• Ik zat op een stoel. Vast gebonden en geblinddoekt. “Meiden?” “Ja?” Hoorde ik Cindy en Gaby tegelijk zeggen en ik zuchtte opgelucht. “Weet iemand waar me zijn?”Vroeg ik aan niemand in het speciaal. “Nee...Ik ben geblinddoekt.” “Ik ook.” Hoorde ik de rest zeggen en ik lachte. “Oh god...Waar zijn we nu weer beland!”Zei ik lachend. “Alleen jij kan hier weer om lachen hé?” “Ja....Pretty much...Ik ben lichtelijk gestoord en dat moeten jullie nu wel weten hé?” “Ja...” “Mooi...Jullie zijn wakker...”Hoorde ik een bekende stem zeggen. Claude. “Claude. Laat me gaan zodat ik je een trap onder je kont kan geven!”Zei ik boos en ik hoorde een andere stem grinniken. Rido. “Oh god...We zitten opgesloten met een Demon en een Vampier!”Zei Anne. “HEY!” Hoorde ik Juliëtte en Gaby zeggen. “Sorry!!!!!!!” Hoorde ik Anne zeggen en ik grinnikte. “Stop met praten!” Hoorde ik weer een andere stem zeggen. Voldemort. “Wat is dit...Een slechte bijeenkomst?” Zei ik en ik grinnikte er achter aan. ‘Waar zou Sauron toch zijn?” Vroeg Anne en we grinnikte. “Hij is hier....Speciaal voor Demitria.” “Ach...Hij hoefde niet te komen hoor!” “En toch ben ik er...” Hoorde ik de enge stem van Sauron zeggen en ik rilde. Mijn blinddoek werd er af gehaald en ik keek recht in de ogen van Rido. “I.Hate.You.”Zei ik en hij grinnikte eng. “Je gaat toe kijken hoe je vriendinnen 1 voor 1 worden vermoord....En je kan er niks aan doen...” “Maar wij wel!”Hoorde ik een paar stemmen roepen en de deur werd opengegooid. En daar stonden...

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:50 ]


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~