• Hallo Allemaal! Ik ben sinds kort weer begonnen met schrijven, dus ik probeer mijn schrijfstijl zo goed mogelijk weer op te pakken. Ik ben me er van bewust dat dit momenteel niet op zijn best is. Echter heb ik een hele hoop inspiratie en ideeën voor dit verhaal die ik graag uit wil werken. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en wens jullie veel leesplezier toe!

    http://www.quizlet.nl/stories/147793/escape-the-walls/




    Samenvatting:
    Isabella, dochter van de franse koning Filips IV is zeventien jaar oud wanneer zij het kasteel verlaat. Ze ontsnapt aan een huwelijk met de koning van Engeland en duikt een compleet andere wereld in. Na jarenlang te hebben gedroomd van de wereld buiten de vier hoge muren, blijkt het geheel anders te zijn dan ze zich voorgesteld had. De buitenwereld blijkt niet alleen maar mooi te zijn, maar ook gevaarlijk. Ondanks de waarschuwingen had ze nooit voor ogen gehouden wat het donkere bos allemaal zou kunnen verbergen. Niets blijkt te zijn wat het lijkt. Ook nu doet ze eigenlijk niets anders dan ze altijd al heeft gedaan. Ze maakt gebruik van de jarenlange training die ze heeft gehad in boogschieten en reist mee met een jonge ridder, Louis. Samen vechten zij, niet alleen voor hun leven, maar ook voor elkaar.


    ~Bedacht en geschreven door Maleficia
    ~Avontuur, Historisch, Fantasy, Romantiek
    ~Cover gemaakt door DreamerN
    ~Gestart op 07-02-2015

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 13:51 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hahaha ik heb Natalie Portman in die outfit ook gebruikt in mn story xD

    En dat plaatje, helemaal bovenaan. Van het meisje met de zwarte haren in de witte jurk, is dat niet van The Labyrinth? Die film.uit de jaren
    80 of 90 ofzo?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Hahaha ik heb Natalie Portman in die outfit ook gebruikt in mn story xD

    En dat plaatje, helemaal bovenaan. Van het meisje met de zwarte haren in de witte jurk, is dat niet van The Labyrinth? Die film.uit de jaren
    80 of 90 ofzo?

    Toevallig!
    Ik heb geen idee. De cover is door iemand anders gemaakt.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hoofdstuk1.2|Glimpse


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hoofdstuk1.3|Glimpse
    Hoofdstuk1.4|Glimpse


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hoofdstuk 1.5 | Glimpse


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.