• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dat kan natuurlijk. Ik vroeg het me alleen af ^^]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Er zijn weer foto's bij. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    "Jij kunt er nu ook niet veel meer aan doen. Die meisjes vinden waarschijnlijk binnen de kortste keren een ander vriendje en dan denken ze er niet eens meer over na."
    Ik kijk naar Stephen. "Denk je?" Vraag ik met een hoopvolle blik.
    Ik voel zijn hand over mijn rug gaan, en ergens makt het me wel rustig. "Ik heb er gewoon spijt van. Hoé erg kan een mens zijn." Zeg ik.
    Ik dacht dat ik dit wel voor me kon houden, nou blijkbaar niet, was ik maar nooit naar die les gegaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik bijt op mijn lip. "Geloof me, mensen kunnen nog veel beter zijn. Jij hebt ze tenminste niet emotioneel mishandeld, dát doet pas pijn." Ik glimlach zwakjes naar Aiden, in vergelijking met Mike is Aiden echt een lievertje, door alleen de meisjes 's ochtends weer te dumpen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Geloof me, mensen kunnen nog veel beter zijn. Jij hebt ze tenminste niet emotioneel mishandeld, dát doet pas pijn." Zegt Stephen.
    "Uh, ja." Zeg ik dan. Soms deed ik dat...
    Ik kijk Stephen weer aan. "Gast, je bent aardig." Zeg ik dan eerlijk. Eigenlijk had ik niemand echt aardig gevonden, nouja het niet gezegd dan. Ik zuchtte even. Wat zouden mensen wel niet van me denken...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik glimlach naar hem. "Jij ook. Onder die laag onzekerheid zit eigenlijk gewoon een heel aardig mens." Hij zou wel over zijn problemen heenkomen, ik wist het zeker.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Jij ook. Onder die laag onzekerheid zit eigenlijk gewoon een heel aardig mens." Zegt Stephen en ik kijk weer naar mijn handen.
    "Denk je? Ik ben echt heel onaardig geweest de laatste jaren." Zeg ik met een zucht. "Maar als jij het denkt, zal het wel zo zijn." Zeg ik en kijk hem aan, een heel klein glimlachje komt om mijn lippen.

    [Ik heb nog wat foto's geplaatst, ben nu klaar :D]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik knik. "Ik weet het, je hebt je fouten gemaakt. Maar kijk eens hoe je nu bent; je hebt spijt van wat je hebt gedaan, bent bereid erover te praten... je bent diep van binnen best... hoe zeg ik dat? Warm. Dat komt het dichtst bij. Het klinkt misschien heel raar, maar zo denk ik er wel over."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Ik weet het, je hebt je fouten gemaakt. Maar kijk eens hoe je nu bent; je hebt spijt van wat je hebt gedaan, bent bereid erover te praten... je bent diep van binnen best... hoe zeg ik dat? Warm. Dat komt het dichtst bij. Het klinkt misschien heel raar, maar zo denk ik er wel over."
    Ik knik naar Stephen. "Dank je, denk ik." Zeg ik en glimlach weer even klein naar hem.
    "Met jou kan je praten, hoe doe je dat toch." Zeg ik en bijt even op mijn lip. Hij is gewoon te aardig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfiedld

    "Het zit in mijn natuur, denk ik. Ook ben ik opgevoed met het idee dat de mens kan communiceren met een reden, en dat spraak één van de belangrijkste gevoelsuittingen is." Ik haal mijn schouders op. "Ik ben nooit ergens echt goed in geweest, behalve praten. Algauw bleek dat ik daar mensen mee kon helpen dus deed ik dat." Ik glimlach terug naar Aiden, opgelucht dat hij het aandurft om te lachen. Dat is een goed teken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Omg heb net zo iets lekkers gemaakt! Neem een wrapkoek, smeer daarover kruidenkaas en leg er twee plakken ham op, dan rol je hem op en leg je hem tussen het tostiijzer. Omg heaven!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    "Ik ben nooit ergens echt goed in geweest, behalve praten. Algauw bleek dat ik daar mensen mee kon helpen dus deed ik dat."
    Stephen glimlacht terug naar mij. Ik knik. "Zo kan je ook achter je talent komen." zeg ik zacht en glimlach weer.
    "Jou talent is praten en mensen vrolijk maken." zeg ik gemeend, echt ik voel me een stuk beter dan net. Hij heeft wat waardoor je je beter gaat voelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik glimlach breed en geef hem een snelle omhelzing. Ik weet niet echt of Aiden daar echt van gediend is, maar ik kan het niet helpen. Ik ben gewoon zo blij dat ik hem heb kunnen helpen. "Daar ben ik heel blij mee." Ik denk even na. Misschien is het het beste om na zo'n zwaar gesprek iets leuks en simpels te gaan doen om ergens anders aan te kunnen denken, maar ik weet zo gauw niet wat hier te doen is. "Jouw talent is sterk zijn. Mentaal, bedoel ik. Dat is ook precies de reden waarom ik ervan overtuigd ben dat dit allemaal heus wel goed gaat aflopen."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Ik krijg een snelle omhelzing. Ik blijf gewoon zitten. Het maakte me even niets uit wat er gebeurde.
    "Jouw talent is sterk zijn. Mentaal, bedoel ik. Dat is ook precies de reden waarom ik ervan overtuigd ben dat dit allemaal heus wel goed gaat aflopen."
    Ik kijk op. "Dus jij zegt dat ik alleen mentaal sterk ben?" Vraag ik met een licht grijnsje. Ik sta op en til Stephen op over mijn schouder. "Denk je dat nu nog steeds?" Vraag ik en houd hem aan zijn benen vast zodat hij niet kan vallen. Ik lach even zacht. "Maarja, als jij denkt dat het goed afloopt, dan doet dat het ook." zeg ik en zet Stephen neer om hem aan te kunnen kijken. "Bedankt gast." Zeg ik als ik een hand op zijn schouder heb gelegd. "En nu wil ik afleiding." Ik kijk hem aan. "Bedenk eens wat."

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 14:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Nog half in shock van het optil-evenement probeer ik wat te bedenken. "Eh... heb je hobbies? Ik heb namelijk geen idee met wat voor afleiding ik kan komen, aangezien ik niet weet wat er allemaal mogelijk is op dit terrein."

    [Ben over een uur ofzo weer terug, ga even hardlopen.]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.