• Hoe zou je leven er uit zien als je bijv Geband wordt van Quizlet of dat Quizlet gewoon uit de lucht gaat/moet?

    Laatst kreeg ik weer zo'n bericht van Google Chrome dat er een malware op Quizlet was (ik weet inmiddels dat het bull-shit is) maar ik zat 2 dagen zonder Quizlet en ik werd langzaam gek!!!!!!!!!!! Nee ik werd snel gek, wat zouden jullie er nou van vinden als Quizlet opeens weg is?


    ©1998

    Eerst vervelen, beginnen met afkicken en uiteindelijk sterven denk ik.


    Your make-up is terrible

    Uuuh ja... Niks? Ik vind Q wel leuk, maar ik denk dat ik minder op de pc zou zitten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Niets, verder leven. M'n leven hangt niet van Q af. (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik zou iets minder lang op internet te vinden te zijn. Ik ga op de laptop, bekijk Facebook, Tumblr en dan ga ik naar Quizlet. Ik bekijk wat topics, reageer soms en werk wat verder aan mijn story en dat is het. (:

    Dood gaan :W


    Shoganai i ne~

    Assassin schreef:
    Eerst vervelen, beginnen met afkicken en uiteindelijk sterven denk ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Authentic schreef:
    Niets, verder leven. M'n leven hangt niet van Q af. (:


    You are beautiful, you are love.

    No joke, ik zou het echt niet uithouden en ik zou verhuizen naar FanFic. :Y)
    Toen ik een keer 7 dagen was geband was ik ook naar FanFic gegaan el oh el.
    Dat is ook we een leuke site, alleen minder uitgebreid dan quizlet. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Um, dingen doen die ik normaal iedere dag uitstel. (cat) Voor het eerst gaan leren, huiswerk maken. Um, vervelen, nog langer slapen dat ik nu al doe. Bijbaantje nemen.
    Um, ja, dan word ik erg verdrietig denkik..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Assassin schreef:
    Eerst vervelen, beginnen met afkicken en uiteindelijk sterven denk ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Geen flauw idee...
    Ik denk een nieuwe site opzoeken die hier op lijkt. Hoewel het me sterk lijkt dat zoiets bestaat. (cat)

    Me vervelen, want ik kan dan geen stories meer lezen. Die dan niet zichtbaar zijn voor gebande of ingelogde users.

    Maar ook doorgaan met mijn leven.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:05 ]

    Strider schreef:
    Geen flauw idee...
    Ik denk een nieuwe site opzoeken die hier op lijkt. Hoewel het me sterk lijkt dat zoiets bestaat. (cat)


    -

    Zo veel zit ik er niet op, maar het zou wel jammer zijn want soms zit ik er weer heel veel op.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Authentic schreef:
    Niets, verder leven. M'n leven hangt niet van Q af. (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.