• Kijken op eigen risico!


    Alleen maar tranen van geluk

    Het is gewoon.. zielig en medelijwekkend om aan te zien. Hoe kunnen mensen dit zover laten komen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oh god die buik komt hoe dan ook onder zijn shirt vandaan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Uneventful schreef:
    Het is gewoon.. zielig en medelijwekkend om aan te zien. Hoe kunnen mensen dit zover laten komen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het helemaal uitgekeken.
    Ik zou mezelf noot zo dik laten worden. Al die nadelen....

    En ieuw, op het einde zit hij zijn 'borsten' te masseren. Een man hoort zoveel 'borst' niet te hebben. Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik snap niet hoe je jezelf zoiets aan kan doen .__. Ew. En dan ook nog eens jezelf belachelijk maken op het internet, 't is maar wat je leuk vindt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 18:33 ]


    i put the fun in funeral

    Uneventful schreef:
    Het is gewoon.. zielig en medelijwekkend om aan te zien. Hoe kunnen mensen dit zover laten komen?


    Life is full of fake people

    Hij moest vrij vaak even blijven staan en het teken dat hij een rolstoel nodig heeft zegt al genoeg; dat gaat niet goed met die man. Arme man.
    Maar nog steeds is het ziek dat hij dit op YouTube zet. O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Uneventful schreef:
    Het is gewoon.. zielig en medelijwekkend om aan te zien. Hoe kunnen mensen dit zover laten komen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Uneventful schreef:
    Het is gewoon.. zielig en medelijwekkend om aan te zien. Hoe kunnen mensen dit zover laten komen?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Is dat niet die gast van die Black Eyed peas my humps video?

    Ik denk dat het iemand met een ziekte is, aangezien hoe bleek hij eruit ziet, die donkere wallen om zijn ogen, en dat verband..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    God, this is so attractive...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Uneventful schreef:
    Het is gewoon.. zielig en medelijwekkend om aan te zien. Hoe kunnen mensen dit zover laten komen?


    What's so bad about being different?

    MissNifong schreef:
    Is dat niet die gast van die Black Eyed peas my humps video?


    Ja, die heeft hij ook gemaakt, maar er zijn er twee van, dus ik weet niet zeker welke je bedoelt xd.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dit is echt erg


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.