• Hoi, engerds.
    Ik vroeg me af waarom jullie wel of niet in God geloven. :')
    Ik geloof wel in God, omdat ik denk dat er meer is dan de oerknal. Ik denk niet dat de mens en al die andere dingen uit een PAF konden ontstaan.

    Et toi?
    Hou het trouwens wel netjes, s'il vous plaît.

    edit: jongens, Allah is hetzelfde als God <.<


    ok

    Ik geloof er niet in. Ik vind het onzin.
    Sorry xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik geloof niet in God, maar ik geloof wel.
    in een soort lot beetje moeilijk uit te leggen.

    ik geloof niet in god omdat ik heel moeilijk kan voorstellen dat God(wat voor mij toch iets menselijk heeft) alles kan regelen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik geloof niet in god,simpelweg omdat ik het een dom idee vind dat een of andere man de wereld geschapen heeft voorzijn plezier. geef mij dan maar de theoretische manier over dat de aarde al miljarden jaren bestaat...


    We can only learn to love by loving.

    Af en toe ga ik wel naar de kerk, maar ik geloof niet echt in God. Ik vind de mens-stamt-af-van-de-aap-theorie wat geloofwaardiger eerlijk gezegd :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik weet het allemaal niet; want ik ben er niet bij geweest en mensen kunnen veel zeggen.

    Waarom God?
    Er zijn ook nog andere mensjes waar mensen in geloven.
    Buda, Allah weet ik veel wie nog allemaal.

    Maaaaaaaar, ik weet niet of ik in God moet geloven.
    Soms wel, soms niet. xd

    Ik geloof wel dat er iets is, maar ik ben er nog niet overuit wie of wat.
    Mijn moeder komt uit een Christelijk gezin maar m'n vader was nietgelovig.
    Nu gaan we niet meer naar de kerk en m'n moeder heeft zich uitgeschreven bij de kerk.
    Als ik -over een paar jaar- uit huis ga dan wil ik me wel wat meer gaan verdiepen in geloven. [Misschien is er wel een geloof waar ik me helemaal in kan vinden.]
    Maar daar vind ik het nu niet de tijd voor, ik ben nog jong en ik heb het al zo druk.


    hoi, jij bent leuk.

    Exception schreef:
    Waarom God?
    Er zijn ook nog andere mensjes waar mensen in geloven.
    Buda, Allah weet ik veel wie nog allemaal.

    Maaaaaaaar, ik weet niet of ik in God moet geloven.
    Soms wel, soms niet. xd
    omdat buddha een mens was en ze geloven niet in buddha de boedisten. en God Allah en JHWH zijn (+) het zelfde(wil nietmand beledigen)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Exception schreef:
    Waarom God?
    Er zijn ook nog andere mensjes waar mensen in geloven.
    Buda, Allah weet ik veel wie nog allemaal.

    Maaaaaaaar, ik weet niet of ik in God moet geloven.
    Soms wel, soms niet. xd

    Allah is hetzelfde God, alleen is het een andere taal. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik geloof niet in god, waar komt hij dan vandaan als hij de wereld heeft gemaakt? Ik geloof wel dat er meer was dan de oerknal, want het is een beetje onlogisch dat er pam boem paf gebeurd en de wereld was er.
    En zoals hier boven al gezegt wordt: Waarom god, er zijn nog meer geloven.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik geloogf niet in God of whatever. Ik geloof meer in het Lot.

    Ik geloof er zeker wel in .
    Hoe kun je anders zeggen dat de aarde is onstaan ,, echt niet door een knal hoor !
    Natuurlijk zeg ik niet dat ik alles weet want ik weet het niet ik geloof het .

    En ik geloof er denk ik in omdat mijn ouders me dat zo hebben geleerd en als ik denk dan vind ik het wel logisch eigenlijk !


    .

    Ik geloof in God omdat ik er gewoon mee ben opgevoed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    marilena schreef:
    Ik geloof er zeker wel in .
    Hoe kun je anders zeggen dat de aarde is onstaan ,, echt niet door een knal hoor !
    Natuurlijk zeg ik niet dat ik alles weet want ik weet het niet ik geloof het .
    Mensen die het onzin vinden moeten toch eens gaan denken ! Kan toch niet dat er niemand is die je geschapen heeft ? ( behalve je ouders )

    En ik geloof er denk ik in omdat mijn oduers me dat zo hebben geleerd en als ik denk dan vind ik het wel logisch eigenlijk !

    Hoe is god dan onstaan?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    marilena schreef:
    Ik geloof er zeker wel in .
    Hoe kun je anders zeggen dat de aarde is onstaan ,, echt niet door een knal hoor !
    Natuurlijk zeg ik niet dat ik alles weet want ik weet het niet ik geloof het .
    Mensen die het onzin vinden moeten toch eens gaan denken ! Kan toch niet dat er niemand is die je geschapen heeft ? ( behalve je ouders )
    kan wel en die kna; is iets gecompliseerder dan hoe jij het voort doet komen. en wij denken ook na, ik vind het niet echt net om dat te zeggen ik zeg dat toch ook niet over Christenen?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;