• Homeland.
    Het is een serie die iedere zondag om half 9 wordt uitgezonden op Nederland drie en is serieus een van de beste series die ik ooit heb gezien. Ondertussen zit hij al bij seizoen twee, maar voor de mensen die het niet kennen:


    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 22:01 ]


    Miep

    Ik heb er nog nooit van gehoord. (cat)


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Ik heb er nog nooit van gehoord. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, die heb ik net nog gekeken. Die serie is echt goed.


    Physics is awesome

    Staat al een hele poos op mijn lijstje 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell schreef:
    Staat al een hele poos op mijn lijstje 8)


    O echt, het is geweldig. Ik zit iedere keer weer (vooral seizoen twee) op het puntje van mijn stoel. De acteurs zijn ook zo goed (:


    Miep

    Itami schreef:
    Ik heb er nog nooit van gehoord. (cat)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zucchero schreef:
    (...)

    O echt, het is geweldig. Ik zit iedere keer weer (vooral seizoen twee) op het puntje van mijn stoel. De acteurs zijn ook zo goed (:


    Wat vind je van de aflevering van vandaag?


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    (...)

    Wat vind je van de aflevering van vandaag?


    Ik vond hem goed (:
    En die Peter vond ik geweldig spelen. Zijn personage vond ik heerlijk om naar te kijken, en die vrouw die Carrie speelt vind ik geweldig. Die blik in haar ogen is soms echt eng.


    Miep

    Zucchero schreef:
    (...)

    Ik vond hem goed (:
    En die Peter vond ik geweldig spelen. Zijn personage vond ik heerlijk om naar te kijken, en die vrouw die Carrie speelt vind ik geweldig. Die blik in haar ogen is soms echt eng.


    Peter Quinn, de acteur die hem speelt is wel goed maar ik mag hem om de een of andere manier niet. En de actrice die Carrie speelt is gewoon geweldig, inderdaad een soort lege blik waar ze dan zo recht mee in de camera. Maar Brody, ik kan hem niet haten. Hij heeft zoveel mee gemaakt en hij wil doen wat goed is, maar zit ook vast aan zijn liefde voor Issa en de belofte die hij heeft gedaan. Kan niet wachten tot volgende week.


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    (...)

    Peter Quinn, de acteur die hem speelt is wel goed maar ik mag hem om de een of andere manier niet. En de actrice die Carrie speelt is gewoon geweldig, inderdaad een soort lege blik waar ze dan zo recht mee in de camera. Maar Brody, ik kan hem niet haten. Hij heeft zoveel mee gemaakt en hij wil doen wat goed is, maar zit ook vast aan zijn liefde voor Issa en de belofte die hij heeft gedaan. Kan niet wachten tot volgende week.


    Inderdaad, je kan hem niet haten, haha. Precies dat. Ik kan ook niet wachten (:


    Miep

    Zucchero schreef:
    (...)

    Inderdaad, je kan hem niet haten, haha. Precies dat. Ik kan ook niet wachten (:


    Maar Dana is wel weer slim bezig met dat nieuwe vriendje van d'r. Volgens mij trekt zij echt een bepaald soort jongens aan.


    Physics is awesome

    Itami schreef:
    Ik heb er nog nooit van gehoord. (cat)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Itami schreef:
    Ik heb er nog nooit van gehoord. (cat)


    Bad decisions make good stories.

    Zucchero schreef:
    (...)

    O echt, het is geweldig. Ik zit iedere keer weer (vooral seizoen twee) op het puntje van mijn stoel. De acteurs zijn ook zo goed (:

    Jua, hoorde mijn broers er al over, vandaar! Maar ik ben eerst bezig met Fringe en Game of Thrones (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn ouders en broer kijken het en dan kijk ik wel eens mee als ik beneden zit. Dus ik volg niet alle afleveringen. Maar van wat ik gezien heb, vind ik het inderdaad een goede serie! c:


    To love is to destroy.