• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Helemaal van mij."
    Ik kan niet anders dan haar gelijk geven. Ik heb vrijwel niemand anders in mijn leven. Nou, Irial, maar dat zit heel anders. Met hem zou ik nooit- Ik ril even en concentreer me op het meisje waar ik wel alles mee wil.
    "T-trey... I-ik..."
    Ik breng mijn lippen naar haar hals en geef er kleine kusjes.
    "Doe maar," moedig ik haar aan.
    Het enige dat ik nog leuker vind dan zelf genieten van seks is haar doen genieten.
    Ik bijt zachtjes in haar hals en knijp nog een keer in haar billen.

    Camargue

    Zijn gekreun moedigt me alleen maar aan en ik slaak zelf ook een zuchtje tegen zijn lippen aan als hij zijn handen door mijn haren haalt. Daar kan ik soms zo van genieten.
    Ik breek zachtjes de kus af om mijn lippen weer in zijn hals te plaatsen. Vervolgens breng ik ze naar zijn schouder, zijn sleutelbeen, zijn borstkas, zijn gespierde buik en onderbuik. Ik haal mijn tong langzaam over zijn penis en neem hem dan in mijn mond. Terwijl ik er zachtjes op zuig en mijn mond heel licht van voor naar achter en weer terug breng, blijf ik ook mijn hand gebruiken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Doe maar."
    Net wanneer hij in mijn hals bijt, voel ik hoe mijn spieren zich samentrekken, over mijn gehele lichaam. Een gevoel van puur genot overvalt me, en ik sluit genietend mijn ogen. Een luide kreun ontsnapt aan mijn lippen. Trillend laat ik mezelf op hem neerzakken, met hem nog steeds in me. Vreemd genoeg is de opwinding nog niet weg.
    "Niet stoppen," fluister ik smekend na een tijdje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik slaak een zucht van opwinding als Fedea klaar komt. Het samentrekken van haar spieren heeft ook zo zijn effect op mij.
    Ik laat mijn handen over haar wrijven als ze zichzelf op mijn borstklas vleit.
    "Niet stoppen," fluistert ze.
    Ik grinnik even en druk mijn lippen op de hare. Ik ben helemaal niet van plan te stoppen, althans nu nog niet. Ik verlaag het tempo een beetje zodat ze wat tijd heeft om te bekomen. Toch merk ik dat het voor mij ook niet lang meer zal duren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Camargue verbreekt de kus om opnieuw naar mijn nek te gaan. Inplaats van daar te blijven hangen gaan haar lippen over mijn schouder, borstlkas, buik en onderbuik tot ze met haar tong over mijn penis gaat. Ik kreun als ze hem helemaal in haar mond neemt, er zacht op zuigt en met haar hoofd heen en weer gaat. Ik leun nu bijna helemaal tegen de douchewand aan en sluit af en toe mijn ofen even.

    Fedea

    Liefdevol beantwoord ik zijn kus. Dankbaar kijk ik hem aan wanneer hij het tempo vertraagt, zodat ik wat op adem kan komen. Het gevoel in mijn onderlichaam blijft, en wordt zelfs prettiger.
    "Zo?" vraag ik zacht.
    Ik teken figuurtjes mijn mijn vinger op zijn borst.
    "Of gaan we nog eens in je trukendoos duiken, verloofde?" fluister ik speels.
    Ik leg de nadruk op het woord 'verloofde', alleen maar omdat het nog nooit zo mooi geklonken heeft. Lipbijtend kijk ik hem aan, en laat mijn hand door zijn haren gaan, terwijl ik zachtjes mijn heupen weer tegen de zijne aan beweeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Af en toe ga ik wat sneller om dan weer een heel pak langzamer te gaan. Mijn tong laat ik even rond zijn eikel cirkelen. Mijn vrije hand rust op zijn onderbuik en ik maak er kleine krasjes met mijn nagels.
    Ondertussen voel ik dat ik zelf ook opgewonden begin te worden.
    Ik hou heel even op en kijk lichtjes omhoog zodat ik zijn blik kan zien.
    Vervolgens ga ik gewoon verder.

    Atreyu

    "Zo? Of gaan we nog eens in je trukendoos duiken, verloofde?"
    Ik moet even lachen en kijk haar vervolgens vragend aan. Mijn trukendoos? Ik zucht als ze haar hand door mijn haren haalt en zelf ook weer haar heupen beweegt.
    "Straks," weet ik met moeite uit te brengen.
    Ik denk niet dat ik het nu nog lang genoeg kan uithouden om een ander standje aan te nemen.
    "Fé," waarschuw ik zacht terwijl mik mijn ogen sluit.
    Ik druk mijn lippen op de hare om een kreun te smoren. Mijn ademhaling wordt oppervlakkeriger en ik druk me zo diep mogelijk in haar terwijl ik mijn hoogtepunt bereik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nayade schreef:
    (...)


    Rey

    "Waat lijkt het wel heel op?"
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Op dat ene spelletje," weet ik met moeite uit te brengen.
    Ik druk mijn lippen op de hare en kijk haar vragend aan. Hoe ze me ligt te plagen, en ervan geniet windt me alleen maar meer op. Zachtjes beweeg ik mijn heupen tegen de hare aan, maar ga nog niet bij haar binnen.


    Faye
    "Op dat ene spelletje," Gewild beantwoord ik zijn kus en bijt zachtjes op zijn lip. De hormonen gieren door mijn lichaam heen, opgewonden kijk ik hem aan.
    "Oh, dat." antwoord ik grinnikend.
    Met mijn kruis schuur ik tegen het zijne aan, sla mijn benen dan om zijn heupen heen en druk hem dichter tegen me aan. Mijn haart gaat als een gek tekeer. Verliefd kijk ik hem weer aan voordat ik mijn lippen weer op de zijne druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Straks. Fé."
    Doordat mijn orgasme stilaan is weggeebd, kan ik me volledig concentreren op zijn kus, die ik liefdevol beantwoord.
    Toch kan ik het niet laten even te kreunen wanneer ik hem voel klaarkomen. Zacht streel ik over zijn wang, en kijk hem verliefd aan.
    "Ik hou van je," fluister ik, terwijl hij op adem komt.
    Ik laat mijn hand weer door zijn haren gaan en laat mijn hoofd op zijn borst rusten, die op en neer gaat door zijn sterke ademhaling.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Oh, dat."
    "Ja, dat."
    Ik kreun wanneer haar kruis tegen het mijne schuurt, maar het wordt gesmoord door haar lippen op de mijne. Behendig, maar voorzichtig, glijd ik bij haar naar binnen.
    Ik verstrengel onze vingers, druk een kusje op haar lippen, en zonder haar blik los te laten, begin ik zachtjes te stoten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik hou van je," fluistert Fedea.
    Ik wil wel antwoorden, heel graag zelfs, maar ik heb er even de adem niet voor. Ik sluit mijn ogen en geniet ervan hoe ze haar hand door mijn haren haalt. Ik laat mijn vingertoppen zachtjes haar rug kriebelen en druk een kusje op haar haren.
    "Ik hou van je," fluister ik na enige stilte.
    Heel langzaam begint mijn ademhaling weer zijn normale tempo aan te nemen.
    "Hoezo trukendoos?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik hou van je."
    Glimlachend kijk ik hem aan bij het horen van de woorden. Ik raak ze maar niet beu.
    "Hoezo trukendoos?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Of je nog ideetjes hebt die leuk kunnen zijn? Of is de keukenvloer het beste wat je te bieden hebt?"
    Ik giechel even en druk een kusje op zijn lippen.
    "Ik verloof me nu niet elke dag, dus dat verdient wel iets speciaals. En ik kan op niets beters komen dan jij."
    Ik streel even met mijn neus langs de zijne en kijk hem dolverliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Of je nog ideetjes hebt die leuk kunnen zijn? Of is de keukenvloer het beste wat je te bieden hebt? Ik verloof me nu niet elke dag, dus dat verdient wel iets speciaals. En ik kan op niets beters komen dan jij."
    Ik barst in lachen uit en hou haar stevig tegen me aan.
    "Je hoort wel eens van een trophee wife, maar een trophee husband spant de kroon," lach ik. "Geef me vijf minuutjes, oké?"
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd. Had ik geweten dat ze nog een rondje zou willen, dan had ik het voor mezelf wat minder spannend gemaakt net.
    Ik aai zachtjes door haar haren.
    "Had mevrouw ook een plekje in gedachten? Gezien de keukenvloer niet voldoet," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je hoort wel eens van een trophee wife, maar een trophee husband spant de kroon. Geef me vijf minuutjes, oké? Had mevrouw ook een plekje in gedachten? Gezien de keukenvloer niet voldoet."
    Ik giechel even en blijf hem verliefd aankijken.
    "Het aanrecht, de vestiaire, de sofa, de muur, het bed, overal."
    Ik zet een onschuldige snoet op en plaats een kusje op zijn lippen.
    "Ik kan er niet aan doen dat jij mijn hormonen op hol doet slaan, liefje."
    Vrolijk belaad ik zijn hele mond met kleine kusjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Het aanrecht, de vestiaire, de sofa, de muur, het bed, overal. Ik kan er niet aan doen dat jij mijn hormonen op hol doet slaan, liefje."
    Mijn ogen gaan steeds wijder open bij elke suggestie die ze doet. Waar is de verlegen Fedea die ik gitaar leerde spelen? Ik knipper even en merk dat ik met een enorme grijns op mijn gezicht naar het plefond lig te staren. Voor ik het weet voel ik Fé's zachte lippen steeds weer op de mijne.
    Ik neem haar gezicht in mijn handen zodat ze niet steeds kan wegtrekken en geef haar een langzame, liefdevolle kus.
    "Alleen je hormonen?" grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Liefdevol en teder kus ik hem terug.
    "Alleen je hormonen?"
    Ik voel dat ik lichtjes rood word.
    "En misschien mijn fantasie," zeg ik zacht.
    Ik streel lichtjes over zijn arm en kijk hem aan.
    "Sorry," fluister ik, en sla mijn ogen neer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.