• Mijn haar doet raar. :W
    Heb het net opnieuw geverfd (alleen het paarse) en op het ene moment lijkt het bijna zwart en op het andere moment is het gewoon paars lol.




    Random topic, I know. :Y)

    Hey ja! dat is raar haha.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Love it!`


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Gehe, wat geinig. Misschien ligt het ook een beetje aan de belichting?
    Je kapsel is trouwens mooi.


    The odds are néver in our favor.

    Haha lol, toch is het wel leuk =D
    Zelf had ik vorig jaar mijn gehele haar paars, t sloeg uit op rodekool kleur :')
    En momenteel heb ik vanmiddag mijn pony (die ik lang aan het laten groeien ben) blauwachtig gevervd :Y)

    OT: Maar het is wel vet nice, dat bij jou, en als het lijkt op een ''kleurwisseling'' is het toch grappig? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lichtinval. Mijn rode haar lijkt soms ook bruin. Maar het staat echt mooi! Ik mag mijn haar niet anders dan rood verven, maar nu wil/heeft iedereen ineens rood haar en wil ik iets anders, want ik wil niet net als iedereen zijn.


    Food.

    Authentic schreef:
    Hey ja! dat is raar haha.

    Ja inderdaad. x3
    Courteous schreef:
    Love it!`

    Well thank you. ^^
    Knight schreef:
    Gehe, wat geinig. Misschien ligt het ook een beetje aan de belichting?
    Je kapsel is trouwens mooi.

    Jaa waarschijnlijk... het is in elk geval nogal apart. :'D
    Dankje. :Y)
    Opulence schreef:
    Haha lol, toch is het wel leuk =D
    Zelf had ik vorig jaar mijn gehele haar paars, t sloeg uit op rodekool kleur :')
    En momenteel heb ik vanmiddag mijn pony (die ik lang aan het laten groeien ben) blauwachtig gevervd :Y)

    OT: Maar het is wel vet nice, dat bij jou, en als het lijkt op een ''kleurwisseling'' is het toch grappig? :Y)

    Oh nice, je pony! Ik wilde eigenlijk alleen de puntjes van mijn pony nog dezelfde paars verven maar ben het vergeten. :c
    Dankje en ja het is idd grappig om te zien. :')

    Scharry schreef:
    Lichtinval. Mijn rode haar lijkt soms ook bruin. Maar het staat echt mooi! Ik mag mijn haar niet anders dan rood verven, maar nu wil/heeft iedereen ineens rood haar en wil ik iets anders, want ik wil niet net als iedereen zijn.

    Danku!
    Ik heb dus precies hetzelfde als jij, ik wil niet hetzelfde zijn als iedereen dus ik doe alles juist anders haha.
    Maar waarom niet anders als rood? Ga anders gewoon zeuren over het feit dat het jouw haar is en dat zij zich en niet mee moeten bemoeien ofzo. ^^

    Juist leuk toch? xD
    Heb je een beetje afwisseling!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 19:51 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb het ook
    Mijn haar is rood/bruin, maar in de zon lijkt het echt knalrood


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nerveus schreef:
    Juist leuk toch? xD
    Heb je een beetje afwisseling!

    Ja dat is waar x3

    Arena schreef:
    Ik heb het ook
    Mijn haar is rood/bruin, maar in de zon lijkt het echt knalrood

    Ah nog steeds blijf ik het apart vinden hoe haar opeens zo gigantisch veel kan veranderen enkel door belichting. ;D

    Leuk toch ^^
    Heb je wat afwisseling..

    En mooi kapsel :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Awesome. :'3
    Ik heb laatst mijn hele haar paars geverfd, en dat is toen zwart met een hele lichte paarse gloed wanneer de volle zon erop staat geworden. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat had ik ook alleen was het Paars dat af en toe net Rood leek..


    Believe in yourself.

    Oh dat heb ik ook. Mijn haar is een of andere tint bruin die met een bepaalde lichtinval donkerrood lijkt.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.