• Ik wil heel graag een nieuw YouTube account starten waar ik videos op ga zetten van wanneer ik game en eventueel 'how to' videos en waarschijnlijk ook vlogs and such.
    Maar ik kan serieus geen username bedenken. Ik wil namelijk een korte naam die duidelijk is. Dus niet dingen zoals 'xX...Xx', het moet een beetje volwassener zijn.
    Dus is hier iemand goed in het bedenken van namen?
    Mijn naam is trouwens Laura. Misschien dat ik dat er nog in kan gebruiken...

    LauraKnowsHowTo ?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alladin :Y)

    Nee echt, ik weet het ook niet. Ehw... als ik iets weet dan zal ik het je zeggen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    BurningIce oid?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    LearnLikeLaura


    Verder dan dat raak ik niet...en het slaat echt werkelijk nergens op, dus sorry ik kan je niet helpen vrees ik. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lauradoes, Laura(achternaam?) -heel standaard maar niet kinderachtig!)
    Lauravlogs, gewoon je naam?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Gancanagh schreef:
    LauraKnowsHowTo ?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Heb je geen vaste gamersnaam?


    Your make-up is terrible

    LikeLaura?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gancanagh schreef:
    LauraKnowsHowTo ?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Assassin schreef:
    Heb je geen vaste gamersnaam?

    Nee niet echt. Ik heb echt overal verschillende namen op want ik vind ze vaak niet leuk meer. Daarom faal ik dus met namen verzinnen.

    @iedereen, bedankt! Ik ga er nog even goed over nadenken en dan laat ik hier nog wel weten wat ik gekozen heb. ^^

    Laurhamster :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Laurhamster :Y)

    Ik denk niet dat die 'm gaat worden. (cat)
    Niets tegen hamsters of zo hoor. :Y)

    AskLaura, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Neem een woord dat bij je past en vertaal het, Engels, Frans ...

    LaJoie schreef:
    AskLaura, haha.

    Meh dat doet me denken aan Ask Shane. x3