• Ik ging vandaag zwemmen met een vriendin en toen we ons ticketje gekocht hadden en ons omgekleed hadden, kregen we te horen dat we het zwembad niet in mochten omdat onze zwemkledij niet naar de normen was.
    We droegen allebei een zwemshort - ik draag dat omdat ik vind dat ik dikke billen heb en ik voel mij niet comfortabel zonder. En mijn vriendin had ook een lang bikinitopje, wat bijkbaar ook niet mocht.
    Dus ofwel moest ik mijn short afdoen - wat ik niet wilde, ofwel mocht ik aanzetten. Mijn vriendin kon sowieso niet het water in want ze kon moeilijk in haar blote noenga noenga's zwemmen.
    We hebben ons geld terug gevraagd en zijn naar een ander zwembad gegaan.
    Wat een geschijt, jonge.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 21:13 ]

    Wat is dat voor onzin? Ze verkopen tegenwoordig overal die shorts voor meisjes en die lange bikinitopjes zijn helemaal in. Ugh, wat een onzin. Volgens mij willen ze mensen gewoon zo naakt mogelijk zien ofzo.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    (...)
    In dat soort zwembaden zie je alle vormen en maten, dikke billen vallen echt niet op.

    Ja maar daar zou ik me echt niet op mijn gemak voelen d:

    Op een camping in Frankrijk mochten mijn broers ook niet met een lange zwembroek in het zwembad. Dan moesten ze zo'n ballenknijper aan en dat wouden ze écht niet, kan ik me voorstellen haha. Hun zijn toen gewoon in het zwembad gesprongen stiekem en hele tijd daar gezeten zodat je die zwembroek niet zag. Totdat we naar de tent terug gingen. Toen waren die mensen boos dat ze toch het zwembad in waren gegaan :'D


    -

    Assassin schreef:
    Wat is dat voor onzin? Ze verkopen tegenwoordig overal die shorts voor meisjes en die lange bikinitopjes zijn helemaal in. Ugh, wat een onzin. Volgens mij willen ze mensen gewoon zo naakt mogelijk zien ofzo.

    Ja, ik denk het. Alleen van die ball showing broekjes mogen voor de mannen.

    Meteoroid schreef:
    (...)
    Ja maar daar zou ik me echt niet op mijn gemak voelen d:

    Dat kan ik me ook wel voorstellen. Zeker als je het niet gewend bent is het wss best raar om opeens naakt te zwemmen :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat een klootzak was dat. (cat)
    Maar eigenlijk kan hij er ook niks aan doen, het is een regel van het zwembad.
    Dus...
    Wat een klotezwembad zeg.

    Tzou er maar moeten aan mankeren dat ze je je geld terug geven. En geloof me in je blote noenga noenga's moet je dat bad ook niet in gaan, want dat staan ze ook niet toe. ;P
    Van die shorts kan ik nog ergens begrijpen, maar dat topje slaat echt nergens op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dragneel schreef:
    Wat een klootzak was dat. (cat)
    Maar eigenlijk kan hij er ook niks aan doen, het is een regel van het zwembad.
    Dus...
    Wat een klotezwembad zeg.

    Het was een meisje - vast een jobstudente. Maar ja zij kan er indd niks aan doen.
    Mijn vriendin stuurde net een anti facebook pagina erover door ;d haha

    Dit heb nu nog nooit geweten. Je draagt tenminste toch iets. En wtf, zwemshorts zijn verboden. Dat slaat echt nergens op!


    Life is all about having a good time.

    Waar slaat dit op inderdaad?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dat is de grootste onzin ooit!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    VanDerVaart schreef:
    Wow, dat slaat werkelijk nergens op


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ben eigenlijk in alleen maar zwembaden geweest waar je geen shorts aan mag, want dat vinden ze onhygiënisch, dus zo raar vind ik het niet. Maar gelukkig dat je je geld terug hebt gekregen, volgende keer gewoon maar meteen naar dat andere zwembad gaan ^^


    “Love is a contradiction.”

    Wij hadden niet zolang geleden ook van die regels, maar dat was tegen de vreemdelingen (het zat er nl echt vol van). Maar daardoor kwam er nog amper volk, dus is die regel ook alweer opgeschort. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sjonge jonge zeg, dat is echt zo'n onzin (bat)


    Caution first, always.