• Dus een tijdje geleden wilde ik graag iets tekenen, maar ik wist niet wat. Toen bedacht ik me dat ik weer eens lippen kon tekenen. Ik heb dat al een keer eerder gedaan, maarja. Ik probeer er vaardigheid in te krijgen. Dit is het resultaat:


    The sun will rise and we will try again.

    Wow! Nog best mooi, in ieder geval beter dan mijn tekenkunsten xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik doe het je niet na, mooi gedaan. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    Ik doe het je niet na, mooi gedaan. (:


    16 - 09 - '17

    Het is enorm mooi, Hazuki •
          Het enige waar ik over twijfelde was de kant van haar bovenlip, wellicht dat het ietwat vloeiender - if you know what I mean - mooier stond. Verder heb ik er niets op aan te merken, want je tekent zo prachtig. Ik heb al meerdere tekeningen van je gezien, daarom.
    Nu ben ik wel benieuwd naar het totaalplaatje, wanneer je dit van plan bent. Op de één of andere manier stel ik me nu al een dame met krullen in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hartnett schreef:
    Ik doe het je niet na, mooi gedaan. (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 23:57 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Offing schreef:
    Het is enorm mooi, Hazuki •
          Het enige waar ik over twijfelde was de kant van haar bovenlip, wellicht dat het ietwat vloeiender - if you know what I mean - mooier stond. Verder heb ik er niets op aan te merken, want je tekent zo prachtig. Ik heb al meerdere tekeningen van je gezien, daarom.
    Nu ben ik wel benieuwd naar het totaalplaatje, wanneer je dit van plan bent. Op de één of andere manier stel ik me nu al een dame met krullen in.


    Wow, heel erg bedankt! Ik heb misschien wel een idee van wat je bedoelt, maar ik weet het niet precies. Dat zou wellicht kunnen ja, een dame met krullen! Ik vind een dame met krullen inderdaad goed passen bij deze lippen. Misschien dat ik het ooit wel van plan ben. Ik zal zien. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Bedankt allemaal!


    The sun will rise and we will try again.

    Hartnett schreef:
    Ik doe het je niet na, mooi gedaan. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    Hartnett schreef:
    Ik doe het je niet na, mooi gedaan. (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bovenlip is te recht. En de strepen zijn veel te duidelijk, alsof diegene te droge lippen heeft.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wauw, mooi! (Y)

    Swatz schreef:
    Wauw, mooi! (Y)


    Bedankt! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Nice! Ik kan het je niet na doen!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oli schreef:
    Nice! Ik kan het je niet na doen!


    Ahw, thanks!


    The sun will rise and we will try again.