• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Hij antwoord mijn kus en ik voel dat hij sneller gaat, ik kantel mijn heupen iets en kreun weer.
    Hij bijt in mijn lip en streelt langs mijn zij. Weer kreun ik.
    De opwinding word hierdoor zo versterkt.
    Ik kras weer over zijn arm en laat dan mijn hand over zijn borstkas strelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [eten]

    Isabella

    Ik kreun en zet mijn nagels voorzichtig in zijn rug. Ik trek zijn onderbroek weer een beetje naar beneden en leg daar mijn handen neer. Ik bijt op zijn lip. Het voelt wel een beetje koud zonder bh of shirt aan, maar het maakt me minder uit als gedacht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ben ik weer]

    (Oké:))

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:50 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ag eten ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik kreun en druk mijn lippen steviger op de zijne. Dit was gewoon zo opwindend. Ik ging nog iets sneller en glij met mijn vinger langs de zijkant. Ik open mijn mond iets

    [Smakelijk]

    Austin
    Ik voel hoe ze mijn boxer weer iets naar beneden trekt, en het maakt me gek. Ik trek mijn boxer zelf uit en kijk naar haar onderbroek. Ik speel wat ij de rand en trek hem daarna naar beneden. Mijn lippen zet ik in haar hals en geef er wat kusjes. Ik laat mijn ene hand boven en de andere hand leg ik daar beneden en streel een beetje.

    Isabella

    Ik grinnik even, maar kreun dan. Mijn handen laat ik over zijn lichaam glijden. Ik open mijn ogen en bekijk zijn gezicht even. Ik hield van zijn gezicht. Ik geef een kus in zijn nek en ga dan weer terug naar zijn mond. Daarna laat ik mijn lippen over zijn buik glijden en dan weer terug naar zijn mond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden terwijl ik haar rustig zoen. Ik laat mijn handen beneden rusten en streel daar.

    Isabella

    Ik ril en het kippenvel slaat op mijn armen. Alles in me verlangde naar Austin. Alles in me houd van Austin. Ik druk een kus op zijn lippen en laat mijn handen wat meer naar beneden gaan. Daar laat ik ze hangen. Nu pas lijkt het besef er te zijn dat we allebei naakt zijn en dat hij naakt op me ligt. Ik grinnik eventjes en kijk hem aan. 'Hoe ver was je van plan om nu te gaan?' Ik kijk hem aan in zijn ogen en ga even met mijn hand door zijn haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk haar en haal mijn schouders op. 'Tot hoever je wil gaan, of wil je nu stoppen?'vraag ik en kijk haar even aan. Ik krijg het best koud en ril even.

    Isabella

    'Ik wil niet stoppen, maar het is hier nogal..' Ik kijk om me heen en grinnik evnetjes. 'En we hebben niks bij ons.' Ik kijk hem weer aan en ril eventjes van de koud. Ik kruip dichter tegen hem aan om het niet koud te krijgen, maar toch slaat het kippenvel op mijn armen. 'En het begint koud te worden,' mompel ik. Ik kijk even naar de maan in de donkerblauwe lucht en kijk dan Austin weer aan. Ik geef hem een kus en ga weer met mijn hand door zijn haren.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 19:11 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik knik en sta op. Rustig begin ik me aan te kleden en steek mijn hand naar haar uit. 'Kom we gaan terug'zeg ik tegen Isabella. 'Owja, Jayson en Ian zijn al weg eah, dan bel ik hun even'zeg ik terwijl ik mijn mobiel uit mijn zak haal.


    EN TOPIC 15 IS ALWEER VOLVOLVOLVOLVOLVOL!xD

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 19:14 ]