• Hi,
    Oke sinds twee maanden loopt mn sims vast terwijl ik aan het spelen ben en gaat mn scherm zwart. Ik kan echt niet meer normaal spelen.
    Ik heb al van alles geprobeerd, maar het blijft de hele tijd gebeuren.
    Ik speel het al meer dan een jaar en nu opeens komen er problemen.
    Can U help me?

    Xx


    Tears don't mean you're losing

    Roman schreef:
    (...)
    Ja best wel veel
    Ik denk dat je dan een verkeerde download hebt gedownload. Zijn alle downloads van de officiële site of van fansites zoals Peggysims?
    Als ze van fansites zijn, kan het zijn dat je bijvoorbeeld de outfit, maar niet de basis van de outfit hebt geïnstalleerd.
    Het beste wat je dan kan doen is alles verwijderen of kijken wat je het laatst hebt gedownload en die verwijderen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Ik denk dat je dan een verkeerde download hebt gedownload. Zijn alle downloads van de officiële site of van fansites zoals Peggysims?
    Als ze van fansites zijn, kan het zijn dat je bijvoorbeeld de outfit, maar niet de basis van de outfit hebt geïnstalleerd.
    Het beste wat je dan kan doen is alles verwijderen of kijken wat je het laatst hebt gedownload en die verwijderen.

    Er is er een die van zon site komt de rest van uitwisseling
    Ik verwijder die wel even


    Tears don't mean you're losing

    Wanneer loopt het precies vast? Als je leven-modus gaat? En dan na zo'n halfuurtje in Sims-tijd? Dan ligt het 90% kans aan je DEP. Want zo ging het bij mij en bij vele anderen.
    Heb je de laatste patch al geïnstalleerd?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hamish schreef:
    Wanneer loopt het precies vast? Als je leven-modus gaat? En dan na zo'n halfuurtje in Sims-tijd? Dan ligt het 90% kans aan je DEP. Want zo ging het bij mij en bij vele anderen.
    Heb je de laatste patch al geïnstalleerd?

    Ja zoiets soms langer en soms gelijk bij het opstarten of bij sims creeen
    Volgens mij niet


    Tears don't mean you're losing

    Roman schreef:
    (...)
    Ja zoiets soms langer en soms gelijk bij het opstarten of bij sims creeen
    Volgens mij niet

    Misschien moet je laatste patch installeren. Staat bij je start-programma bij updates voor de game. (:
    Hm, dan ligt het misschien toch niet aan de DEP, want ik had het toen alleen maar in leven-modus.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hamish schreef:
    (...)
    Misschien moet je laatste patch installeren. Staat bij je start-programma bij updates voor de game. (:
    Hm, dan ligt het misschien toch niet aan de DEP, want ik had het toen alleen maar in leven-modus.

    Oke hijs nu bezig. Thanks


    Tears don't mean you're losing

    geen idee hoe het komt, als het niet beter wordt... koop dan op een goed adres de spellen en instaleer ze dan. ookal zijn ze niet officieel - hebben wij ook niet en het bevalt prima en je kunt zonder cd spelen. maar dat komt door een crack.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Speransa schreef:
    geen idee hoe het komt, als het niet beter wordt... koop dan op een goed adres de spellen en instaleer ze dan. ookal zijn ze niet officieel - hebben wij ook niet en het bevalt prima en je kunt zonder cd spelen. maar dat komt door een crack.

    Ik heb de officiele dus daar kan het hoop ik niet aan liggen


    Tears don't mean you're losing