• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Goed ik zal proberen om iets te doen.
    Ik voel Drew hand over mijn borstkas strelen en ik ril even.
    Ik druk kusjes richting zijn borstkas en schuin naar onder, ik druk hele zachte kusjes op zijn buik rond zijn navel. Ik streel met mijn lippen over zijn huid. Mijn hand laat ik nog iets lager zakken. Ik streel hem zachtjes.
    Doe ik het wel goed?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kreun bij zijn aanrakingen en geniet. Wat nou hij kan het niet? Hij doet het volgens mij beter dan mij. Ik plaats mijn handen op zijn rug waar ik overheen kras. Mijn lippen druk ik in zijn nek en begin te zuigen.

    Danny

    Ik voel zijn lippen in mijn hals en dat hij zuigd. Dan pas merk ik zijn handen op mijn rug op.
    Ik kreun van zijn lippen in mijn nek. Ik laat mijn hand nog verder zaken en streel hem daar beneden. Ineens komt er iets in me op, wat ik eerlijk gezegd altijd al een heb willen doen, ook toen ik 'hetero' was. Ik bijt op mijn lip. Ik weet niet waarom ik dat toen ook wilde, maar het lijkt me wel grappig om bij een andere jongen te doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Hij kreunt even en laat zijn handen nog veder zakken waarna die begint te strelen. Ik kreun even en geef hem nog wat kusjes in zijn nek. Ik zie dat hij op zijn lip bijt en ik wacht af wat hij wil gaan doen.

    Danny

    Ik voel de kusjes in mijn nek en kreun weer even.
    Dan laat ik mijn hand naar de rand van zijn boxer glijden en duw de boxer naar beneden.
    Ik streel hem daar en druk mijn lippen dan op die van hem.
    Ik denk er nog steeds over na, straks doe ik het fout, of doe ik hem pijn. Bij jezelf weet je hoe het moet hoe ver je kan gaan maar bij een ander...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Hij duwt mijn boxer naar beneden en druk zijn lippen weer op de mijne. Ik ga in op de kus en lik vlak daarna over zijn lippen. Ik liet mijn handen iets naar beneden zakken en stopte bij zijn kont waar ik in knijp.

    Danny

    Hij likt over mijn lippen en ik voel zijn handen naar mijn kont glijden en hij knijpt erin.
    Ik kreun een keer, dan streel ik hem daar beneden nog even en besluit het dan te doen. Ik begin hem zachtjes af te trekken en let op zijn houding en doen. Straks doe ik het echt fout.
    Ik plaats mijn lippen in zijn nek en zet daar kusjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik begin te kreunen als hij me aftrekt en kijk me geniet ervan. Hij plaats zijn lippen in mijn nek en zet daar kusjes wat mij nog meer laat kreunen. Ik zet mijn nagels in zijn rug en kras er een beetje over.

    Danny

    Drew begint te kreunen. Ik voel zijn nagels in mijn rug en hij krast erover, daardoor kreun ik ook even.
    Ik ga ietsjes sneller met mijn hand. Ik doe het dus goed?
    Even glimlach ik en druk weer kusjes in zijn hals.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik geniet en kijk hem even aan. Ik kreun even, 'sneller' kreun ik en voel weer kusjes in mijn hals wat me meer laat kreunen. Ik laat mijn handen over zijn borstkas glijden en ik verken zijn lichaam.

    Danny

    "Sneller." Kreunt Drew, ik ga nog iets sneller met mijn hand.
    Ik voel zijn handen over mijn lichaam gaan en ik kreun genietend.
    Ik wilde dit altijd al eens doen, en ik vind het net zo leuk als dat ik gedacht heb.
    Ik sluit mijn ogen na mijn lippen op dei van Drew te hebben gedrukt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Danny gaat wat sneller en ik kreun. Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik sluit mijn ogen. Ik ga op de kus in en bijt even in zijn onderlip. Ik voel dat ik al bijna kom.

    [Ik ga heel even een liedje opnemen, in de hoop dat hij lukt. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kan je goed zingen?:O]

    Danny

    Drew bijt even op mijn onderlip.
    Ik ga nog een klein tikje sneller met mijn hand en kus hem iets ruwer.
    Mijn andere hand laat ik langs zijn zij gaan en ik glimlach tegen zijn lippen aan.
    Het is echt veel leuker dan gedacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.