door de eenzame jaren alleen maar haar meesters te bedienen, groeide het ijs om haar hart heen. Gabriëlla was geen vrij vogeltje meer, maar een narcistisch, gemene vrouw geworden wat goed is in manipuleren. Haar oude leven wilt ze het niet meer over hebben, want nu pas ziet ze dat het een droom was – niet echt.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 21:27 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gancanagh schreef:
    Even dat je het weet, maar ik wil niet dat er zomaar personages vermoord worden.


    Hahaha dat weet ik ;) Daarom had ik er achter ook gezet: Hoewel het haar uitvlucht ook kan zijn.
    Dus ze laat ze niet dood gaan, hoewel ze dat liever wel doet ;)

    In dat geval, prima ^^

    Zal ik alvast de Djinns verloten?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vind het best. :3


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Gancanagh schreef:
    In dat geval, prima ^^

    Zal ik alvast de Djinns verloten?

    Yes, please. Als dat al kan, ten minste.
    Ik brainstorm nog even voor haar verleden, etc.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Moeten jullie een video ervan of vertrouwen jullie me? Haha :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    JA.

    Nee grapje. x) Hoeft niet.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Zyrea krijgt Ronin
    Devlin krijgt Gabriëlla
    Eadlin krijgt Tharis
    Aowynn krijgt Alice


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik reserveer een jongen-kleinkind :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh great, my nice guy get's the evil Djinn (cat)

    Nee, vind ik prima ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Oh great, my nice guy get's the evil Djinn (cat)

    Nee, vind ik prima ^^

    Haha, my dear Gabriëlla gets your nice guy indeed. I like, I like. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ze is trouwens wel knap. Is dat dan Penelope of Monica? Ik hou ze nooit uit elkaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.