• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince

    "Eh- Om de naaktheid wel, maar als het nummer bij andere mensen ook gevoelig ligt, weet je dat hij goed is." Ik kijk Stephen aan.
    "Als je een beroemde dichter zou zijn, moet je niet onzeker zijn, want dan wéét je dat je gedichten goed zijn." Zeg ik dan, geen idee of het een goed antwoord is, maar dit is hoe ik er over denk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Daar heb je weer een punt," geef ik toe. "Maar toch blijf ik het gevoel hebben dat ik dan 'naakt' ben, helemaal weerloos ben. Als acteur kan je je nog verstoppen achter een rol, maar als je gedichten voordraagt waar gevoel in zit... Dat is toch anders." Dan schiet me opeens iets te binnen. "Heb jij ooit zelf een liedje geschreven, of zing je alleen die van andere artiesten?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Ik heb er zelf een geschreven een kort maar ook erg hoog liedje, hoezo?" Vraag ik en kijk hem aan.
    "Moet ik die zingen dan of zo?" Ik kijk naar Stephen.
    Dat doe ik zo, maar hij is wel heel hoog.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Als je dat zou willen, graag." Hoewel ik het eerst alleen maar had gevraagd om iets te bewijzen, ben ik nu ook wel benieuwd geworden. Ik weet dat Quince een groot bereik heeft en waarschijnlijk dus ook ontzettend goed kan zingen, dus wil ik dit wel graag horen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Goed, het gaat over een buitenaardse planeet genaamd Cruel."
    Ik dach na over de lyrics, ik schraap mijn keel een keer:
    "The night will come, the tree appears. It will be a way to an other world.
    When you climb up you'l see the world, it look so different the world above a tree.
    -Hoger-
    But there living some things, but humans are they not, when you've seen them you wouldn't believe your eyes.
    They living like normal, but normal aren't they.
    Some of them can fly, but the most of them walk.
    -Nog hoger-
    You've seen the three different ones: The Dark, Normal and Shy."
    Ik kijk Stephen aan. "Eh, dat was hem dus." Zeg ik dan.

    [Jup echt zelf geschreven, toen ik in de tweede zat.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Een brede glimlach trekt over mijn gezicht. "Heel mooi, echt heel mooi." Dan kom ik weer terug bij mijn punt, ik vroeg dit niet alleen om Quince te kunnen horen zingen. "Noem me maar overgevoelig, maar ik denk dat het juist nog mooier was omdat het persoonlijk is. Dan stel je je kwetsbaar op, zie je. En dat maakt het juist weer mooier, vind ik."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Ik begrijp je punt." Zeg ik en glimlach.
    "Ik bedoel, ja dit lied heb ik geschreven omdat ik me hier niet thuisvoelde, ook vanwege mijn ADHD, dat ik van een andere wereld kwam. En dat vertel ik nu dus aan jou, via het liedje. En dan geef je een stukje van jezelf aan een ander, right?" Ik kijk hem aan.

    [Dat wat Quince zegt, zo dacht ik ook toen ik het lied schreef, zo dacht ik echt :$]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Shit, ik moet gaan... ): mam kwam net naar beneden en was niet zo blij dat ik nog op was. Zie je morgen, weltrusten! en btw, ik vind het een heel mooi lied hoewel ik de melodie nog niet ken. Voor nu vind ik het gedicht al mooi]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Ai, busted. bye-bye. Dan ga ik ook maar slapen ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [P.s Dank je :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Precies. Dat is wat ik bedoel, het is een stukje van jezelf. Het is persoonlijk. Daarom ben ik dus onzeker over mijn gedichten, aangezien ik ook redelijk onzeker ben over mezelf," geef ik toe.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "En waarom ben je onzeker over jezelf? Ik bedoel, je bent een aardige jongen en je mag er best wezen. Oké dat klonk echt...Naja je snapt het." Zeg ik met een lachje.
    Ik bijt even op mijn lip, hopelijk zei ik niet iets verkeerd of iets dergelijks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik grinnik. "Ja, ik snap het. Het is meer... ik moet het echt treffen met sommige mensen, want heel veel mensen vinden mij gewoon ronduit irritant, compleet van Lotje getikt of ze weten niet wat ze bij mij kunnen verwachten, waardoor ze me vermijden. Vaak gebeurt het zelfs alledrie. Het komt door de PDD en ik kan er niet veel aan doen, maar toch." Ik zucht, en herinner me nog een erg belangrijke schakel in dit verhaal die ik nog niet naar boven heb gehaald. "En Mike was nou ook niet bepaald goed voor mijn ego.." zeg ik, me niet echt realiserend dat Quince Michael natuurlijk niet kent.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Lol betrek me neef erbij joh whaha! xD]

    Quince

    "Mike?" Ik kijk Stephen aan.
    "Wie is Mike en wat bedoel je met je ego..." Ik kijk hem aan.
    Nu wil ik het weten ook, niet eromheen draaien, alsjeblieft...
    Sorry, maar Stephen een ego? Dat kan ik me niet voorstellen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Nou, je snapt wel wat ik bedoel. Mijn zelfvertrouwen. Mike was die... vriend. Vriendje," corrigeer ik mezelf. "Na een tijdje was hij niet zo lief meer als hij eerst leek. Hij bleef maar doordrammen dat ik een mindere ben, een nietsnut, een domme autist. Dat soort woorden zijn niet leuk als ze van iemand komen waar je om geeft..."

    [Lol, je neef heeft met Stephen gehad :'D]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.