• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Ik kijk goedkeurend toe hoe ze geniet van mijn handelingen, en ben dus ook niet van plan ermee op te houden. Hoe ze mijn naam kreunt, doet me rillen en ik kijk haar met een verliefde blik aan.
    Ik voel haar zachte lippen op de mijne en kus haar gewillig terug, ik word nog verliefder wanneer ik de blik in haar ogen zie.
    Mijn hand gaat op zoek naar de hare, en ik verstrengel onze vingers, terwijl mijn andere hand nog steeds haar gevoelige plekje streelt. Een zucht rolt over mijn lippen, en ik druk kleine kusjes op de hare. De stilte is perfect, hoewel ik haar zou willen zeggen hoe mooi ze is, en dat ik van haar hou. Ja, nu al, ik hou van haar. Simpel als dat, vier woorden, en toch zo'n grote gevoelens.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cybele schreef:
    [ Kan iemand me een samenvatting geven, en waar kan ik inspringen? Paar daagjes weggeweest dus geenidee hoe of wat.. ^^ ]


    [Fedea en Trey hadden ruzie gemaakt in de bar, omdat een blondine hem begon te kussen, en zij dacht dat het zijn schuld was. Dat is opgelost intussen, en ze zijn erachter gekomen dat Fedea toch zwanger is (enkel zij 2 weten het). Liam en Cam zijn in de douche momenteel, denk ik, Rey en Faye zijn het gezellig aan het maken (ahum) en Trey heeft een aanzoek gedaan aan Fedea (wat ook nog niemand weet). Uiteraard zei ze ja, en nu zijn ze dat uitgebreid aan het vieren, als je begrijpt wat ik bedoel :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    (...)

    [Fedea en Trey hadden ruzie gemaakt in de bar, omdat een blondine hem begon te kussen, en zij dacht dat het zijn schuld was. Dat is opgelost intussen, en ze zijn erachter gekomen dat Fedea toch zwanger is (enkel zij 2 weten het). Liam en Cam zijn in de douche momenteel, denk ik, Rey en Faye zijn het gezellig aan het maken (ahum) en Trey heeft een aanzoek gedaan aan Fedea (wat ook nog niemand weet). Uiteraard zei ze ja, en nu zijn ze dat uitgebreid aan het vieren, als je begrijpt wat ik bedoel :')]


    [ Thanks!! Ik snap het helemaal, haha ;D Ik moet dan alleen ff kijken wat ik doe met Eleanor, gezien iedereen bezig is.. Is het een nieuwe dag, of nog de avond van het karaoke? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Het is een nieuwe dag, nog steeds ochtend. Maar iedereen is nu druk bezig :') Misschien moeten we nog ergens iemand vinden die Eleanor wil behelpen, zodat zij ook iemand heeft :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Okay! Dan zal ik zo iig een post maken zodat Eleanor ook over is op de nieuwe dag. En het laatste zou niet eens zo slecht idee zijn :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ja, vind ik ook. Die arme Eleanor :')]

    Atreyu

    "Liefje, die broek zit echt veel te hard in de weg."
    Zonder pardon verlost ze me van mijn kledij en ik weet zowel mijn broek als boxer nog net naar een hoekje van de woonkamer te schoppen voor Fedea me weer naar zich toe trekt. Ze laat er geen gras over groeien en zodra ze haar lippen op de mijne drukt, voel ik ook haar hand afzakken naar mijn penis. Ik zucht even tegen haar lippen aan en krijg overal kippenvel. Ik kan niet ontkennen dat het zijn effect niet mist.
    Ik laat mijn handen naar haar billen glijden en trek haar zo nog meer naar me toe. Ik kan even niet geloven dat ik vijf maanden lang het lef niet gehad heb haar uit te vragen of te vertellen wat ik voel voor haar. Niet dat het me om de sex draait, maar ik had dit al veel eerder met haar kunnen gedaan hebben. Nog nooit heeft iemand me weten op te winden zoals Fedea.
    "Zo sexy," mompel ik opgewonden tegen haar lippen aan.

    Camargue

    Ik grinnik even als Liam kreunt.
    Vervolgens haal ik hem even uit mijn mond en laat het puntje van mijn tong heel langzaam elke centimeter van zijn penis verkennen. Daarna neem ik alleen zijn eikel in mijn mond om er zachtjes op te zuigen. Langzaamaan neem ik hem steeds weer een stukje dieper in mijn mond.
    Ik hou op met krassen en laat mijn hand van zijn buik naar zijn lies en weer terug dwalen.

    [Blowjobs are awkward to write :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel even wanneer ik merk dat alles wat ik doe zijn gewenste effect heeft.
    "Zo sexy."
    Ik haal mijn hand door zijn haren en kus hem liefdevol terug.
    "Ja, blijkbaar," zeg ik plagerig.
    Ik leg mijn hand om zijn erectie en trek hem zachtjes af. Intussen zijn mijn lippen nog steeds kusjes op de zijne aan het drukken, en ik bijt even op zijn onderlip.
    "Ik hou van je," mompel ik zacht.
    Ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen, voor het geval hij het vergeet, ik het niet hard genoeg laat blijken, om mezelf eraan te herinneren dat dit geen perfecte droom is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Eenmaal terug in mijn appertement besloot ik alles uit te laten en direct door te gaan naar de slaapkamer. Daar kleedde ik mezelf uit, poetste mijn tanden in de badkamer en liet me vervolgens in bed zakken. Het was me wel een avondje.. Gapend nestelde ik me onder de dekens en viel al snel in een diepe slaap.

    [Ze is echt de enige nog die alleen over is, poor thing ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik wil best een leuk iemand voor Eleanor maken als dat mag? :3]

    [Van mij wel hoor ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    [Blowjobs are awkward to write :') haha gosh I'm glad you say. Not I know i'm not the only one :3]

    Ik voel mijn hartslag verhogen als ze met haar tong over de lengte van mijn penis gaat. Ik laat mijn hand over haar schouder glijden maar merk dan dat ik niet verder dan daar kan komen.

    [Ik maak straks wel de wachter voor Eleanor goed?]

    [ I agree ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nieuw topic

    Atreyu

    "Ja, blijkbaar."
    Ik kreun zachtjes tegen haar lippen aan als ze me begint af te trekken en beantwoord haar kusjes. Een rilling loopt doorheen mijn ruggengraat als ze op mijn onderlip bijt.
    "Ik hou van je."
    "Hmmmmikookvanjou," breng ik uit, genietend van haar kunstjes.
    Ik breng mijn lippen naar haar hals en begin op een stukje van haar zachte huid te zuigen, terwijl ik er tegelijk met mijn tong over cirkel. Een van mijn handen laat ik naar haar borst glijden om die vervolgens zachtjes te masseren. Ik moet haar vaker ten huwelijk vragen, als we het elke keer op deze manier zouden vieren.

    Camargue

    Als ik iets op mijn schouder voel, schrik ik even. Ik zet gelukkig nog net niet mijn kaken op elkaar omdat ik een seconde besef dat het Liam's hand is. Ik doe mijn best niet in lachen uit te barsten om mezelf en slaag er ook nog eens in. Ik blijf Liam gewoon verder verwennen en voer mijn tempo steeds wat meer op.
    Heel zachtjes zet ik mijn nagels in zijn billen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hmmmmikookvanjou."
    Het is mijn beurt om te kreunen wanneer hij in mijn hals zuigplekjes plaatst, en ik ril wanneer hij er met zijn tong over streelt. Wanneer ik zijn hand op mijn borst voel, vind ik dat het welletjes is geweest.
    Ik laat hem even voor wat hij is, met veel moeite, en trek het shirt dat ik nog aanhad over mijn hoofd. Het enige wat ik nu nog aanheb, is mijn slipje. Behendig trek ik ook dat uit, en trek Trey weer tegen me aan.
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne, en leg mijn benen om zijn middel, zodat heel zijn lichaam het mijne aanraakt. Nog even trek ik hem af, en beweeg mijn heupen dan naar de zijne toe, zodat hij gemakkelijk bij me naar binnen glijdt. Zachtjes kreun ik tegen zijn lippen aan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.