• Hallo Lezer,

    Ik zoek een Co-Auteur voor een Harry Potter/Hunger Games story.
    Het verhaal gaat over leerlingen die denken weer rustig een nieuw schooljaar te beginnen als ze van Dumbledore te horen krijgen dat De Hogwarts Games gaan beginnen. Alle leerlingen vanaf het tweede jaar(dat zijn dus in totaal 280 mensen(maar ze gaan ook veel sneller dood(avada kedavra)(Per jaar komen er tien leerlingen per afdeling op Hogwarts)) moeten meedoen. Eerste jaars zijn er niet dat jaar zodat iedereen al een jaar les heeft gehad. Het speelt zich af in het zesde jaar van Harry en zijn vrienden.

    Dus.... Wie wilt er meedoen?
    Vul dit lijstje even in:

    Naam:
    Leeftijd:
    Ken je The Hunger Games en Harry Potter(Zoja wat weetje er van):
    Schrijfstijl(schrijf een stukje van minimaal 100 woorden):
    Wil je nog iets veranderen aan het idee(dit telt niet mee, ik ben gewoon nieuwsgierig):
    Wil je nog iets anders kwijt:


    Alvast Bedankt,

    Femke (Moonly)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:47 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Niemand?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    hoi, ik wil wel meedoen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Linde
    Leeftijd:11
    Ken je The Hunger Games en Harry Potter: Ja, ik heb alle HPs gelezen en alleen deel 1 van de hunger games
    Schrijfstijl:
    Harry word wakker van het luide gesnurk van Ron die een bed verderop lekker aan het slapen is.
    Harry heeft geen idee hoe laat het is en besluit door te slapen. terwijl hij dat besluit word Ron ook wakker, met een moe gezicht slaakt Ron een zucht.
    'hoi Ron, lekker geslapen?' vraagt Harry omdat hij geen idee heeft wat hij anders moet vragen.
    'nee, ik werd steeds wakker van Marcel die Willibrord kwijt is, dat is echt heel vervelend!
    Harry kan er niks aan doe dat hij moet lachen om de klunzigheid van zijn minst nette kamergenoot.
    dat is hoe een dag die heel normaal leek begon...

    Wil je nog iets veranderen aan het idee: nee ik vind het idee echt top!
    Wil je nog iets anders kwijt:hoe vaak ben je ongeveer online?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 17:02 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    linde24 schreef:
    Naam: Linde
    Leeftijd:11
    Ken je The Hunger Games en Harry Potter: Ja, ik heb alle HPs gelezen en alleen deel 1 van de hunger games
    Schrijfstijl:
    Harry word wakker van het luide gesnurk van Ron die een bed verderop lekker aan het slapen is.
    Harry heeft geen idee hoe laat het is en besluit door te slapen. terwijl hij dat besluit word Ron ook wakker, met een moe gezicht slaakt Ron een zucht.
    'hoi Ron, lekker geslapen?' vraagt Harry omdat hij geen idee heeft wat hij anders moet vragen.
    'nee, ik werd steeds wakker van Marcel die Willibrord kwijt is, dat is echt heel vervelend!
    Harry kan er niks aan doe dat hij moet lachen om de klunzigheid van zijn minst nette kamergenoot.
    dat is hoe een dag die heel normaal leek begon...

    Wil je nog iets veranderen aan het idee: nee ik vind het idee echt top!
    Wil je nog iets anders kwijt:hoe vaak ben je ongeveer online?


    Bedankt voor het invullen:) ik ben bijna elke dag online, maar ik heb nu vakantie en morgen ga ik op vakantie dus ben ik iets minder vaak online.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Why not...

    Naam: Savannah
    Leeftijd: 14
    Ken je The Hunger Games en Harry Potter(Zoja wat weetje er van):
    Ik ken het allebij. Van HP heb ik alle boeken gelezen (Nederlands en Engels) en alle films gezien. Van THG heb ik alle boeken engels en Nederlands en naturlijk de eerste film (En ik kan niet wachte op de tweede!) Ik ben echt een fangirl... Ik heb ook een pottermore account (Im a slytherin!) en ik hoop dat er ooit zoiets komt van de hungergames, dat zou zo cool zijn. En ik heb die extra boekjes gelzen van HP.
    Schrijfstijl(schrijf een stukje van minimaal 100 woorden):
    Het weer was die dag echt vreselijk. De zon was nergens te vinden in de grijze lucht. Een rillening liep langs mijn rug, toen ik mijn voeten op de koude vloer zetten. Ik stond op en liep langzaam naar mijn kleding kast. Het was nog vroeg en er was bijna niemand wakker. Mijn handen trilden en moeilijk draaide ik de kraan open. Ik keek in de spiegel en zag niks meer dan een moe meisje dat het liefst weer terug naar bed zou gaan. Nadat ik mijn kleren aan had getrokken liep ik zo stil mogelijk de krakende trap af. Nog steeds niemand. Zoals altijd, elke dag weer. Het was gewoon weer een normale schooldag om Zweinstijn, of dat was wat ik dacht
    Wil je nog iets veranderen aan het idee(dit telt niet mee, ik ben gewoon nieuwsgierig): Umh nope, niet echt.
    Wil je nog iets anders kwijt:
    Drie vragen: 1. Gebruiken we eigen characters of al bestaande
    2. Heb je liever dat ik in de 1ste of 3de persoon schrijf.
    3. Hoeveel wil je ong. per hoofdstukje?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 17:30 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Why not...

    Naam: Savannah
    Leeftijd: 14
    Ken je The Hunger Games en Harry Potter(Zoja wat weetje er van):
    Ik ken het allebij. Van HP heb ik alle boeken gelezen (Nederlands en Engels) en alle films gezien. Van THG heb ik alle boeken engels en Nederlands en naturlijk de eerste film (En ik kan niet wachte op de tweede!) Ik ben echt een fangirl... Ik heb ook een pottermore account (Im a slytherin!) en ik hoop dat er ooit zoiets komt van de hungergames, dat zou zo cool zijn. En ik heb die extra boekjes gelzen van HP.
    Schrijfstijl(schrijf een stukje van minimaal 100 woorden):
    Het weer was die dag echt vreselijk. De zon was nergens te vinden in de grijze lucht. Een rillening liep langs mijn rug, toen ik mijn voeten op de koude vloer zetten. Ik stond op en liep langzaam naar mijn kleding kast. Het was nog vroeg en er was bijna niemand wakker. Mijn handen trilden en moeilijk draaide ik de kraan open. Ik keek in de spiegel en zag niks meer dan een moe meisje dat het liefst weer terug naar bed zou gaan. Nadat ik mijn kleren aan had getrokken liep ik zo stil mogelijk de krakende trap af. Nog steeds niemand. Zoals altijd, elke dag weer. Het was gewoon weer een normale schooldag om Zweinstijn, of dat was wat ik dacht
    Wil je nog iets veranderen aan het idee(dit telt niet mee, ik ben gewoon nieuwsgierig): Umh nope, niet echt.
    Wil je nog iets anders kwijt:
    Drie vragen: 1. Gebruiken we eigen characters of al bestaande
    2. Heb je liever dat ik in de 1ste of 3de persoon schrijf.
    3. Hoeveel wil je ong. per hoofdstukje?



    Bedankt:) ik gebruik liever bestaande characters, maar we kunnen er een paar bij verzinnen. De eerste of de derde maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit. Ik kan allebei. Per hoofdstuk denk ik dat we minstens 600/700 woorden moeten gebruiken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Fanny...Maar ik word liever Swagnipp genoemd xd.
    Leeftijd: 12
    Ken je The Hunger Games en Harry Potter(Zoja wat weetje er van): Jhaa! Ik ben een enorme fan van Harry Potter. Ik heb alle boeken gelezen(sterker nog, dat doe ik nu nog steeds. Ik lees ze de hele tijd overnieuw xd.) en alle films gezien. Ik heb ook Pottermore, alleen doet mijn account het niet *snik* Daarnaast heb ik ook allemaal HP poster's op mijn kamer hangen. :) Van de Hunger Games ben ik ook een grote fan :) Ik heb alle boeken gelezen en de eerste film gezien. En over allebei de verhalen ben ik ook aan het wikipediaën. Oftewel; ik zoek zoveel mogelijk info op want dat vind ik leuk. Want sommige dingen staan niet in de boeken! Zo wist ik nog niet dat perkamentus homo was...Jha, dat heeft Rowling pas later gezegd. Maar ik vind J.K. Rowling echt fantastisch schrijven! Hoe zij al die details doet vind ik echt knap. En Suzanne Collins schrijft ook geweldig.
    Schrijfstijl(schrijf een stukje van minimaal 100 woorden): (Ik schrijf nu even in ik vorm, maar ik kan ook in hij vorm schrijven hoor (A))

    'Harry, opstaan' Zachtjes loop ik naar hem toe en kijk hem met grote ogen aan. Ik onderdruk een grote gaap en probeer het nog een keer. 'Harry opstaan alsjeblieft!' Hij kreunt.
    Ik slaak een grote zucht en loop naar de badkamer. Daar vul ik een grote bak met water en til die moeiteloos naar mijn vader. Ik til de bak hoger op en begin de blauwe vloeistof over mijn vader's nek te gooien. Gillend komt hij overeind en ik grijns.
    'Opstaan. Het is zover.'
    Hij kreunt en komt langzaam overeind. 'Ik dacht dat ik pas half elf wakker gemaakt moest worden.' zegt hij gapend. 'Ja, het is al half elf.' Harry kijkt me aan en haalt even een hand door zijn haar. 'Ik zou het trouwens fijn vinden als je me papa zou noemen, Lil.' Ik grijns. 'Dat doen alle kinderen Harry. Ik wil graag origineel zijn.'
    Ik sta op een loop weg. Bij de deuropening blijf ik nog even staan en draai me om. 'Wel opschieten hé? Anders word Ginny gek.' Daarna loop ik naar beneden en ga alvast zitten.
    'En? Sliep hij?' James grijnst. Ik knik. 'Ja, maar ik heb water over hem heen gegooid.' James barst in lachen uit.
    Albus' mondhoeken krullen even omhoog en mijn moeder reageert helemaal niet. Ik begin mijn broodje met pindakaas te besmeren en moet mijn best doen om niet te lachen.
    Vandaag is het zover, de dag waarop ik jaren gewacht heb.

    Wil je nog iets veranderen aan het idee(dit telt niet mee, ik ben gewoon nieuwsgierig): Nee, het idee is geniaal.
    Wil je nog iets anders kwijt: Nayn. Behalve dat ik heel graag mee wil schrijven ^^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:32 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [OOoh, sorry had het verkeerd gelezen! Ik dacht dat er stond maximaal 100 woorden xd. Nouja, ik verander het stukje even xd.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Swagnipp schreef:
    Naam: Fanny...Maar ik word liever Swagnipp genoemd xd.
    Leeftijd: 12
    Ken je The Hunger Games en Harry Potter(Zoja wat weetje er van): Jhaa! Ik ben een enorme fan van Harry Potter. Ik heb alle boeken gelezen(sterker nog, dat doe ik nu nog steeds. Ik lees ze de hele tijd overnieuw xd.) en alle films gezien. Ik heb ook Pottermore, alleen doet mijn account het niet *snik* Daarnaast heb ik ook allemaal HP poster's op mijn kamer hangen. :) Van de Hunger Games ben ik ook een grote fan :) Ik heb alle boeken gelezen en de eerste film gezien. En over allebei de verhalen ben ik ook aan het wikipediaën. Oftewel; ik zoek zoveel mogelijk info op want dat vind ik leuk. Want sommige dingen staan niet in de boeken! Zo wist ik nog niet dat perkamentus homo was...Jha, dat heeft Rowling pas later gezegd. Maar ik vind J.K. Rowling echt fantastisch schrijven! Hoe zij al die details doet vind ik echt knap. En Suzanne Collins schrijft ook geweldig.
    Schrijfstijl(schrijf een stukje van minimaal 100 woorden): (Ik schrijf nu even in ik vorm, maar ik kan ook in hij vorm schrijven hoor (A))

    (...)
    Wil je nog iets veranderen aan het idee(dit telt niet mee, ik ben gewoon nieuwsgierig): Nee, het idee is geniaal.
    Wil je nog iets anders kwijt: Nayn. Behalve dat ik heel graag mee wil schrijven ^^


    Bedankt voor het invullen:) 'Ik wil gewoon orgineel zijn' haha klinkt grappig^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wie word de co auteur???


    Spoiler alert: you will save yourself

    Uhhh ik denk Swagnipp en linde34. Als jullie het er mee eens zijn dat we het met z'n drieën schrijven tenminste:S
    Het spijt me Bleuhope

    Ik ga nu op vakantie dus ik ben twee weken weg :s sorry

    Ik zal Swagnipp en linde34 toevoegen als Co.-auteurs, dan kunnen jullie alvast beginnen:)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:38 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh Yay :) Ik vind het goed hoor...Dat we met zijn 3en schrijven. Maar vanuit welk personage moet ik dan schrijven?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    We kunnen met POV's werken, zodat je niet vanuit een iemand schrijft maar uit meerdere en ook hun gedachte komt te weten^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik hb jullie toegevoegd :)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Yay ;p Okee, waar beginnen we dan enzo? Gewoon op school?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''