• Ben ik dan echt de enige met zo'n chille school? :o
    Ik word nooit gepest.
    niemand schreeuwt tokio hotel tegen me (behalve Yannick & Chantal xD!)
    Niemand gooit dingen naar me,
    Heb ruzie met niemand,
    me klas zeurt er niet over,
    ik word normaal opgenomen in de groep.
    alhoewel ik de enige rockluisteraar in mn klas ben 0_0

    Maarja.
    Ik vind het wel chill
    Oja.
    & ook de groep "alternatievelingen" bij mij opschool worden (volgensmij) ook niet gepest.


    It's not the same without you.

    WELKE SCHOOL ZIT JIJ ?O_O en waar ? x3 Ik kom verhuise naa die school (A):P


    Every tear falls down for a reason.

    mijn klas van vorig jaar was echt goed!die van dit jaar is een beetje saai en luidruchtig.maar daar valt helaas niets aan te doen.vorig jaar hadden we voor nederlands iemand en die had zonne irritante zenuwtrek aan haar hoofd en als die kwaad werd was dat kei hardxD.waardoor we vaak moesten lachen en we hadden ook iemand voor frans maar die kon de klas ni in de hand houden en dreigde dus altijd met straf maar gaf dat toch niet.uiteindelijk hebben we eens met heel de klas strafstudie gekregen, en dan zegge ze dat een hele klas geen strafstudie kan krijgen.we moesten toen alle lokalen van de bovenste verdieping schoonmaken.de reden:een paar kleine kinderen zaten met krijtjes aan't gooien en dat bleef zo'n paar maand duren en dat werd erger door met bikken,latten,pennenzakken te gooien en ook met de spons.xD dat was wel grappig tot het zo erg werd.maar gepest ben ik bijna nooit geweest.:)


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    Op de middelbare had ik wel last van dat ik gepest werd. [/voelt zich ineens heel oud¬¬]
    Maar nu ik op een beroepsopleidende school zit, heb ik er geen last van.
    Hoewel ik wel een klas zit met alléén maar meiden, dus er word wel geroddeld hier en daar.
    Ik zit nu iig wel in een chille klas. Wees blij met jouw school, zou ik ook wel op hebben willen gezeten!!
    xXx <3


    FML

    Ik heb een school met veel mensen met vooroordelen over uiterlijk van mensen. Maar ik ht ook heel gezellig met mijn vrienden, alleen jammer dat ik in een klas zit waar ik met niemand kan opscieten.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bij ons word je alleen raar aangekeken. Maar echt verbaal lastig gevallen ben ik nog niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    bij mij is dat ook zo hoor :S
    ik heb alleen we steeds ruzie met ene kleine kabouterkut brugger :W


    don't Worry...Be gay.