• Heey,

    Vanmorgen kwam ik op school,heel vroeg want dat ben ik en mijn vriendinnenb altijd.Mijn BF was er al en nog een paar meelopertjes van ons.Onze school is verdeeld in 2 gebouwen,Eentje van de directie,de kleuterschool en groep 3,4,5 en 6.En nog een ander gebouw van groep 7 en 8.Ik zit in groep 7,dus ik zit in het tweede gebouw.Vroeger was het allemaal in 1 gebouw,maar het was te klein.Dus daarom heeft onze directeur aan de gemeente gevraagd of ze eenoud rusthuisje mochten gebruiken voor de 2 klassen.Het mocht,dus nu zit ik aan dat rusthuis.Het is een kleine speelplaats,en openbaar.Dus buiten de schooluren mag iedereen daar komen.Daar komen ook veel kinderen.Skaten,enzo.Maar vanmorgen was ik dus op school en mijn vriendin was daar en er zat een stelletje jongens van gemiddeld 15 jaar.Zij zaten te roken terwijl het niet mag,en ze waren aan drugs.Ik heb het gezien!!Een vriendin van mij kent 1 jongen daarvan want dat is de vriend van haar broer.En die is 13,en hij had dat zakje bij!Ik dacht eerst dat het leuke jongens waren,maar dat waren ze dus niet.Ik vind het echt zo eng!En toen kwam mijn meester eraan en we hebben gezegd dat ze drugs hadden.Ze moesten weg en gingen naar hun school.Toen ze wegfietsten,zeiden ze: "Tot morgen!" Morgen komen ze dus weer.Ik ben eigenlijk wat bang.Iemand tips?

    x

    Zolang die jongens je met rust laten is dat toch geen probleem? En als je bang bent dan zeg je het tegen je moeder. Dat zij dan maar contact op neemt met je schoolhoofd. Ouders hebben meestal veel meer invloed als de kinders zelf.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zolang die jongens je met rust laten is dat toch geen probleem? En als je bang bent dan zeg je het tegen je moeder. Dat zij dan maar contact op neemt met je schoolhoofd. Ouders hebben meestal veel meer invloed als de kinders zelf.

    x.


    Ze hebben al tegen ons gescholden.En ze zeiden dat ze ons wouden slagen :S Ik zeg het tegen me vader.Bedankt voor de hulp!

    x

    (...)

    Ze hebben al tegen ons gescholden.En ze zeiden dat ze ons wouden slagen :S Ik zeg het tegen me vader.Bedankt voor de hulp!

    x
    Graag gedaan. Maar zolang ze dat zeggen kun je beter uit hun buurt blijven. Maar de meeste jochies van ong. 15 hebben alleen maar een grote mond en dat was het. Maar blijf maar gewoon uit hun buurt en laat ze maar met rust. Dan zullen de mensen van school er denk ik wel wat aan doen als je vader contact op neemt.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Graag gedaan. Maar zolang ze dat zeggen kun je beter uit hun buurt blijven. Maar de meeste jochies van ong. 15 hebben alleen maar een grote mond en dat was het. Maar blijf maar gewoon uit hun buurt en laat ze maar met rust. Dan zullen de mensen van school er denk ik wel wat aan doen als je vader contact op neemt.

    x.


    Dat gaat niet!Ik kan max. 10 meter van hun blijven,de speelplaats is te klein.
    x

    (...)

    Dat gaat niet!Ik kan max. 10 meter van hun blijven,de speelplaats is te klein.
    x
    Dan negeer je ze en ga je zo ver mogelijk van ze vandaan


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Dan negeer je ze en ga je zo ver mogelijk van ze vandaan


    Oke.

    [/Even verplaatst naar School-forum]


    Wie du mir, so ich dir.



    wat maken die jongens jou nou uit?? ze doen je toch niets en als hun hun leven willen verneuken door zo'n soort spul te gebruiken moeten ze dat zelf weten, maar je moet ze gewoon negeren en vooral niks van hun aantrekken en bij ze uit de buurt blijven