• Ik denk dat ik het gewoon leuk vind. Ik zoek ook vaak Vocaloid liedjes op die eng of bloederig zijn of zo.

    Nou deze vind ik ook niet echt awesome of zo, beetje schets, maar ik ben er toch met stift overheen gegaan.


    Of deze, van Kagamine Rin, gezien op Youtube bij het liedje Abstract Nonsense. (klik)


    Of deze Miku van deze clip.


    Vind ik wel leuk, heb alleen de ogen ingekleurd though.
    Nou, ik teken volgens wat mensen dus bloederig of eng, maar dat vind ik juist leuk ^^

    Dit is dus ook een topic om mijn tekeningen te laten zien, volgens mij mag dat hier al heb ik het nog niet echt iemand zien doen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:05 ]

    Ik vind de tweede en de derde goed gelukt ^^

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:04 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Damn waar heb jij handen leren tekenen? Die zijn zo goed gelukt! Die van mij lijken altijd op mini worstjes :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nimrodel schreef:
    Damn waar heb jij handen leren tekenen? Die zijn zo goed gelukt! Die van mij lijken altijd op mini worstjes :')

    Gewoon kijken en zo goed mogelijk proberen na te tekenen.
    Maar ik heb er ook moeite mee hoor.
    Mijn handen leken vroeger op harken! Of, in de tekening dan. :"D
    Maar het helpt ook dat ik zwaar perfectionist ben en de meeste tekeningen mijn scanner niet eens halen en ze gewoon voor niets in het tekenblok blijven zitten.
    Dit was bijvoorbeeld mijn eerste manga-like tekening toen ik een jaar of 9 of 8 was.


    Nu vind ik 'm zwaar mislukt en ik vind 't nog knap van mezelf dat ik 'm hierop zet nu, maar toen was ik er echt trots op.