• Heey , ik zou graag een story maken over One direction. Maar niet helemaal alleen omdat je met 2 gewoon meer inspiratie hebt en het verhaal langer kan duren. Ik heb al een paar ideeën maar die zijn og niet zo duidelijk. Heb je intresse stuur me dan maar gewoon een bericht hier op quizlet of reageer hier..
    Kisses Sharon X

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik heb wel interesse als he nog geen co- acteur hebt..


    •*• Lululu •*•

    Ik wil best ligt eraan waarover


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Ik wil best ligt eraan waarover


    Het zou gaan over One direction en dat je nooit je dromen mag opgeven want dat soms dromen uitkomen ..

    Hoeveel co - acteurs zoek je??


    •*• Lululu •*•

    Ik zal wel willen, ik schrijf trouwens in de ik vorm en in de hij/zij. Ik schrijf dus met jou vorm en wensen mee.


    I'm a fighter, let me go.

    xSparkle schreef:
    Hoeveel co - acteurs zoek je??


    Eigenlijk 1 of 2 omdat het anders te veel zou worden..

    Ik wil me niet op geven als co-auteur maar zou je me een gb of een pb willen sturen als het verhaal op Quizlet komt?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Ik wil me niet op geven als co-auteur maar zou je me een gb of een pb willen sturen als het verhaal op Quizlet komt?


    Tuurlijk geen probleem :)

    Anders zou ik het dan toch met 3 co - auteurs zijn.. Zo kan het verhaal alleen maar beter worden.. Wie wil meedoen stuur me een pb met anders een e - mail adres of hotmail zodat we zou alles samen kunnen bespreken en een topverhaal kunnen maken :) ?

    Sharonnn14 schreef:
    Anders zou ik het dan toch met 3 co - auteurs zijn.. Zo kan het verhaal alleen maar beter worden.. Wie wil meedoen stuur me een pb met anders een e - mail adres of hotmail zodat we zou alles samen kunnen bespreken en een topverhaal kunnen maken :) ?


    Ik heb geen hotmail waar ik achter zit, dus dat word hem zo i zo niet.


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    (...)

    Ik heb geen hotmail waar ik achter zit, dus dat word hem zo i zo niet.


    Dan zal het via pb worden op quizlet.. Geen probleem. :)

    Sharonnn14 schreef:
    (...)

    Dan zal het via pb worden op quizlet.. Geen probleem. :)

    ik doe graag mee hoor ;)
    Moet ik dit ook nog in je pb schrijven ?


    •*• Lululu •*•

    Sharonnn14 schreef:
    (...)

    Dan zal het via pb worden op quizlet.. Geen probleem. :)

    Voor mij zal dat geen probleem zijn :)


    •*• Lululu •*•

    Super.. dat er zoveel mensen zijn. :) Anders bedenk een soort korte verhaallijn en dan kunnen we er zo de beste uitkiezen en een verhaal maken :) ? x

    Sharonnn14 schreef:
    Super.. dat er zoveel mensen zijn. :) Anders bedenk een soort korte verhaallijn en dan kunnen we er zo de beste uitkiezen en een verhaal maken :) ? x


    Dat is een goed idee!!<3
    Doen de andere twee het ook?:)
    En gaan we dan allemaal vanuit hetzelfde personage schrijven of heeft ieder een eigen?:)
    X


    •*• Lululu •*•