• Hoe zou jij reageren als het nieuwe album van Tokio Hotel er is?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    downloade.. ik doe lekker aan illegale[wtf ? da worod is fout geschreve mr vind geinig] praktijken mensen : piraterij jeehh n_n


    We can only learn to love by loving.

    kopen en luisteren tot ik er helemaal gek van word! en alle nummers al uit mn hoofd ken:P


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    helemaal in men eentje naar Duitsland trekken, om daar voor de freerecord shop te gaan slapen, en als eerste het album te kopen ^^

    Yeah right, so NOT!

    Gewoon kopen =D

    nee, ni wa jullie zouden doen, maar hoe jullie zouden reageren


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    xD
    al 1st een week op voorhand de oren van m'n moeder's hoofd zagen dat ik die cd meteen moet hebben enzo.. xD
    en als hij uit is hem meteen gaan kopen,*vreugdedasnje in de winkel [ni op letten, doe ik vaak, is m'n moeder ondertussen al gewent xD ]*, meteen naar huis en hem gaan beluisteren xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Kopen, zoals iedereen hier dat zegt. Maar ik koop sowieso veel albums. :')


    -

    nee, ni wa jullie zouden doen, maar hoe jullie zouden reageren



    Whatever. x|


    -

    downloadenx?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Kopen, natuurlijk!!!


    Got up on the wrong side of life today

    Oh. Hóe ík zou reageren? Mensen, je wilt het niet weten. x]
    Nee, serieus. Ik ben dan wel blij, maar stel dat het het geval is dat het heeeel lang duurt, [/april, mei ofzo], ga ik 'm eerst beluisteren. ivm het feit dat ze in Amerika zijn enzo, hoop ik niet dat het een afdankertje zal zijn. Het klinkt misschien gemeen, een 'afdankertje,' maar ik bedoel het niet aanvallend, of whatever.

    Nee, ik zou 'm wel kopen, maar natuurlijk eerst beluisteren. Tevredenheid is het belangrijkst. x']


    -

    Ik bedoel dit niet aanvallend, dus voel je aub ook niet aangesproken!


    -

    Eerst als een lammetje rondspringen dii vr de eerste keer buitkomt en dan vliegensvlug nr de free record shop vliegen om dr dan hem vast te nemen en met open mond (waar een beetj kwijl uitkomt) te aanschouwen en dat 3minuten lang. Nja dan ga ik em kopen éé!
    Zoiets ongeveer! x'D


    If music be the food of love, play on!

    Kopen.. en dan net zo lang luisteren tot hij het niet meer doet (Wat dus bij mijn TH dvd is gebeurd.. dat ding deed het nda 300 keer kijken ineens niet meer :| )



    omg, bij jou ookal |:


    Protège moi de mes désirs.

    2 dagen van tevoren al voor de deur liggen, en als de winkel open is hem stelen. x]